Ambasada demantuje hrvatske medije da je šeik bio u Dubrovniku

Ambasada Ujedinjenih Arapskih Emirata u Beogradu i dubrovački klub su demantovali vest hrvatskih medija da je šeik Hamdan bin Zajed el Nahjan boravio u Dubrovniku, tako da ni on ni njegovo okruženje nisu mogli da naprave astronomski kafanski ceh od 368.000 kuna.

Ambasada Ujedinjenih Arapskih Emirata u Beogradu saopštila je da šeik Hamdan bin Zajed el Nahjan nije boravio u Dubrovniku, kako su, kako kažu, to preneli neki regionalni mediji.

Šeik el Nahjan je, navodi se u saopštenju, u to vreme bio na zvaničnom sastanku sa premijerom Jemena.

U saopštenju se navodi da je princ El Nahjan sa jemenskim premijerom Mainom Abdulmalikom razmotrio najnoviji razvoj događaja u Jemenu i humanitarne napore koje ulažu Ujedinjeni Arapski Emirati kako bi se pomoglo narodu Jemena i normalizovala situacija u toj zemlji.

I u dubrovačkom klubu "Revelin" su, kako Indeks prenosi, naveli da nije istinita informacija da je društvo princa Muhameda napravilo račun od 368.000 kuna.

broj komentara 1 pošalji komentar
(sreda, 12. jun 2019, 23:03) - anonymous [neregistrovani]

Hrvatski mediji

Ti mediji inace cesto laziraju posecenost u Hrvatskoj od strane stranih turista i to svake godine,uz pomoc hrvatskog ministarstva za turizam. To rade da,eto kako bi se u svetu videlo da se Hrvatska sve vise posecuje sto definitivno nije istina jer ja idem na Jadran i tacno znam kakva je situacija. Turista ima zaista mnogo ali ta velika povecanja svake godine su sarena laza.