Mihajlovićeva na Koridoru 11: Stajaću im iznad glave svakog dana

Potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović obišla je radove na izgradnji auto-puta na Koridoru 11 i poručila da su joj izvođači radova obećali da će auto-put od Obrenovca do Čačka biti pušten u saobraćaj 15. avgusta.

Zorana Mihajlović je navela da će nastaviti do samog kraja da prati sve što se radi.

"Nastaviću do samog kraja da pratim sve što se radi i da svakog dana 'stojim iznad glave' izvođačima radova. Nisam poznata kao neko ko hvali izvođače, ali je činjenica da smo u prethodnom periodu imali dosta kiše i da zbog toga radovi nisu mogli biti završeni do Vidovdana", rekla je Mihajlovićeva.

Ukazala je da je 103 kilometra auto-puta od Obrenovca do Preljine važno ne samo zbog boljeg povezivanja i bržeg razvoja ovog dela Srbije nego i zbog bezbednosti, jer ćemo zaobići Ibarsku magistralu ili "magistralu smrti".

"Do Nove godine biće završena i deonica Surčin–Obrenovac, a krećemo i u dogovore u vezi sa ugovorom za deonicu Novi Beograd – Surčin", rekla je ministarka.

Dodala je i da bi auto-put od Obrenovca do Čačka bio završen još prošle godine da nije blata i gline koji su ugrađivani na deonici Ub–Lajkovac, zbog čega su morali da deo radova izvode ponovo.

"Tako nešto nije smelo da se desi i toga više neće biti dok je ove vlade i ovog ministarstva", istakla je Mihajlovićeva.

Naglasila je da, kada je izgradnja auto-puteva u pitanju, nema opuštanja, jer je građevinska sezona u toku i Ministarstvo će nastaviti da kontroliše gradilišta u Srbiji.

Džang Đenčao, direktor kineskog "Šandong internešenela" za Srbiju, rekao je da ova kompanija, zajedno sa svojim podizvođačima, čini sve da radovi budu uspešno završeni i deonice spremne za puštanje u saobraćaj 15. avgusta.

"Otkako se poboljšalo vreme, radovi na ovim deonicama veoma brzo napreduju, svi zajedno radimo i možemo u potpunosti da ispunimo zahtev Ministarstva da izgradnja bude završena do 15. avgusta", rekao je Džang Đenčao.

Aleksandar Stanović, direktor "Energoprojekt niskogradnje", podizvođača na projektu, rekao je da se nadaju ovakvom vremenu i u narednom periodu, a najveća pažnja usmerena je na deonicu Ub–Lajkovac.

Vrednost radova na deonicama Obrenovac–Ub i Lajkovac–Ljig je 333,74 miliona dolara, a njihova ukupna dužina je 50,2 kilometra. Dužina deonice Ub–Lajkovac je 12,5 kilometara, a vrednost radova na sanaciji 2,5 kilometara pozicija na ovoj deonici je oko deset miliona evra.

broj komentara 5 pošalji komentar
(petak, 21. jun 2019, 14:49) - anonymous [neregistrovani]

kvalitet gradnje

Gospođo ministarka, sa ovom svojom izjavom ste rekli da nemate pojma o poslu koji radite. Vaš posao nije da stojite iznad glave izvođačima radova. Za kvalitet je u prvom redi bitan kvalitetan projekat. A za kvalitetno izvođenje radova treba imenovati nadzornog organa koji zna da obavlja svoj posao i izvođač radova nema mogućnost da radove izvede mimo projekta.

(petak, 21. jun 2019, 10:57) - anonymous [neregistrovani]

Zar je potrebno svaki dan govoriti o

svakom centimetru izgradnje autoputeva i jos biti iznad glave izvodjacima radova???

(petak, 21. jun 2019, 08:44) - anonymous [neregistrovani]

nad glavom.....???

Mala fajda. Ministar ne treba da stoji nad glavom izvodjacima vec ima za to strucne sluzbe.

(četvrtak, 20. jun 2019, 21:58) - anonymous [neregistrovani]

Sramota

Pomeraju datume vec 2 godine. Uvek neki novi izgovor. Ne verujem da ce otvoriti 15-og Avgusta, pomerice oni to za jos 2-3 meseca kad dodje Avgust.

(četvrtak, 20. jun 2019, 21:32) - anonymous [neregistrovani]

netacno.....

...nigde u svetu gde sam radio, a pored ostalog vodio sam nadzor na projektu, verovali ili ne, od milijardu dolara u Qataru, Ministar nam nije bio nad glavom. Bio je gospodin covek. On je imao strucne sluzbe koje su nam bile nad glavom. Zato molim Vas da napravite sluzbe koje su na nivou da se nebi ponovila Grdelica, ponovni radovi na ''zavrsenom'' putu Ub-Lajkovac (ako se dobro secam), na isto ''zavrsenom'' putu prema Beloj Palanci na novoj trasi kojom se izbegava Sicevacka klisura itd. Ko zna gde ce se isto to ponovi jer nemate organizaciju. Putevi Srbije kao nadzor to je kao bog i sesirdzija.