CRTA: Medijska i funkcionerska kampanja pre izborne

Iako su beogradski izbori raspisani 15. januara, izborna kampanja počela je praktično mnogo ranije, uz preovlađujuće negativne poruke, a predstavnici vlasti su bili zastupljeni u medijima skoro četiri puta više nego opozicija, objavio je Centar za istraživanje transparentnost i odgovornost (CRTA).

"Bilo je kampanje pre zvanične kampanje", rekao je Raša Nedeljković iz CRTE, predstavljajući analizu izveštavanja medija "Beogradski izbori 2018 – kampanja pre kampanje", u periodu od 2. oktobra 2017. godine do 15. januara 2018. godine.

Dodao je da je zabeležena i takozvana "funkcionerska kampanja".

Veliki broj poruka je generalno bio negativan, predstavnici opozicije najčešće su "napadali" gradsku vlast, a najčešća meta vlasti bio je Dragan Đilas.

Nedeljković je pozvao institucije koje su odgovorne da sprovode izborni proces i štite javni interes da doprinesu boljim uslovima za izbore.

Članica Upravnog odbora CRTA Tamara Skroza je navela da je vladajuća većina najčešće govorila o infrastrukturnim projektima i novim investicijama, dok se, kaže, opozicija bavila državnom politikom i medijima.

субота, 21. септембар 2024.
14° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи