Читај ми!

Prvi slogani za predizbornu kampanju

Iako parlamentarni izbori još nisu zvanično raspisani, pojedine političke opcije, poput koalicije DSS-Dveri, Levice Srbije i SRS-a, otkrile su svoje slogane za predizbornu kampanju. "Sreća", "Idemo", "Srbiju u sigurne ruke", slogani su ovih partija.

Ostale stranke još nisu saopštile kojim će porukama pokušati da osvoje birače, a lider SNS-a Aleksandar Vučić rekao je da ga ono što je dosad čuo od konkurencije raduje.

Zajednički slogan DSS-a i Dveri na parlamentarnim izborima biće "Sreća", dok će na pokrajinskom nivou izaći sa sloganom "Ne dam zemlju".

"Mislim da je pojam sreća potpuno zanemaren u Srbiji i da su se neki drugi pojmovi već istrošili, izlizali", rekla je Tanjugu predsednica DSS-a Sanda Rašković Ivić.

Podsećajući da su do sada korišćeni slogani koji daju nadu, poput "Da živimo bolje" i "Da ima više radnih mesta!, predsednica DSS-a ocenjuje da se ta nada "izjalovila".

Ciljna grupa koalicije su glasači svih generacija.

"Znam da je DSS-u sklonije zrelije biračko telo, ljudi koji imaju 45 i više godina, dok su Dverima skloniji mlađi. Međutim, stvari se menjaju, pa evo i mi imamo neku urbanu publiku koja se približava Demokratskoj stranci Srbije", rekla je Rašković Ivić.

Predsednik Dveri Boško Obradović istakao je da građanima treba vratiti sreću.

"Sreća za građane Srbije je porodica, domaća privreda, posao, selo, poljoprivreda, i to će biti teme koje želimo da nametnemo. Zato smo prvi izbacili predizborni slogan, da bi smo pitali građane Srbije šta je za njih sreća", rekao je Obradović.

Predizborni slogan Srpske radikalne stranke je "Srbiju u sigurne ruke", a upućen je svim građanima Srbije i srpskom narodu, rekao je lider radikala Vojislav Šešelj.

"Posle dosmanlijskih, socijalističkih i naprednjačkih ruku, koje su Srbiju dovele na rub opstanka, jedinu sigurnost pružaju ruke SRS-a. Mi hoćemo da pridobijemo podršku onih koji su ojađeni, a takvih je 90 odsto građana", rekao je Šešelj.

Radikali će se, kako je rekao, fokusirati na kampanju "od vrata do vrata", obići će unutrašnjost Srbije, držati mitinge i gostovati na lokalnim televizijama, jer su "blokirani na skoro svim nacionalnim televizijama".

Lider radikala očekuje "prljavu kampanju" u kojoj će biti podvala, pokušaja prekrajanja izbornih rezultata, ali obećava da će SRS iznositi samo istinu.

Levica Srbije Borislava Stefanovića ima slogan "Idemo", za koji se, kako kažu, još ne može reći da je predizborni.

Član Levice Ivan Jovanović istakao je da taj slogan poziva građane da se priključe pokretu koji nudi nešto nešto drugačije, odnosno odgovornost, kredibilitet i konkretna rešenja.

"Nama su ciljna grupa svi građani Srbije, naročito oni koji su u prethodnom periodu obespravljeni i oštećeni. Mislim na radnike, penzionere, one koji su ostali bez posla i na one kojima su smanjene plate, penzije, mladima", rekao je Jovanović.

Naprednjaci i socijalisti još ne otkrivaju svoje slogane.

U SPS-u kažu da su u njihovoj ciljnoj grupi svi građani Srbije.

Zamenik šefa poslaničke grupe Neđo Jovanović očekuje da će građani "prepoznati kvalitet i ukazati poverenje onima koji vrede".

"To su do sada pokazali SNS i SPS", rekao je Jovanović, dodajući da je rano da se govori o kampanji, jer izbori još nisu raspisani.

PUPS okuplja najstariju populaciju građana, pre svega penzionera, rekao je Momir Čolaković i istakao da je deviza partije da penzija mora biti zaštićena ustavna kategorija.

Analitičar Cvijetin Milivojević istakao je da je slogan "šlag na tortu" koji dolazi posle kvalitetnog istraživanja javnog mnjenja i dobre kampanje, koji sve poruke građanima sublimira u jednu ili dve lake, prijemčive i atraktivne poruke.

Milivojević je objasnio da će stranke razmišljati o najvažnijim problemima na koje građani traže odgovore i da će biti reči o boljem životu, platama i novim radnim mestima, ali i o EU, odnosu prema Rusiji i Kosovu i Metohiji.

"U tom konglomeratu ideja bi trebalo tražiti i slogane koji će se vezivati za te teme", rekao je Milivojević.

Prema njegovom mišljenju, dobar i uspešan slogan je onaj koji stranci donosi određeni procenat biračkog tela koji je bio neopredeljen.

Takav je, kako je rekao, bio slogan koalicije DOS i Vojislava Koštunice "Ko sme da vas pogleda u oči", koji je ohrabrio dobar deo građana da izađu na izbore i glasaju protiv Slobodana Miloševića.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. април 2024.
13° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво