Meštani Kaljaje žale se na slab napon struje

Meštani Kaljaje, zaseoka Drešnice u opštini Blace, decenijama imaju probleme zbog niskog napona struje koja je u selo "stigla" 1967. godine. Od tada su uvedene još dve elektro-linije, ali meštani i dalje čekaju da im EPS omogući normalno snabdevanje strujom.

Nizak napon struje, zbog čega im stradaju električni uređaji, godinama je problem za meštane Kaljaje.

Stari, dobri šporet na drva ne gasi se u porodici Veselinović tokom cele godine. Tako je i ovih dana iako, kažu, leti nije baš prijatno boraviti u njegovoj blizini.

"Prinuđeni smo celo leto da ložimo, struja slaba, u 21. veku mi nemamo električni šporet, nije zbog novca toliko, koliko zbog struje", kaže Dragijana Veselinović iz Kaljaje.

Iako su do sela, za koje kažu da ima najviše bandera po domaćinstvu, od 1967. godine stigle još dve elektro-linije, meštani kažu da i dalje čekaju normalno snabdevanje električnom energijom.

Najteže je, tvrde meštani, tokom jesenjih i zimskih meseci, kada većina aparata ne radi zbog niskog napona.

"Napon kreće od 180", kaže Milibor Veselinović, "kad niko ništa ne uključi, pa se smanji na 106"

Tri puta za prethodnih pedesetak godina, nadali su se da će se situacija popraviti, poslednji put oktobra prošle godine, kada je stigla i treća elektro-linija, ali na nju još nije priključeno nijedno od 27 domaćinstava.

"Skoro godinu dana da od toga nema ništa. Pre jedno desetak dana su došli,čistili su ponovo staru liniju", kaže Goran Veselinoviće.

Pokušavali su, kažu, u prethodnom periodu na razne načine da urede svoje odnose sa snabdevačem, ali za sada bez uspeha.

"Mi nismo da ne plaćamo,mi volimo da plaćamo i želimo da plaćamo ono što potrošimo, ali slaba struja," kaže Miodrag Veselinović iz Kaljaje.

U prokupačkoj Elektrodistribuciji nisu želeli pred kamerom da govore o problemima meštana Kaljaje sa električnom energijom.

U telefonskom razgovoru su dopisniku RTS-a rekli da još od izgradnje treće linije, sa trofaznom strujom, postoje tehnički uslovi za priključak domaćinstava, ali da do sada nije bilo zainteresovanih.

Tvrde i da su o tome pismenim putem obavestili svakog potrošača.

Kamo sreće da je tako, odgovaraju meštani i pozivaju Elektrodistribuciju da im još jednom pošalje obaveštenja o tome, kako bi konačno rešili višedecenijske probleme. 

broj komentara 0 pošalji komentar