sreda, 30. jul 2014. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Насловна > Vesti > Hronika > Sudar vozova u Beogradu, 22 povređena

četvrtak, 02. maj 2013, 14:17 -> 20:48

Sudar vozova u Beogradu, 22 povređena

U sudaru putničkih vozova, u tunelu "Tošin bunar" u Beogradu, povređena 22 putnika, među kojima i petogodišnja devojčica. Niko nije životno ugrožen. "Železnica Srbije" formirale posebnu komisiju, koja treba da utvrdi uzroke sudara.

Voz koji je iz Beograda saobraćao ka Novom Sadu u 13.30 udario je u železničkom tunelu "Tošin bunar" u Beogradu u drugi voz, koji je bio zaustavljen zbog kvara, a kretao se ka Šidu. U sudaru su povređena 22 putnika, među kojima je i jedno dete, a niko nije životno ugrožen.  

Izveštaj Ružice Vranjković

Još nema zvaničnih informacija kako je uopšte došlo do kvara voza, koji je stajao u tunelu. Istraga je u toku, a prema nezvaničnim informacijama, voz je ostao bez napajanja.

Povređeni su zbrinuti u Urgentnom centru, ortopedskoj klinici na Banjici i u Kliničko-bolničkom centru - Zemun. Najviše povređenih, njih 13 je u Urgentnom centaru.

Šef dežurne hiruške ekipe Urgentnog centra doktor Goran Kaljević rekao je da je reč o lakšim telesnim povredama.

"Svi pacijenti su trenutno na dijagnostičkim procedurama, neki od njih su dijagnostički obrađeni, jer je konstatovano da se radi o lakim povredama i pušteni su na kućno lečenje. A jedan broj je još uvek na dijagnostičkim procedurama i najverovatnije će i oni biti pušteni na kućno lečenje", rekao je doktor Kaljević.

U Železnicama Srbije nisu mogli da kažu šta je uzrok sudara vozova. Portparol "Železnica Srbije" Nenad Stanisavljević rekao je da činjenica da je voz stajao u tunelu.

Prema njegovim rečima, generalni direktor Železnica odmah je formirao posebnu komisiju čiji je zadatak da najhitnije utvrdi uzrok i odgovornost za ovaj događaj.

Sudar_vozova.jpg

On je rekao i da će o rezultatima rada komisije javnost biti odmah obaveštena.

"U ovom trenutku nemamo tehničke detalje kako se dogodila nesreća i zašto je do toga došlo. Stav Železnice Srbije i njenog poslovodstva je da se po završetku istrage i po utvrđivanju svih činjenica one odmah budu dostupne i medijima i javnosti", kaže Stanisavljević.

Načelnica za vanredne situacije u Beogradu Sanja Vuksanović Žugić istakla je da, na sreću, posle sudara nije izbio požar, što je u takvim situacijama čest slučaj.

Ona je naglasila da ovakva vrsta intervencija svakako zahteva opsežnu istragu.

Predsednik Skupštine grada Beograda Aleksandar Antić, koji je odmah došao na mesto sudara, rekao je da se nada efikasnoj istrazi o okolnostima pod kojima je došlo do sudara vozova.

Antić je pohvalio nadležne službe zbog efikasne intervencije, ali je ukazao da je današnji događaj pokazao da "neke stvari škripe u sistemu, kao na primer da ekipe Hitne pomoći nemaju potrebne lampe za delovanje u tunelima".

Železnički saobraćaj dva sata je bio u potpunom prekidu.

Voz_sudar.jpg
1
коментари број коментара 36 | cwпошаљи коментар
(četvrtak, 02. maj 2013, 23:50)
Nesha [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Zašto

Zašto bi neko na ovo odreagovao komentarom tipa 'ima ovoga i u EU'?Zašto uvek ima ljudi koji na tragediju kažu 'ima toga svuda'?Dajte onda da ne osuđujemo ništa i da nastavimo da živimo na dnu Evrope, jer svih tragedija koje se svakodnevno dešavaju u Srbiji 'ima i drugde'.Da ništa ne menjamo, odmahujemo rukom na sve i tešimo se da se to svuda dešava.To što imamo najgoru železnicu u Evropi, nikom ništa.

1
(četvrtak, 02. maj 2013, 22:36)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Brzina

Pa nema veze ovaj sudar sa brzinom.Nije nam Evropa kriva.U Evropi postoji metro,koji je prilagodjen brzini od 200.km na sat.To je tamo veoma dobro uradjeno i organizovano.

1
(četvrtak, 02. maj 2013, 21:20)
Nislija [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Cihucihu

Eto pozitivna strana Srpske zeleznice
zamislite da nam vozovi idu 200km/h

1
(četvrtak, 02. maj 2013, 21:12)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Brzina

srecom da nasi vozovi nemaju evropske brzine. Ne mogu ni zamisliti sta bi bilo da su brzi. Evropa ...

1
(četvrtak, 02. maj 2013, 21:12)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Crveno svetlo

Da imamo modernije vozove na semaforu bi bilo crveno za nadolazeći voz, a to znači da nešto nije u redu i da je pruga blokirana.

1
(četvrtak, 02. maj 2013, 21:11)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

umetnost

Ne razumem zasto zeleznice dozvoljavaju da im vozovi izgledaju ko limenke skoz isarane, pa cak i stakla.Par puta sam se vozio i covek nema predstavu na kojoj je stanici voz stao.

1
(četvrtak, 02. maj 2013, 20:57)
edi [нерегистровани]
oпошаљи одговор

zalosno

Steta je za ljude prvo a posle i materijalna kamo srece da nije bilo,al dogadja se to i po eu

1
(četvrtak, 02. maj 2013, 20:51)
bumbar [нерегистровани]
oпошаљи одговор

voz

Samo pogledajde kako su fino obojeni vozovi sa grafitima i sve ce vam biti jasno kakvu zeleznicu imamo.

1
(četvrtak, 02. maj 2013, 19:07)
anonymous [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Uzas!

Samo citam komentare i krstim se!Ljudi pisu a ne znaju nista.Sto se tice gen.direktora nije analfabeta, vec je nekada i radio na zeleznici.Ali to je manje vazno.Nikakvo gorivo sa sudarom nema ama bas nikakve veze.Procedura saobracaja je prosta:Dok prednji voz ne prodje naredni signal sledeci NE SME da krene.Ako je jedan voz bio u tunelu zaustavljen sledeci iza njega MORAO je da bude zaustavljen na stanici Tosin bunar.Uostalom to ce reci i komisija, koju za svakio udes formira zeleznica.E, to je bilo.

1
(četvrtak, 02. maj 2013, 19:02)
Masinovodja [нерегистровани]
oпошаљи одговор

Gorivo?

Kakvo crno gorivo?Na relaciji Beograd-Šid vuče ili elektro-motorna garnitura serije 412 ili elektro lokomotiva serije 441/444(popularne severine)...Pa se ja pitam koji vec sest godina radim na zeleznici i vozim upravo te lokomotive kakve gluposti pisu novine a nisu upuceni?Kakvo gorivo?!?

1
1