Kinezi zainteresovani za izgradnju koridora "Vožd Karađorđe"

Kompanija "Pauer Čajna" zainteresovana je za gradnju šumadijskog koridora "Vožd Karađorđe", saopšteno je iz Ministarstva građevinarstva.

Predstavnici Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture razgovarali su sa delegacijom kineske kompanije "Pauer Čajna" o saradnji na infrastrukturnim projektima.

"Imamo odličnu saradnju ca 'Pauer Čajnom' na projektu izgradnje deonice obilaznice oko Beograda od mosta preko reke Save kod Ostružnice do Bubanj potoka, a u planu su i novi projekti gde postoje mogućnosti za saradnju, uključujući i nastavak izgradnje obilaznice, na deonici Bubanj potok – Vinča – Pančevo", rekao je državni sekretar u Ministarstvu Miodrag Poledica.

Potpredsednik kompanije "Pauer Čajna" Sjung Lisin zahvalio je Vladi Srbije i Ministarstvu na poverenju koje su dali kompaniji, kao i na podršci koju pružaju u realizaciji projekta izgradnje Sektora B obilaznice oko Beograda.

Istakao je i da je "Pauer Čajna" zainteresovana i za druge projekte u Srbiji, među kojima je izgradnja šumadijskog koridora "Vožd Karađorđe".

Koridor "Vožd Karađorđe", kako je najavljeno prošle godine, biće dug 220, a sa priključcima na Koridore 10 i 11, 270 kilometara.

Dve brze saobraćajnice, jedna iz Mladenovca i Orašca, a druga iz Lazarevca, spojiće se kod Aranđelovca – odakle će se dalje ići ka Rači, Svilajncu, Despotovcu i Boru.

broj komentara 11 pošalji komentar
(petak, 17. jan 2020, 17:26) - anonymous [neregistrovani]

Kardinal

A sta je sa Istocnom Srbijom? Kladovo,Negotin,Zajecar,Bor jel ste isli tim putem pa pola auta se raspadne

(petak, 17. jan 2020, 17:09) - anonymous [neregistrovani]

Severoistok

Trebalo bi da novi autoput Vozd Karadjordje prolazi trasom Topola-Natalinci-Smederevska Palanka-Veliko Orasje.
U predelu ove trase je ravnica, dolina reke Jasenice i cena po kilomtru bi bila manja
Zapravo vec imamo autoput od Kragujevca do Batocine, a predlozena trasa Topola-Markovac je nepotrebna paralela na 20 kilometara koja nema ekonomsko opravdanje.
Moja predlozena trasa ide u pravcu severoistoka koji bi povezao Sumadiju sa severnim delom istocne Srbije, Banatom i Rumunijom, posto se planira i jedna trasa Mala Krsna-Pozarevac-Golubac.

(petak, 17. jan 2020, 17:08) - milan lala [neregistrovani]

Autoputevi odmah

Nekad su samo bogati mogli imati auto, danas ga poseduje skoro svaka porodica . Putevi su nam prepuni automobila, kamiona, autobusa , velikih sepera teretnih krstarica . Medjunarodni transport je maksimalno povecan i bice jos daleko veci za desetak godina . Srbija je raskrsnica medjunarodnih puteva . Pricati da nama sad netrebaju autoputevi je neznanje . Potpuno je ispravna odluka mreziti Srbiju auto putevima i to sto pre i sto vise . Autoput "Vozd Karadjordje" je preka potreba za razvoj istocne i zapadne Srbije za njihovu medjusobnu vezu. . Ako se zeli, a zeli se ispunjavanje sveg sto je u ugovoru o gradnji potisano a iznad svega postovanje rokova izgradnje onda bez ikakve dileme treba posao dati Kinezima jer ispunjavaju sve sto stoji u ugovoru a cene su pristojne . Ja sam da nam autoput "Vozd Karadjordje" grade Kinezi.

(petak, 17. jan 2020, 16:40) - anonymous [neregistrovani]

Da li iko razmislja?

Da li je ikome od pobornika autoputeva jasno kolika i kakva je to prepreka u prostoru? Tridesetak metara autoputa su siri od Dunava!
Pritom, broj vozila koja se krecu ovim putevima ne opravdavaju, ni saobracajno ni ekonomski, investiciju u autoput.
Modernizovana, bezbedna i efikasna putna mreza - da, svakako. Autoputevi - nikako tamo gde nisu neophodni.

(petak, 17. jan 2020, 14:42) - Milenko Topić [neregistrovani]

Nisam se predstavio

Južni Banat je totalno zapostavljen. Možda i ceo Banat. Pa pogledajte na Google Earth gde svetli noću, a gde je totalni mrak.
Još jedna korist od autoputa Beograd-Vršac-Temišvar i OBRNUTO je rasterećivanje graničnog prelaza Horgoš. A da li je važno da je autoput iz Beograda ili Temišvara u prefiksu me tako baš briga. Žive Srbi i van Beograda, ali Beograd misli samo na sebe. U ovim krajevima žive većinom pravoslavci koji nikad nisu ratovali jedni sa drugima. Zbog toga i još zbog mnogo toga treba imati respekt za narode koji u Banatu žive. U rumunskom delu Banata ima dosta Srba, u srpskom delu Banata ima dosta Rumuna. Poreklom sam iz Republike Srpske, nikada ne umanjujem respekt prema ljudima sa kojim živimo u Banatu.

(petak, 17. jan 2020, 14:25) - Lala [neregistrovani]

@Vasko Popa

Poštovani i auto put Batrovci Bg je u Ap Vojvodina i Bg Horgos je u Ap Vojvodina i Kuzmin Raca se gradi .
O Zeleznici da ne govorim. Bice i kroz Banat ali ne volim ta pisanja da se kao negde vise forsira . Bar se sada gradi svuda . Bice i brzi putevi da povezu Istočnu Srbiju.

Srecno i iskrena podrška.

(petak, 17. jan 2020, 14:02) - DrMr [neregistrovani]

@No comment

Od Kragujevca do auto-puta su 20km previse ti udaljen auto-put,ili sta?

(petak, 17. jan 2020, 13:50) - anonymous [neregistrovani]

No comment

Kragujevac naravno izostavljen sa auto puta, svaka cast, pa i sta ce nam.. Najveci grad i centar Sumadije, ma kakvi...

(petak, 17. jan 2020, 13:40) - Ravnogorac [neregistrovani]

@"Vasko Popa" koridor.....

Imate auto-put,Beograd-Horgos,po sred Vojvodine,gradi se brza pruga,prvo pruga da se zavrsi,onda na red dolazi auto-put Beograd-Vrsac-Temisvar,ovim redom, ne kako si ti napisao,vazniji ti Temisvar od Beograda

(petak, 17. jan 2020, 13:27) - anonymous [neregistrovani]

"Vasko Popa" koridor, Temišvar - Vršac - Beograd

Hoće li viti neki koridor ili bilo kakav novi put kroz Vojvodinu?