Rojters prvo "izručio" Haradinaja, potom se ispravio

Britanska agencija "Rojters" pogrešno je javila, pod oznakom "hitno", da je sud u francuskom gradu Kolmaru odlučio da lidera OVK Ramuša Haradinaja izruči Srbiji, koja ga potražuje zbog zločina nad Srbima. 

Rojters je, doduše prvi od stranih agencija, emitovao taj "fleš" 10 minuta od početka zasedanja suda, u devet sati, a potom i celu informaciju da će Haradinaj biti izručen Srbiji.

Nakon nekoliko minuta usledila je ispravka.

Sud u Kolmaru je odlučio da Haradinaja ne izruči Srbiji.

Ispravljenu dužu verziju vesti britanska agencija je emitovala tek u 9.35 časova.

Euronjuz je jedna od medijskih kuća koje su objavile prvobitnu Rojtersovu vest o izručenju, kao i ispravku britanske agencije.

Pogrešnu vest objavili su i mnogi drugi sajtovi.

broj komentara 3 pošalji komentar
(četvrtak, 27. apr 2017, 14:00) - anonymous [neregistrovani]

@Republika Srpska...

Напротив! Медијима на западу је ово сасвим неважно, па тако их није брига ни за исход. Они не желе ништа да се чује о ратним злочинима њихових пулена, ни да су ослобођени, ни да су изручени - нити да их је уопште ико и оптужио.

Запад је своје рекао кроз Хашки трибунал. Знамо и шта је рекао.

(četvrtak, 27. apr 2017, 13:24) - anonymous [neregistrovani]

Republika Srpska...

...nista nije slucajno...to Prijatelji Srbije ismejavaju je!

(četvrtak, 27. apr 2017, 13:04) - anonymous [neregistrovani]

Haradinaj

Poslali su vam ga , samo vas testiraju ????