Plaćanje putarine po pređenom kilometru od Beograda do Subotice

Na auto-putu Beograd–Subotica od podneva je uspostavljen novi, takozvani zatvoreni režim naplate putarine.

Darko Savić iz Sektora za naplatu putarine JP "Putevi Srbije" kaže za RTS da će za građane novi sistem značiti povoljnije putarine, jer će se one plaćati po pređenom kilometru, za razliku od dosadašnjeg otvorenog sistema naplate.

Na deonici auto-puta Beograd–Subotica funkcionisaće dve čeone naplatne stanice: "Stara Pazova" i "Subotica-jug".

Građani će kartice uzimati ili na naplatnoj stanici "Jug", ili kod Stare Pazove, a putarinu će plaćati pri izlasku sa auto-puta, objašnjava Savić.

Podseća da je otvoreno pet novih, bočnih naplatnih stanica, na potezu od Siriga do Subotice.

Reč je o naplatnim stanicama "Zmajevo", "Vrbas", "Feketić", "Bačka Topola", "Žednik" – sa obe strane auto-puta.

Sa radom prestaje naplatna stanica "Sirig".

"Čeona naplatna stanica 'Jug' ima 40 odsto više kapaciteta od naplatne stanice 'Sirig', koja prestaje sa radom", rekao je Savić.

broj komentara 8 pošalji komentar
(utorak, 05. dec 2017, 21:25) - anonymous [neregistrovani]

komentar

Sada plaćamo putarinu po predjenom kilometru.Najskuplji smo u Evropi.Nece da uvedu vinjete da možemo da se vozimo po celi dan cele godine a ovako plaćamo svaki izlaz! Potrošači. Inače svaka vinjeta ima bar kod i nema krađe,ne trebaju radnici i održavanje rampi.Pa ko je ovde lud?

(utorak, 05. dec 2017, 20:01) - DDanonymous [neregistrovani]

Jeftinije putarine,puniji autoputevi,veca zarada...

Nemojte praviti gresku kakvu je napravila Hrvatska na svojim "autocestama".Oni su zbog malog prometa enormno povecali putarine pa je onda narod ponovo poceo koristiti stare puteve koji se ne placaju,pa se na tim putevima,zbog nedovoljnog odrzavanja cesto desavaju saobracjne nesrece pa je tako drzava na vecem gubitku nego da su im putarine jeftinije.Autoputevi u Srbiji su sigurno mnogo frekventniji nego hrvatski koji od Zagreba prema Rijeci i prema moru imaju znacajniji promet samo 90 dana u godini,u ljetnoj sezoni.
Zato,smanjite putarine,imacete vece zarade nego sa skupim putarinama.

(utorak, 05. dec 2017, 19:54) - anonymous [neregistrovani]

Путарина?

Треба да се плате пензије, здравство, школство, војска и све остало када затреба. А годишња путарина се плаћа унапред сваке године приликом регистрације возила. Такође путарина је урачуната и у цену литра бензина. Кога drugog 'музти' него возаче.

(utorak, 05. dec 2017, 19:46) - milos [neregistrovani]

matematika?

Ako je Vrbas-Feketić 8 kilometara, kako može biti skuplja putarina za 80 dinara, sta to znači, da je kilometar 10 dinara. Po ovoj računici relacija od Beograda do Subotice bi koštala preko 2000 dinara, a košta 560 dinara, nepunih 3 dinara po kilometru. Iskreno ja ne znam koja je ovo matematika!?

(utorak, 05. dec 2017, 19:22) - Никола [neregistrovani]

Грчка и скопиа

Не смета вам да кроз скопиу плаћате 4€ и на свакој рампи у Грчкој мин. 2€?

(utorak, 05. dec 2017, 18:47) - anonymousff [neregistrovani]

440

Do sada je putarina Beograd -Subotica kostala 440 a sada 560 i on kaze da je sada pravednije i povoljnije! 

(utorak, 05. dec 2017, 18:14) - Danex [neregistrovani]

Ludilo

A tek kada od Leskovca do Niša, za 15 km platiš 210 din, onda vidiš gde si.

(utorak, 05. dec 2017, 18:01) - anonymous [neregistrovani]

5 eura

Za 200 km voznje preko iskrpljenog asfalta u jadnom stanju treba platiti 5 Eura?! Pa sta oni misle?! U Austriji i Ceskoj za sedam dana treba platiti vinjetu 12 Eura, u Slovackoj 10. Znaci mozete se voziti do mile volje. Je li to mozda nas standard duplo bolji od austrijskog?