CIP se ipak ne prodaje

Do javne prodaje Saobraćajnog instituta CIP zbog dugovanja "Železnica Srbije", zakazane za 18. decembar, ipak neće doći. U ponedeljak bi trebalo da bude povučen oglas o prodaji tog preduzeća.

Dogovor o obustavljenju prinudne prodaje Saobraćajnog instituta postignut je juče na sastanku izvršitelja i pravnih zastupnika radnika s predstavnicima Železnice.

Generalni direktor "Železnica Srbije a. d." Miroslav Stojičić kaže da je potpisan sporazum po kome će deo dugovanja koji će biti predmet zabeležbe koja je dostavljena APR-u, biti u ponedeljak realizovana, odnosno skinuta.

"Mi očekujemo taj dokument da dobijemo, samim tim smo stavili tačku, ali to je samo jedan deo dugovanja", istakao je Stojičić.

Nekoliko hiljada radnika tužilo je Železnicu jer im nije isplaćena nadoknada za smenski rad u periodu od 2009. do 2012. godine. Po svim presudama do sada je isplaćeno milijardu i 700 miliona dinara, a ostalo je da se isplati još nekoliko stotina miliona dinara.

Pošto je račun Železnice u blokadi, radnici koji imaju izvršne presude pokušavaju da dug naplate preko izvršitelja.

"Mi smo ćerka-firma Železnice, ali nikakve veze nemamo sa Železnicom. Ja ne dugujem radnicima Železnice nijednu paru", kaže Milutin Ignjatović, generalni direktor CIP-a.

Prema Ignjatovićevim rečima, CIP je jedina, na ovim prostorima, najbrža i najefikasnija projektna kuća, za sve vrste projekata.

"I tako olako da se proda. Radnici Železnice, sindikat kad su pravili kolektivne ugovore, od 2008. godine, 2009. do 2013. godine - bivši direktori Železnice nisu odlazili na ročišta, nisu davali značaj tome i normalno da su sudski procesi završeni, a CIP nije stranka u postupku", kaže Ignjatović. 

U rešenje problema uključilo se i Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. U toku je postupak uknjiženja nepokretnosti - zgrada, poslovnih i magacinskih prostora, imovine kojom bi Železnica mogla da vraća dugovanja.

"Pokušavamo da sravnimo ta dugovanja i da na neki sporazumi način rešimo ovo pitanje kako 18. decembra ne bi CIP išao na javnu licitaciju i mislim da ćemo na vreme rešiti ovaj problem i zaustaviti javnu licitaciju jer nam je CIP bitan zato što za državu za naše ministarstvo i za druga ministarstva rade strateške projekte i u ovom momentu privatizacija ne bi valjala uopšte", kaže Miodrag Poledica, državni sekretar Ministarstva građevinarstva, saobraćaja, infrastrukture.

Trenutno Saobraćajni institut CIP, koji ima 550 zaposlenih, radi na projektima vrednim oko tri milijarde evra. Projektuje prugu Beograd-Budimpešta, auto-puteve, koridor 10 i 11.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 15. мај 2024.
14° C

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара