Budućnost marketinga je u kreativnosti

U Beogradu su se na dvodnevnom skupu okupila vodeća imena iz sveta marketinga, koja posluju u okviru evropskih i američkih "McCann" agencija.

Razgovaralo se o izazovima koje pred marketing stavlja ubrzani tehnološki napredak, kao i o uticaju lokalnih kultura na kampanje brendova.

"Lokalni pristup i lokalno znanje postaju sve značajniji i globalni brendovi konstantno razmišljaju o tome kako da svoju poruku učine dovoljno vidljivom na lokalnim tržištima", navodi Mark Lund, direktor kompanije "McCann Worldgroup".

Srđan Šaper, domaćin skupa, rekao je da je ovo bila prilika za razmenu iskustva i mišljenja o budućnosti marketinga.

Dodao je da u Srbiji kreativna industrija već učestvuje sa sedam odsto BDP-a i zapošljava na desetine hiljada ljudi.

"Budućnost marketinga je u kreativnosti" dodao je Šaper.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 05. мај 2025.
19° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом