Читај ми!

Dodeljene nagrade Hot spot za najbolje u e-trgovini u Srbiji za 2022. godinu

Juče 26. januara 2022. godine u hotelu „Metropol palas“, „E-komerc“ asocijacija Srbije je drugu godinu zaredom sa svojim partnerima organizovala prestižnu dodelu nagrada Hot Spot Ecommerce Awards.

Svečanu dodelu nagrada je otvorio Ministar unutrašnje i spoljne trgovine, gospodin Tomislav Momirović. Dodeljeno je ukupno 33 nagrade kompanijama koje su doprinele napretku elektronske trgovine u Srbiji i regionu, što je sada naročito bitno jer je godina iza nas bila krizna za mnoge kompanije.

Oni koji su svojim trudom doprineli boljem korisničkom iskustvu i generalnom razvoju branše zasluženo su nagrađeni. Za nagrade se borilo preko 100 kompanija, a tokom glasanja je prikupljeno više od 20.000 glasova.

Kategorije nagrada bile su različite i prva od njih je E-commerce Brach, za najuspešnije u različitim delatnostima. Potom, tu je E-commerce Excellence – jer vrhunski rezultati zaslužuju da budu proslavljeni. I tu je kategorija E-commernce Champion, za najbolje među najboljima, one koji inspirišu druge.

Pored glasova javnosti, ključnu ulogu u izboru pobednika je odigrao stručni žiri kome se zahvaljujemo na odvojenom vremenu i učestvovanju. Stručni žiri se sastojao od eminentnih stručnjaka iz sveta medija, biznisa, kulture i obrazovanja, a činili su ga: Jelena Drakulić Petrović, izvršna direktorka „Ringier Srbija“, Jelena Ristić, direktorka za tržište Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, „Masterkard“, Vladimir Đorđević, generalni direktor za jugoistočnu Evropu, „Visa“, Marko Čadež, predsednik Privredne Komore Srbije, Dr Zoran Bogetić, redovni profesor Ekonomskog Fakulteta Univeziteta u Beogradu, Nenad Mirković, šef marketinga za jugoistočnu Evropu, Filip Moris, Srđan Janićijević, osnivač Mokrogorske Škole Menadžmenta i Nikos Varvadoukas, potpredsednik "Public Group", i član borda direktora grčke E-komerc Asocijacije.

Kompanije koje se bave e-trgovinom su upravo one koje nam omogućuju jednostavniji život, uštedu vremena i novca. Stoga smatramo da je važno podržati ih, a onima koji pružaju najbolje korisničko iskustvo uručiti priznanje, pre svega jer znamo šta znači biti tu za svakog kupca i šta znači ulagati svoje resurse u to da korisnik bude zadovoljan. Ovim prilikom im čestitamo na nagradama i zahvaljujemo im se što nam iz dana u dan olakšavaju život.

среда, 24. април 2024.
10° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво