Počinje gradnja nove trase Koridora 11

Prema najavi resornog ministarstva za dve nedelje počinje izgradnja trase Koridora 11, od Surčinske petlje do Obrenovca i dalje ka Ubu. Projekat bi trebalo da radi Kineska firma Si-Ar-Bi-Si, a radovi počinju na levoj obali Save, pored Obrenovca, gradnjom mosta preko Save i Kolubare. Glavni projekat za tu deonicu izradio je beogradski Insutut CIP, gde kažu da gradnja neće biti problem za Kineze, jer su već napravili most u Borči koji je skoro isti kao što će biti most kod Obenovca.

Novi putni pravac koji počinje da se gradi ići će od Surčinske petlje preko desne obale Save do Obrenovca gde se preko dva mosta uključuje u putni pravac prema Ubu i time započinje Koridor 11 koji ide ka Čačku, Požegi, a u budućnosti prema Crnoj Gori.

Dužina prve deonice je 17,6 kilometra. Planirani promet je oko 40.000 vozila na dan, što ovaj putni pravac kandiduje za koncesiju. Glavni auto-put je projektovan za brzinu do 130 kilometara na čas.

U poslednje vreme na inicijativu grada Beograda sve više se priča i o kraćoj vezi koja bi trebalo da spoji Novi Beorad i novi auto-put i time stvori dodatni komfor da se ne mora ići obilaznicom nego da se iz grada ide pravo za Obrenovac.

"Svi projekti su završeni i što se CIP-a tiče radovi mogu da krenu 1. marta. Od Beograda, od Vojvođanske i Jurija Gagarina kompletno auto-putem bi se išlo do Čačka", objašnjava Milutin Ignjatović, direktor CIP-a.

Na samoj trasi ističe se most preko Save i Kolubare koji je ujedno i najveći objekat, a dugačak je približno koliko most Zemun-Borča koji su već izgradli Kinezi.

"Dužina mosta je 1.600 metra, na mostu je kao i na otvorenoj trasi klasičan auto-putni profil ima tri trake, dve trake su vozne i jedna je zaustavana. Slične konstrukcije kao most Zemun–Borča koji je završen pre dve godine", kaže glavni projektant Dragoslav Dragićević.

Pored velikog mosta od kojeg zvanično počinju radovi na ovoj deonici biće još šest manjih mostova, četiri veća nadvožanjka, a da bi se napravili nasipi za ovu deonicu potrebno je ugraditi oko tri miliona kubika peska.

Dužina gradskog priključka od Novog Beogarda do novog puta je osam kilometra, a on bi ako se usvoji dodatni projekat vodio od Ulice Dr Ivana Ribara i Vojvođanske ulice do Surčinske petlje. Planirani saobraćaj je oko 30.000 vozila na dan.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 22. септембар 2024.
21° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи