Koji su brendovi najbolji u Srbiji

Krajem godine, već tradicionalno, Privredna komora i Ministarstvo trgovine dodeljuju priznanje "Najbolje iz Srbije". Među najboljima su i ove godine "Karneksova" jetrena pašeta, "Zaječarsko pivo" i koncern "Bambi". Potrošači i stručni žiri ovoga puta nagradili su i robne i korporativne brendove, kao i one u usponu.

Uz poznate firme ovoga puta među dobitnicima su i nove koje koriste onlajn prodaju i digitalne tehnologije ali i one iz turizma.

Miroljub Aleksić, potpredsednik Privredne komore Srbije kaže da su firme koje su nagrađene značajan pokretač srpke privrede koje hrane desetine hiljada porodica.

"Pokreću reprocikluse, veliki su izvoznici i značajno pune naš budžet", rekao je Aleksić.

Privrednici kažu da država sve više sluša privrednike i da je uvažila 40 odsto sugestija za bolji poslovni ambijent.

Vlada najavljuje i novu ekonomsku strategiju koja bi trebalo da suštinski promeni odnos prema državi, obrazovanju i kulturi.

"Verujem da ćemo u narednim godinama biti jedina zemlja koja će pokazati pozitivne rezultate u ekonomskim migracijama. Ne zato što smo najbolji u tome već što smo počeli na vreme da razmišljamo i pre nego što je naša zemlja i ušla u Evropsku uniju i želimo da se suočimo sa tim", kaže Zoran Đorđević, ministar za rad borčka i socijalna pitanja.

Neki dobitnici su više puta dobili priznanje i to smatraju još većim uspehom jer su opstali i to na sve zahtevnijoj svetskoj konkurentskoj sceni.

"Svi koji su dobili nagrde moraju sa svojim aktivnostima i da dele znanja i da podstiču promenu privrednog ambijenta koji treba da bude podstrek za više startapova, za više hrabrih ljudi koji će pokretati svoj biznis i davati šansu mladim ljudima u ovoj zemlji", kaže Stanka Pejanović, potpredsednik Izvršnog odbora "Gorenje Hisense".

Znak "Najbolje iz Srbije 2019", koje su laureati stekli omogućiće im pravo korišćenja u promotivnim kampanjama i tržišno finansijskim aktivnostima.

broj komentara 0 pošalji komentar