Златна идеја: Иновативност је кључ успеха

У новој епизоди упознајемо Вас са младим иноваторима, покретачима такмичења "Предузетник у средњој", као и докторантима и истраживачима који су се вратили у Београд и покренули своје бизнисе. Ово је прилика да упознате креативност и научни рад удружене у развоју златних идеја.

Пројекат "Предузетник у средњој" настао је у организацији ПРОМОС и окпља више од 4000 средњошколаца у 25 школа из Београда и Новог Сада који се такмиче у креирању иновативних бизнис идеја.

Марко Николић и Иван Пантовић развили су током студија интересантна решења за виртуелне туре и израду веб сајтова. Кроз учешће на такмичењу за Најбољу стартап идеју 2017. године добили су простор у Научно-технолошком парку на коришћење и развој идеје.

Као молекуларни биолог, Марко Панић школовао се и радио у Немачкој, али је донео одлуку да се врати у Србију када је добио подршку на путу развоја своје бизнис идеје.

Већ две године развојни тим Lean pay, стартап компаније, ради на развоју апликације која нуди онлајн продавницама могућност да клијенти купе робу на одложено плаћање, путем интернета.

Инспирисана пројектом који је био базиран на хардверским решењима отовреног кода, из области дизајна и уметности изведеног у Паризу настала је компанија MAINFLUX. Значај овакве компаније увидео је и Фонд за иновациону делатност Републике Србије, чији су носиоци гранта и такође се налазе у Научно-технолошком парку Београд.

Да дигитално време не чека, потврђује и Никола Опачић, који је као ученик трећег разреда Електротехничке школе "Никола Тесла" учествовао на такмичењима "Предузетник у средњој" и Такмичењу за најбољу стартап идеју где су нашли међу најбољима. Никола и његов тим нису се зауставили на једној идеји, већ су тражили и нова иноватирвна решења.

Уредница серијала: Тамара Јаковљевић

број коментара 0 Пошаљи коментар