SNS: "Bus plus" otimanje novca

Srpska napredna stranka ocenila da je uvođenje "Bus plus" sistema za naplatu karata u gradskom prevozu u Beogradu poniženje i otimanje novca od građana.

Beogradski odbor Srpske napredne stranke optužio je aktuelnu beogradsku vlast da otima novac od građana uvođenjem "Bus plus" sistema za naplatu karata u gradskom prevozu.

"Gradska vlast Demokratske stranke i G17 plus još jednom je zavukla ruku u džep građanima uvođenjem novog sistema naplate gradskog prevoza", navodi se u saopštenju Gradskog odbora SNS-a.

"Ovoga puta naplata je preko računa privatne firme, čiji se pravi vlasnik ne zna, a koju kontrolišu funkcioneri DS-a i Dragan Đilas", navodi se u tom saopštenju.

Prema saopštenju te stranke, novac koji građani plaćaju ići će u ruke privatne kompanije koja je nastala samo da bi obavljala tu delatnost.

"Za vreme vlasti Dragana Đilasa i Mlađana Dinkića, cena karte za prevoz povećana je 100 odsto, ali Beograđani nisu dobili poboljšanje saobraćaja i usluga GSP-a", navodi SNS.

Ta stranka je navela da Gradsko saobraćajno preduzeće na ime neplaćenih poreza i doprinosa duguje oko 1,6 milijardi dinara i da je uvođenje "Bus plus" poniženje za građane koji se smrzavaju u redovima za autobuske karte.

broj komentara 22 pošalji komentar
(sreda, 03. sep 2014, 12:36) - anonymous [neregistrovani]

jedna destinacija

dva hleba, pa racunajte...

(sreda, 03. sep 2014, 09:14) - dule [neregistrovani]

l

Iz tvojih usta u vuciceve usi :)

(subota, 18. feb 2012, 22:48) - verica [neregistrovani]

busplus

svidja mi se sistem ali sto je mnogo mnogo je.sta da radi onaj sto mena tri prevoza do posla i tri nazad to je sest.puta sezdeset dinara to je 360 pa puta 25 dana to je 9000 a prima platu 20000.mislim da je bolje da se kao u austriji uvede dnevna nedeljna mesecna i godisnja karta.cena nedeljne karte je 14 eur.a njihove minimalne plate su 800.nisam li u pravu
spram prosecne plate nadjite i cenu za prevoz

(petak, 03. feb 2012, 20:14) - anonymous [neregistrovani]

Hehehe

Pa ako ti se ne svidja ti plati taksi ili idi peske !!

(četvrtak, 02. feb 2012, 23:38) - anonymous [neregistrovani]

nemas zamerki

..sto su svi platili zamenu 250 dinara (250x750.000 ljudi) sto mogu da prate sve korisnike koji imaju personalizovanu kartu, sto se ne nabavljaju novi autobusi vec turski aparati, sto ako neces da te prate ces placati 2x vise ako koristis dva prevoza...

(sreda, 01. feb 2012, 22:09) - anonymous [neregistrovani]

bus - plus dileme

Dali se zna koliko aparati za cvakanje zrače i u kom obimu i dali onaj ko ih je postavio ima sertifikat od nadležne državne agencije za jonizujuća zračenja, koliko to iznosi na dnevom a koliko na godišnjem nivou.Bez sertifikata treba aparate zatvoriti dok se isti ne pribavi, i publokuje javnosti, a radi zaštite iste.

(sreda, 01. feb 2012, 22:03) - ne zelim [neregistrovani]

necu

Daas sam se vozio 17 i 18-om,napolju je bilo -5 u busu -6,sipku nisam mogao da drzim koliko je ledena bila.E dok je tako zimi a leti preko 100 stepeni u prevozu od mene nece dobiti ni dinara za kartu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(sreda, 01. feb 2012, 19:28) - Duki [neregistrovani]

Nije mi baš jasno...

Bolje da su novac od ovog sistema uložili u sređivanje vozila javnog prevoza. To bi već bilo u našu korist. Ovako, vozićemo se i dalje na sopstvenu odgovornost u krševima, ali će se zato znati naše kretanje.

(sreda, 01. feb 2012, 19:21) - anonymous [neregistrovani]

Baš je modernizacija ...

Takve krševe su izbacili na ulice da je to sramno !!! Juče sam čekala autobus broj 16 na početnoj stanici 35 minuta !!! Na ovoj temperaturi. Bruka je i to da su napravili čak i novi sajt busplus - na kome još uvek, kao ni na sajtu gsb-a nisu stigli da promene red linije 25P!!!

(sreda, 01. feb 2012, 17:35) - smajser [neregistrovani]

mane

Pa jedina mana je overavanje mesecnih karata na ulasku u vozilo. Tacno je da u svetu postoji slican sistem i da funkcionise, ali Beograd bazira prevoz na autobusima, tramvajima i trolama. U svetu je mnogo veci procenat saobracaja preusmeren na metro, a u metroima se pre ulaska na peron cekira karta tako da nema guzve prilikom ulaska u vozilo. Meni je licno fascinantno da je u vozovima aparat za prodaju karata postavljen kod masinovodje i da putnici treba da idu u kabinu da kupe kartu ako nemaju (neverovatno ali istinito), a pritom validatori se ne postavljaju pored ulaza vec u kabinama voza, pa se pitam kako ce se karte ponistavati ako se validatori blokiraju kada vozilo krene iz stanice?
Sem toga i jos nekih sitnica nemam zamerki