Sistem 48 - brzo rešavanje komunalnih problema

U Leskovcu je "Sistem 48" - kao servis građana namenjen brzom rešavanju svih komunalnih problema - pokrenut pre više od tri godine. Podaci govore da Leskovčani odgovore dobijaju mnogo brže od zakonskih 48 sati.

Više od decenije NALED je posvećen poboljšavanju poslovne klime i života građana. 

"Sistem 48" omogućava građanima Leskovca  da lako dođu do odgovora i reše problem  vodosnabdevanja, grejanja, kanalizacije, divljih deponija gde god da se javi. Sistem je dostupan 24 sata.

"Za vreme za koje sistem radi imali smo 128 prijava, više nego sva javno-komunalna preduzeća u gradu zajedno", naglašava Vladimir Crvenica, administrator sistema u JKP "Vodovod" Leskovac. "I naša iskustva su u tom kontekstu pozitivna jer doprinose komunikaciji sa građanima."

Brži i efikasniji od zakonskog okvira od 48 sati za davanje odgovora, u Javnom komunalnom preduzeću Vodovod u većini slučajeva kvar otklanjaju za samo 16 sati.

"Nakon prijema pitanja od naših korisnika naše stručne ekipe izlaze odmah na teren i nakon završetka, povratka sa terena, dajemo odgovor za sat, dva ili 5 sati, daleko ispod tog zakonskon osnova", kaže pomoćnik direktora JKP Vodovod Leskovac Staniša Ristić.

U naselju Vinarce od prijave kvara do izlaska na teren prošlo je tek dva sata. Problem nije mali, pukla je cev, ali su građani zadovoljni brzom reakcijom.

Javna komunalna preduzeća bliža su korisnicima, a zahvaljujući prijavama građana Sistem 48 omogućava im veću efikasnost.

Tako je i u Toplani, kaže direktor tog javnog preduzeća Jovica Đorđević:

"Nama u Toplani mnogo pomaže oko otklanjanja kvarova, odmah reagujemo oko otklanjanja kvarova."

NALED i lokalne samouprave na istom su zadatku: omogućiti bolje uslove za život i rad stanovnika. Jedan od načina su nove investicije i radna mesta.

"Dobiti certifikat sa pozitivnim poslovnim okruženjem od 92,4%, i to u procesu ‘restifikacije’ pokazuje da smo svake godine sve kvalitetniji", ističe  Goran Cvetanović, gradonačelnik Leskovca i član UO NALED-a, i dodaje da je upravo to pozivnica za domaće i strane investitore.

Efikasnija komunalna preduzeća, brza i ažurna lokalna administracija, bez nepotrebnih izdataka i gubljenja vremena od vrata do vrata - to je cilj i servisa E-dijaspora namenjenog Leskovačinama u svetu koji preko računara već tri godine dobijaju svu neophodnu dokumentaciju.

 

broj komentara 0 pošalji komentar