Teška nesreća kod Umke – žena poginula, muškarac povređen

Žena je poginula, a muškarac je teško povređen kada je na njih naletelo putničko vozilo kod fabrike kartona "Umka". Saobraćaj ka Obrenovcu je obustavljen.

Saobraćajna nesreća se dogodila jutros oko 5.30. 

U nesreći je poginula žena pešak, a teško je povređen muškarac, takođe pešak.

On je prevezen na reanimaciju Urgentnog centra.

Obustavljen je saobraćaj od raskrsnice prema Železniku ka Obrenovcu.

broj komentara 6 pošalji komentar
(četvrtak, 06. dec 2018, 18:49)
Slobodan [neregistrovani]

Nesreca

Do sada je na tom delu poginulo preko 20 ljudi za 5 godina. Dok je bio policijski punkt vodilo se racuna o brzini sada se divlja vozi najbrze u celom Beogradu..Tu je fabrika ljudi idu na posao nemaju nikakvu alterntivu da predju put.

(četvrtak, 06. dec 2018, 12:17)
Sailor [neregistrovani]

Ludost

Tu se ne prelazi ulica tu je magistrala

(četvrtak, 06. dec 2018, 12:04)
anonymous [neregistrovani]

Подржавам и додајем

Поготово када пада киша. И дању и ноћу, шофершајбне су орошене, види се само кроз онај део који брисачи обришу, још ако се упари стакло (понекима) изнутра, јако се тешко види.

А са друге стране, пешацима се баш кад је лоше време посебно жури, па претрчавају где год им је прече, из потребе да не покисну итд.

(četvrtak, 06. dec 2018, 11:02)
anonymous [neregistrovani]

Saobracajna nesreca

to je kod nas bas ucestalo.Ako se desi udes zasto ne otklone uzrok?Ima vise nacina da se natera vozac da postuje ogranicenje brzine.

(četvrtak, 06. dec 2018, 09:56)
anonymous [neregistrovani]

Paznja

Pesaci, budite oprezni.Izbegavajte da se krecete kolovozom i danju, a pogotovo nocu.Idite levom stranom da bi videli vozila koja vam idu u susret.Krecite se jedan iza drugog, a ne uporedo.Vozaci vas ne vide uvek, a posebno kada im dolazi vozilo iz suprotnog smera i zaslepi ih farovima.Nosite fluorescentne prsluke.Bez obzira sto imas pravo, to ne vazi kad se izgubi zivot.

(četvrtak, 06. dec 2018, 08:42)
MisterHide [neregistrovani]

Užas

Da li će sada da se pojača kontrola na tom delu jer za većinu, puna linija, dupla puna linija i ograničenje ništa ne znače... Redovno idem tom trasom i svako jutro bar 3 sudara izbegnem kad idem za BG i 3 kada se vraćam...