RTS na Koridoru 11, od Obrenovca do Surčina, kako teku završni radovi

Poslednja deonica Koridora 11 od Obrenovca do Surčina biće, kako se očekuje, otvorena za saobraćaj pre 19. decembra. Ekipa RTS-a proverila je kako teku pripreme za otvaranje puta i ko će ga koristiti besplatno.

Malo krivine, malo put propao od klizišta, malo kolone - sve se to ispreči kada se preko Umke i Bariča uputite u Obrenovac. Od Svetog Nikole može i drugačije. I to novim auto-putem.

Most preko Save i Kolubare, dužine 1.500 metara, spojiće Obrenovac i Surčin. U toku su poslednje pripreme za otvaranje mosta za saobraćaj. Ovom deonicom biće kompletiran auto-put "Miloš Veliki" dug 120 kilometara.

Otvaranju ove deonice Koridora 11 posebno se raduju Obrenovčani. Od avgusta, kažu, gužve u saobraćaju su njihova svakodnevica.

Nedostajući deo auto-puta "Miloš Veliki" dugačak je 17 kilometara, a njega za saobraćaj svakodnevno priprema oko 400 radnika.

"Dobili smo tu povoljnost za sve građane Srbije, a posebno za Obrenovčane, da se naplatna rampa ukloni i da u potpunosti bude besplatno korišćenje ove deonice od Obrenovca do Surčina, što znači da naplatna stanica koja je bila na auto-putu "Miloš Veliki" ka Čačku u Velikom Polju ostaje kao jedina naplatna stanica za sve putnike koji idu ka Čačku, a sledeće rampe koje se u smeru ka Zagrebu i Novom Sadu - to su one postojeće koje su bile i do sada. Ne postoji ništa destimulišuće", kaže Miroslav Čučković, predsednik Opštine Obrenovac.

Da se bez kolona i za manje od sata stigne od Čačka do Beograda u 2020. očekuju i u "Putevima Srbije".

Darko Savić, pomoćnik izvršnog direktora Sektora za naplatu putarine JP Putevi Srbijekaže da trenutno beleže velike zastoje i gužve na auto-putu, na priključku kod Mislođina.

"Očekujemo da će se značajno rasteretiti ta raskrsnica kada bude puštena u rad ta deonica od Surčina do Obrenovca. I ono što bih isto hteo da naglasim gde smo imali jako velika zadržavanja i problem koji trenutno rešavamo i očekujemo da bude rešen do Nove godine to je bočna naplatna stanica Preljina, dupliramo broj kanala, pomerićemo izdavanje kartica za 700 do 800 metara gde ćemo znatno rasteretiti saobraćaj", rekao je Savić.

Novim auto-putem dnevno prođe oko 12.000 vozila od kojih je prihod približno šest miliona dinara. Kada bude spojio Čačak i Beograd očekuje se da "Miloš Veliki" i olakša putovanje građanima i zaradi više.

broj komentara 5 pošalji komentar
(nedelja, 01. dec 2019, 10:40) - anonymous [neregistrovani]

Uključenje kod Surčina

Gde će biti uključenje kod Surčina kada se ide iz pravca Pupinovog mosta?

(nedelja, 01. dec 2019, 09:10) - anonymous [neregistrovani]

Neki ne vide

Samo nek se gradi da ovi nasi ljudi vide da Srbija napreduje.

(subota, 30. nov 2019, 20:20) - Miloš [neregistrovani]

Samo jedna greška

Jedina stvar koja mi se ne sviđja je što se ova deonica od Bg do Ča ne završava posle Ča, a ne u Preljini. Da je u startu odmah građeno do Ovčar banje drastično bi bile manje gužve pri silasku sa autoputa, jer sad i ovi što idu i u Ča i u Kv i za Zlatibor tj Cg silaze u Preljini. Srećom pa je već krenula izgradnja deonice ka Požezi.

(subota, 30. nov 2019, 19:14) - anonymous [neregistrovani]

урааа

Једва чекамо овај пут. Србија ће прогледати, веровао то неко или не.

(subota, 30. nov 2019, 16:48) - anonymous [neregistrovani]

treba da se ispravi

Medjutim ceka se na izlazu za Cacak jer ima 3 kucice za naplatu Silazi se sa 2 trake na jednu Umesto da je put bio siri I da ima vise rampi za izlazak