уторак, 05.07.2022, 15:24 -> 15:47
Аутор: КПкњиге
Preduzetnik mora biti predator – kakve savete nam daje Dejvid Trot
Da biste bili uspešni u poslu morate da budete bolji od konkurencije, a za to je potrebno da razmišljate kao predator. Zašto je dobro da preduzetnik bude predator čitajte u knjizi čoveka koji je na takav način postalo legenda advertajzinga.
Dejv Trot, kopirajter, kreativni direktor i osnivač inovativnih advertajzing agencija. Uživa ugled kreativnog lidera u svetu advertajzinga. Njegov pristup stvaralačkom promišljanju prevazilazi granice branše i čini ga uzorom svakome ko želi da izađe van kruga osrednjosti, a pita se kako da načini prvi korak.
„Dejv Trot se obraća širokoj publici, nastojeći da praktičnim primerima predstavi delotvornost kreativnog promišljanja - koje provokativno naziva predatorskim. Anegdotskim pričama iz istorije biznisa, kulture, umetnosti, sporta, stvarnosti uopšte, a pre svega iz svog ličnog i profesionalnog sveta, Trot je uspostavio kako istinski masterklas na temu nadmudrivanja konkurencije, tako i nadahnjujuću knjigu koja na kreativan način otkriva suštinu našeg postojanja u zajednici s drugima." (iz recenzije Sandej Tajmsa)
Čitaoci portala RTS koji pri poručivanju na sajtu kpknjige.com u polje Napomena unesu kod "rts-kp" ostvariće popust od 10%.
Knjigu „Predatorsko razmišljanje" objavila je izdavačka kuća KPknjige.
„Trotov „predator" gnuša se učenja napamet, kopiranja formula i traženja instant rešenja. Sve što pročita, otkrije ili sazna stvaralac pretvara u koncepte i principe, i nadalje se drži samo njih. Nove situacije traže nova rešenja, ali princip je ono što je nepromenljivo: bez njega se ne može stvoriti nešto konkretno iz mnoštva rasutih i nepovezanih elemenata." (iz recenzije Bojana Lekovića, osnivača KupujemProdajem)
Коментари