Udes kod Vrčina, ima mrtvih i povređenih

Najmanje jedna osoba je poginula, a četvoro je povređeno u saobraćajnoj nesreći koja se rano jutros dogodila na auto-putu Niš-Beograd, kod naplatne rampe Vrčin.

U udesu su učestvovali autobus, četiri putnička automobila i jedno kombi vozilo, kažu u MUP-u.

Jedna osoba preminula je na licu mesta, a Hitna pomoć prevezla je četiri osobe u Urgentni centar u Beogradu.

Dežurni lekar Ivan Stojmirov rekao je za RTS da povređeni nisu životno ugroženi. Kod njih su, posle detaljnog ispitivanja, potvrđene lakše povrede i pušteni su kući.

"Kod povređenih su potvrđene lakše povrede i nije verifikovano stanje koje bi zahtevalo dalje ispitivanje i lečenje u Urgentnom centru", kažu u ovoj zdravstvenoj ustanovi.

Do nesreće je došlo oko 5.15, kod skretanja za Mali Požarevac, kod Begaljičkog brda, u smeru ka Beogradu.

Saobraćaj je bio u prekidu na ovom delu auto-puta Niš-Beograd, pa su se formirale kilometarske kolone.

Policija je oko devet časova otvorila obe saobraćajne trake, a saobraćaj je nešto pre 10 časova normalizovan.

broj komentara 6 pošalji komentar
(nedelja, 13. avg 2017, 17:59)
Александар [neregistrovani]

Спуст са Бегаљичког брда

је сасвим прегледан и ноћу и дању.Проблем је неодговарајућа брзина и непоштовање првенства.И ово важи за оба правца.Из свакодневне вожње до Малог Пожаревца могу само рећи да је велики број возила која се у последњи момент искључују са аутопута и тдословно секу пут осталима или се преспоро укључују на њега.Притом показивачи правца (жмигавци) на возилима слиже само као украс јер их веома мали број возачана време употребљава код претицања или других скретања.Посебно је то изражено код возила са БГ регистрацијом чији возачи укључе жмигавац кад већ скрећу.Као да сви учесници у саобраћају треба знају где ко од њих намерава скренути.

(nedelja, 13. avg 2017, 14:50)
Nac [neregistrovani]

Dodatak

Nije potrebno da se vozila koja ulaze na autoput uspore. Treba deo zaustavne trake koji sluzi za ukljucenje produziti, tako da vozila koja se ukljucuju na autoput imaju dovoljno vremena da povecaju brzinu i bezbedno se ukljuce

(nedelja, 13. avg 2017, 11:38)
anonymous [neregistrovani]

Tragicno!

Ovo definitivno opravdava novu meru kontrole brzine. Ceste su tragicne nesrece kod naplatnih rampi. Mozda jos veca kontrola... Strada dosta neduznih!

(nedelja, 13. avg 2017, 11:06)
ABS vs гравитација [neregistrovani]

Бегаљичко брдо се спушта превише близу нове наплатне рампе

Нова наплатна рампа Врчин у смеру ка Београду има један проблем.
Без обзира на белики број наплатних места, у случају баш велике гужве и веће колоне, сам крај колоне може да буде превише близу низбрдици са Бегаљичког брда у смеру ка Београду.
На тој низбрдици се брзо вози, и низбрдо је већи зауставни пут кочења.
Тако ако морају при дну брда да коче, брог успореног саобраћаја због колоне на рампи, ето проблема.
Није случајно наплатна рампа Бубањ Поток била иза дугачке хоризонталне аутопут траке!

(nedelja, 13. avg 2017, 10:45)
nis rados [neregistrovani]

Uključivanje na autoput

Problem često prave vozači koji se sa naplatnih rampi uključuju na autoput. Smatraju da vozila koja su u desnoj traci treba da se prebace u levu traku, kako bi oni bez zaustavljanja mogli da se odmah nadju u desnoj traci. Medjutim, dešava se da leva traka nije slobodna, i udes je skoro neizbežan. Imao sam takvu situaciju jednom kod Malog Požarevca, i drugi put kod Vrčina i oba puta jedva izbegao sudar. Pri velikim brzinama to je skoro uvek tragično. Predlažem da se nekih 10-15 metara pre izlaska na autopu postavi jedan ili dva ležeća policajca kako bi se vozila koja izlaze na autoput usporila.

(nedelja, 13. avg 2017, 08:34)
anonymous [neregistrovani]

Saobracaj i kazna

Osim kalkulisanja brzine izmedju naplatnih rampi, potrebno su i kamere na mestima gde "vozaci formule 1" postizu svoje takmicarske brzine, stalne patrole na deonicama autoputeva i apsolutno drakonske kazne za nepostovanje saobracajnih propisa. Ako toga nema, nazalost stalno cemo citati crnu hroniku sa puteva Srbije.