Srbija i Crna Gora zajedno promovišu turizam na trećim tržištima

Turističke organizacije Srbije i Crne Gore ove godine će zajedno nastupati na trećim tržištima, kao što su Kina, Azerbejdžan i Dubai, izjavila je direktorka Nacionalne turističke organizacije Crne Gore, Željka Radak Kukavičić.

Direktorka Nacionalne turističe organizacije Crne Gore ističe da dve nacionalne turističke organizacije imaju tradicionalnu dobru saradnju, koja će biti nastavljena i u narednom periodu, prenosi Beta.

"Razgovarali smo o regionalnoj saradnji i nastupu na trećim tržištima. Dogovoreno je da takvi nastupi budu nastavljeni i u 2016. godini. Tu prvenstveno mislimo na tržište Kine, Azerbejdžana i Dubaia, a sigurno će ove godine biti i još nekih novih destinacija", objasnila je Radak.

Takođe, Radak je navela da se organizuju i zajedničke studijske posete grupa novinara i turoperatora, koji dolaze u Srbiju i Crnu Goru, i koji prema njenoj oceni uvek ponesu dobar utisak.

"Na sastanku je bilo reči i zajedničkim projektima, kojima bismo aplicirali za korišćenje fondova Evropske unije, na nivou nacionalnih i lokalnih turističkih organizacija", istakla je Željka Radak Kukavičić.

Najavila je i da u Crnoj Gori narednih dana počinje priprema marketing strategije razvoja turizma i dodala da će to biti dobra polazna ocena i smernica za Srbiju, koja takođe planira izradu takvog dokumenata.

"U tom dokumentu će biti precizirano na kojim tržištima treba intenzivnije nastupati i kojim kanalima promocije", dodala je direktorka Nacionalne turističke organzacije Crne Gore.

Prema njenim rečima, saradnja će biti nastavljena i kroz bolje povezivanje turističkih privreda Srbije i Crne Gore, kao i kroz saradnju turističkih agencija.

Radak je rekla i da očekuje i veću saradnju fakulteta iz oblasti turizma u Srbiji i Crnoj Gori.

"Bili smo gosti donatorske večeri koju je organizovao Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu, odsek za geografiju i turizam, sa temom kulture i tradicije bivših jugoslovenskih republika, a sredstva koja su prikupljena biće uplaćena u dobrotvorne svrhe", rekla je Radak i dodala da se videla potreba za jačom regionalnom saradnjom, i prezentacijom zajedničke ponude celog regiona.

Prisustvo na takvim događajima pokazuje i društvenu odgovornost zaposlenih u turističkom sektoru, zaključuje direktorka Nacionalne turističke organizacije Crne Gore.

broj komentara 3 pošalji komentar
(petak, 12. feb 2016, 08:59)
Пера Дангубић [neregistrovani]

Где ја стадох, ти продужи...

Као и све друго, касни и маркетинг стратегија развоја туризма! Менаџери се друже по "вечерицама" и праве планове, а на крају сваки од њих себи испланира летовање на Малти, у Грчкој или Турској... Док је још увек вансензонски попуст. Треба га искористити!

(četvrtak, 11. feb 2016, 15:00)
Туризмолог [neregistrovani]

Равноправност...

Да ли да им дамо и Гучу, (као што смо део ЕГЗИТА пребацили у Будву)?Идеално би легла у Х.Нови! Могли би и "Сланинијаду" из Качарева пребацити у Бар. Тако би лакше подмазали куповину луке! За "Купусијаду" можда неће бити заинтересовани, као ни за "Косидбу на Рајцу", а "Улицу отвореног срца" преместити право у Подгорицу! Имали неко предлог за Улцињ и Котор?

(četvrtak, 11. feb 2016, 00:08)
anonymous [neregistrovani]

Zbog čega?

Dokle ćemo mi da pomažemo Crnogorcima u znak zahvalnosti za borbu za nezavisno Kosovo? Ljudi, osvestite se, pa bolje da se družimo sa Hrvatima koji bar nikada nisu krili svoja osećanja, planove i namere.