Manje kalorija, više reciklaže, novi ciljevi Koka Kola HBC

Briga o prirodnim resursima i dalja ulaganja u društvo i dalje su glavni ciljevi kompanije Koka Kola HBC Srbija saopšteno je na predstavljanju rezultata u oblasti održivosti u 2018. godini.

Uz dosadašnje postavljena su tri nova cilja koja moraju da ostvare od 2025. godine. Sva ambalaža mora biti reciklabilna, trećina PET ambalaže mora da sadrži reciklirani materijal, a 75 odsto ambalaže u kojoj pakuje proizvode kompanija mora da prikupi sama.

"Naše veliko nasleđe nam govori da Koka-Kola HBC porodica ostaje uspešna samo kada se menjamo i kada smo deo dobrih promena. Mi smo ti, koji kao lider u oblasti održivosti u sektoru proizvodnje napitaka, već pola veka nastojimo da unapređujemo kvalitet života u Srbiji i sa velikim ponosom krećemo ka ostvarivanju novih ciljeva. Naša uloga je velika i odgovorna i zato smo uvereni da ćemo napraviti značajne pomake kao kompanija, što će doprineti još efikasnijem upravljanju otpadom i smanjenju uticaju na okruženje", istakao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Koka-Kola HBC Srbija, na predstavljanju 6. lokalnog izveštaja o održivom poslovanju ove kompanije.

Novi ciljevi se odnose i na Srbiju, u kojoj je kompanija samo u prošloj godini uložila 41 milion dinara u programe podrške zajednici, dok su zaposleni volontirali u više od 850 sati.

Kompanija ima značajne rezultate u očuvanju sredine, umanjila je upotrebu vode tokom protekle decenije za čak 53 odsto, dok je ukupna potrošnja energije po litru proizvedenog pića u istom periodu smanjena za 52 odsto.

U okviru platforme Koka-Kola mladima, više od 3000 mladih je dobilo nova znanja i iskustva, a 256 se nakon programa uspešno zaposlilo.

Kompanija svojim zaposlenima nudi podsticajno radno okruženje, te indeks privrženosti zaposlenih iznosi čak 92 odsto.

U planu je smanjenje ukupnog broja kalorija u napicima za 25 odsto na 100 ml proizvoda.

Ovogodišnji, šesti po redu, Izveštaj o održivom poslovanju je pripremljen prema međunarodno priznatom GRI standardu i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku.

Koka-Kola HBC Grupa je prema Dau Džons indeksu održivosti za 2018. rangirana među tri najbolja proizvođača pića i na globalnom i na evropskom nivou.

broj komentara 0 pošalji komentar