Коридори

У овонедељном издању емисије о саобраћају и стратегији развоја Коридори водимо вас у Грделичку клисуру где је радове на изградњи јужног крака међународног путног коридорра 10 у Грделичкој клисури обишао председник Србије Александар Вучић.

Председник је на Коридору 10 прво обишао такозвану косину број 2 у близини Грделице, где се у августу прошле године обрушио део потпорног зида. Прошао је кроз најдужи путни тунел у нашој земљи, тунел Манајле, а обишао је и највиши и најдужи мост на Коридору 10 - мост Врла који се налази и на профилној фотографији на налогу "Будућност Србије", што показује колико је тај мост и сам Коридор важан као део међународне путне инфраструктуре, у архитектонском смислу. Сматра се да је мост Врла симбол модернизације и брзог развоја Србије.

На Коридору 11 на деоници од Сурчина до Обреновца током читаве зиме интензивно се радило на изградњи моста, који ће бити дуг 1581 метар, омогућиће спајање Коридора 10 и Коридора 11, преко обилазнице око Београда, на петљи Сурчин. Мост преко Саве и ушћа Колубаре, који је један од важнијих објеката будућег ауто-пута од Сурчина до Обреновца, моћи ћемо ускоро и пешице да пређемо.

Овај, изузетно значајан грађевински објекат, имаће главни мост и две прилазне конструкције. Главни мост је дуг 370 метара и пројектован је као бетонска конструкција на коју се надовезују прилазне конструкције од преднапрегнутог бетона. Северна прилазна конструкција дуга је 416 метара, док је јужни прилаз, који премошћава и реку Колубару, дуг 797 метара. Главни распон изнад пловног пута биће широк 175 метара и налазиће се на око 24,5 метара изнад воде.

На деоници ауто-пута од Сурчина до Обреновца, која ће, у пуном профилу са четири возне и две зауставне траке, бити дуга 17,6 километара, поред изградње моста преко Саве и Колубаре предвиђена је и изградња седам мостова, четири надвожњака и две петље - Сурчин и Обреновац. У зони петље Сурчин налазиће се и будућа чеона наплатна рампа преко које ће се обављати укључење на будући ауто-пут ка Чачку.

ЈП "Путеви Србије" покренуло је акцију смањења трошкова енергената (електричне и топлотне енергије и гаса) као и утрошка воде за све своје објекте широм земље чиме се знатно смањује потрошња буџетских средстава грађана Србије. Ова акција се базира на свеобухватној дигитализацији, сходно иницијативи Владе Србије, применом најсавременијих Wi-Fi уређаја који онлајн преносе мерења и команде путем интернета. Овом софистицираном акцијом ЈП "Путеви Србије" жели да помогне да наша земља ухвати корак са четвртом индустријском револуцијом која је већ, закорачила у човечанство.

Уредник емисије: Горан Маслар

број коментара 2 пошаљи коментар
(уторак, 19. феб 2019, 15:00)
Čačak [нерегистровани]

Ista emisija

Iz emisije u emisiju se isto priča, nema napretka u radovima, kasni se na sve strane, na sve strane su radovi izuzetno lošeg kvaliteta. Ako se vratite na prvu emisiju videćete da su svi rokovi davno probijeni...

(уторак, 19. феб 2019, 07:16)
anonymous [нерегистровани]

Put

Jako dobar emisija.
Puno pozdrava IZ Svecke.

Коридори Коридори

Аутор:
Горан Маслар

Емисија о саобраћају и стратегији развоја "Коридори" сваког другог уторка у месецу у термину од 18.30 на програму РТС 2 упознаје нас са актуелним радовима који се обављају на изградњи саобраћајне инфраструктуре у нашој земљи. [ детаљније ]