OTP banka - platne kartice ponovo u funkciji

Od četvrtka klijenti OTP banke nisu mogli da koriste platne kartice niti aplikaciju za elektronsko plaćanje. Situacija se donekle popravila - od danas su kartice ponovo u funkciji, a u banci kažu da će o uspostavljanju usluge elektronskog bankarstva klijente obavestiti na svom sajtu.

Iako su ekspoziture OTP banke radile produženo, uz dodatno angažovanje za vikend, stvarali su se redovi. Već danas gužvi nema. Klijenti, kako saopštava banka, zbog tehničkih smetnji nisu mogli da koriste neke servise banke.

"Uspeli smo da omogućimo neometano funkcionisanje platnih kartica i klijenti ih sada mogu koristiiti za plaćanje i podizanje gotovine na bankomatima Vojvođanske banke. Od danas je dostupna m-benk aplikacija za fizička lica, a o uspostavljanju e-benking aplikacije i naše mreže bankomata obavestićemo klijente preko veb-sajta", navodi se u saopštenju OTP banke.

U Narodnoj banci Srbije saopštavaju da se smetnje u radu dešavaju i u najznačajnim finansijskim institucijama,  bez obzira na to koliko sofisticiranu tehnologiju koriste.

"Korisnik u svakom slučaju ukoliko smatra da je banka povredila njegova prava može da podnese banci prigovor u pisanoj formi, a banka je dužna da korisniku dostavi pisani odgovor najkasnije u roku od 15 dana od prijema prigovora. Ukoliko nije zadovoljan tužbu može podneti i Narodnoj banci u roku od šest meseci", navodi Narodna banka Srbije.

Centralna banka navodi da ona nije ovlašćena da rešava zahteve za naknadu eventualne štete, jer su za utvrđivanje štete neophodni dokazi koji se izvode isključivo u sudskom postupku.

broj komentara 3 pošalji komentar
(četvrtak, 05. dec 2019, 16:05) - anonymous [neregistrovani]

zatvorimo racune i predjemo u ozbiljnu banku

Imao sam to (ne)zadovoljstvo da cekam u redu sa jos 1000 nezadovoljnih korisnika. Naime, cekali smo da podignemo svoj novac koji je zarobljen u ovoj neprofesionalnoj banci. Usled velikog broja klijenata na salteru, software im se i u tom segmentu toliko uspoio da je to bilo jezivo.
Radim u IT sektoru i razumem da se greske godadjaju, ali se za iste placaju penali, a korisnici blagovremeno obavestavaju, i to sa izvinjavajucim tonom. A otp banka se nije udostojila da poveca broj radnika za salterom, nego sve po starom - u prevodu "BAS IH BRIGA".

(sreda, 04. dec 2019, 20:03) - anonymous [neregistrovani]

Katastrofa

Ovo je stvarno preterivanje. Skoro 7 dana aplikacije nisu bile u funkciji,

(sreda, 04. dec 2019, 07:47) - anonymous [neregistrovani]

Zašto

OTP banka je napravila problem u poslovanju običnih gradjana. Isto tako je uradila i u Hrvatskoj nakon preuzimanja Splitske banke. Do kada će trajati blokada e-bankinga i ko će plaćati penale