Prioriteti Ministarstva za infrastrukturu

Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić kaže da će učiniti sve da nijedan radnik iz njegovog resora u narednoj godini ne ostane bez posla. Prioriteti Ministarstva za infrastrukturu biće izgradnja 100 kilometara autoputa na Koridoru 10, završetak Beogradskog železničkog čvora i izgradnja 50 kilometara železničke pruge.

Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je da će se maksimalno zalagati i učiniti sve da nijedan radnik u preduzećima koja su u nadležnosti njegovog resora neće u narednoj godini ostati bez posla.

Menadžment je dužan da svakom radniku obezbedi posao ili da stvori uslove da ljudi dobrovoljno odu, ali pod najpovoljnijijim uslovima, istakao je Mrkonjić u intervjuu Tanjugu precizirajući da to važi i za radnike "Jat ervejza".

Mrkonjić je podsetio da je osnovana radna grupa koja razgovara o socijalnom programu za "Jat". U budžetu za narednu godinu godinu predviđeno je oko milijardu dinara za oporavak tog preduzeća, dok je rok za završetak projekta kosolidacije "Jata" 1. februar.

"Osnovna ideja je da "Jat" treba sagledati kao celinu, znači i "Jat ervejz" i "Jat tehnika" i ketering i hoteli. Tu radi 4.000 ljudi i svi oni trebalo bi da budu naša briga", naglasio je Mrkonjić.

Zvršetak Koridora 10 za tri godine 

Mrkonjić je ukazao da će prioriteti Ministarstva za infrastrukturu u narednoj godini biti izgradnja 100 kilometara autoputa na Koridoru 10, završetak Beogradskog železničkog čvora i izgradnja oko 50 kilometara železničke pruge modernizovane za brzinu od 160 kilometara na sat. Sredstva za to delom će biti obezbeđena iz budžeta, a delom od kredita međunarodnih finansijskih institucija.

Prema ministrovim rečima, Koridor 10 kroz Srbiju trebalo bi da bude završen u naredne tri godine, tokom kojih će biti izgrađeno ukupno oko 300 kilometara puta.

Preko "Puteva Srbije" nastavićemo modernizaciju i održavanje magistralnih i regionalnih puteva, a sredstva za to biće uvećana pre svega iz povećanja cena benzina i povećanja putarine, najavio je ministar i dodao da će za lokalne puteve, preko Ministarstva za infrastrukturu, biti obezbeđeno 1,2 milijarde dinara.

Što se tiče ostalih vidova saobraćaja, Mrkonjić je istakao da je vodeni saobraćaj u Srbiji neopravdano zapostavljen, tako da će jedan od prioriteta ministarstva biti i razvoj saobraćaja na Koridoru 7.

U vazdušnom saobraćaju prioritet će biti sanacija svih onih preduzeća koja su nekeda bila u sastavu "Jata", a očekujem da ćemo sačuvati i PIM, jer je to firma sa izuzetnim referencama, kao i da "Mostogradnja" nastavi da radi projekte vezane pre svega za mostove u Beogradu, naveo je Mrkonjić.

Nastavljena realizacija zacrtanih projekata

Kada se radi o rezultatima ministarstva u 2008. godini, Mrkonjić je naglasio da je nastavljena realizacija projekata koji su ranije zacrtani.

"Prethodna vlada je već usvojila stav da Koridor 10 bude naš prioritet, ova vlada je to samo potvrdila", napomenuo je ministar.

"Ministarstvo je ubrzalo završetak deonice između Orlovače i Ostružnice, a na obilaznici oko Beograda, počelo je realizaciju izgradnje autoputa od Preševa do Levesoja, dužine oko 20 kilometara", precizirao je Mrkonjić.

Ministar je podsetio da je nastavljena izgradnja autoputa od Niša do Dimitrovgrada, na deonici između Dimitrovgrada i Pirota, kao i realizacija projekta na obilaznici od Orlovače do Bubanj potoka.

"Najveća pažnja bila je posvećena upravo radovima na autoputu zbog toga da pripremimo uslove za angažovanje međunarodnih kredita od Svetske banke, Evropske investicione banke i Evropske banke za obnovu i razvoj", rekao je Mrkonjić.

Ministar je naveo da su nastavljeni radovi na železničkoj stanici "Prokop", gde grad Beograd ulaže oko 22 miliona evra za infrastrukturu oko stanice, a država Srbija ulaže u izgradnju stanice oko 35 miliona evra.

Time se stvaraju uslovi da se izmesti saobraćaj sa mesta stare železničke stanice i taj prostor otvori za dalju realizaciju projekta "Europolis" koji je najveća razvojna šansa Beograda, istakao je Mrkonjić.

Ministar za infrastrukturu napomenuo je i da bi radovi na "Prokopu" trebalo da budu završeni za 14 meseci.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 27. април 2024.
14° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво