Razgovori o “Zastavi” u Torinu

Počinju dvodnevni razgovori najviših predstavnika "Fijata" i srpske delegacije u Torinu. Najznačanije teme - plan proizvodnje za ovu godinu u kragujevačkoj "Zastavi", biznis plan i "Fijatova" ulaganja. Razgovorima će u petak prisustvovati i ministar ekonomije Mlađan Dinkić.

U Torinu danas počinju dvodnevni razgovori najviših predstavnika "Fijata" i srpske delegacije.

Najznačajnije teme koje će se razmatrati, biće plan proizvodnje za ovu godinu u kragujevačkoj "Zastavi", kao i biznis plan i "Fijatova" ulaganja.

U delegaciji, koja je već u Torinu, nalaze se generalni direktor "Grupe Zastava automobili" Zoran Radojević i direktor preduzeća "Zastava auto" Zoran Bogdanović.

Razgovorima će u petak prisustvovati i ministar ekonomije Mlađan Dinkić, kada će se znati da li "Fijat" pristaje na ponudu.

Dinkić je već najavio da će od predstavnika "Fijata" tražiti da se poveća plan proizvodnje modela "Punto" u Kragujevcu, a da se privremeno odloži pokretanje proizvodnje novog modela.

Da "Fijat" ne odustaje od svojih planova za "Zastavu" govori podatak da je poslednji broj mesečnika "Kambio Panorama auto", na naslovnoj strani, objavio ekonomičnije modele, a u tekstu se navodi da je reč o "Zastavi 327", ili Novom "Unu", koji treba da počne da se prodaje 2010. po ceni od 6500 evra.

broj komentara 1 pošalji komentar
(četvrtak, 29. jan 2009, 14:14) - top [neregistrovani]

Odlično

Ako bi se taj model proizvodio u Srbiji, a ja sve vreme od početka priče sa Fiatom mislim da hoće, to je odlično. Fiat je uvek bio specijalista za kvalitetne male automobile, i u ranijim kriznim periodima preživljavao je zahvaljujući njima, filozofija Fiata je mali kvalitetni automobil i masovna proizvodnja. Neki od takvim modela su postajali legende. Mislim d takav auto ne može da se proizvodi u Italiji jer pri toj ceni ne bi bilo isplativo plaćati radnike, a i sve ostale resurse koji su skuplji u Italiji u odnosu na Srbiju.
A do poslednjeg trenutka auto kompanije ne odaju tajne po pitanju strateških poteza kakav bi bio sa takvim modelom, jednostavno takva je njihova politika zbog zaštite od konkurencije.