Počela izgradnja mosta kod Ostružnice

Izgradnja mosta preko Save kod Ostružnice, od petlje "Dobanovci" do petlje "Orlovača", dužine 1.964 metra, počela je danas, a radovi bi trebalo da budu zavšeni za 26 meseci. Izgradnja mosta važna za Srbiju, jer je bolja infrastruktura uslov za dolazak novih investitora, poručio je Vučić.

Most se gradi u okviru projekta izgradnje obilaznice oko Beograda, a vrednost projekta je 3,57 milijardi dinara.

Glavni izvođač radova je austrijski konzorcijum sa "Štrabagom" na čelu.

Obeležavanju početka gradnje mosta prisustvovali su premijer Aleksandar Vučić i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

Vučić je rekao da je izgradnja mosta važna za Srbiju jer je bolja infrastruktura uslov za dolazak novih investitora.

Premijer je istakao da je za dve godine u Srbiji otvoreno 300 manjih i velikih mostova i da su ubrzani radovi na dovršetku Koridora 10.

Najavio je da će 1. februara biti probijen tunel "Savinac" na auto-putu za Čačak i da će se od marta 2017. od Beograda do Čačka stizati auto-putem za nešto više od jednog sata.

"Nisu to samo kilometri puta, to je posao za naše građevinske radnike, ali i investitori žele da budu blizu auto-puta. Nama svaki novi kilometar znači stotine novih radnih mesta", rekao je Vučić.

Nezaposlenost u Srbiji je, kako je rekao, smanjena na 17,6 odsto, istakavši da to nije dovoljno.

"Jedna Francuska uvodi vanredne ekonomske mere, Medvedev najavljuje dodatno smanjenje plata i rashoda, svim zemljama se to dešava. Kada smo mi preduzimali teške mere, svi su nam se smejali, ali neće biti novih teških mera, već nekih nepopularnih. Imaćemo poboljšanje životnog standarda građana", poručio je Vučić.

Naša borba za bolji život građana Srbije tek počinje i uveren sam da ljudi vide šta je siguran put, šta je stabilnost, šta nisu prazna i besmislena obećanja, dodao je premijer.

Kako je napomenuo, samo težak, ozbiljan i odgovoran rad može da donese rezultate. Danas je Srbija zamlja na sigurnom putu, ocenio je Vučić.

Na pitanje da li će smanjenje ekonomskog rasta u svetu, koje prognozira MMF, uticati na Srbiju, Vučić je rekao da je to moguće, ali da se Srbija dobro pripremila za negativne uticaje spolja.

"Ne možemo da se izmaknemo, ali na vreme smo preduzeli važne mere", rekao je Vučić.

Ministarka Zorana Mihajlović istakla je da će u izradnji mosta učestvovati deset domaćih kompanija, sa 200 radnika, dodavši da, kako radovi budu napredovali, biće ih 350.

"Naš zadatak je da spajamo Srbiju putevima i da Srbiju načinimo tranzitnim koridorom u ovom regionu", dodala je Mihajlovićeva.

Andreas Bejkos iz Evropske investicione banke rekao je da se važnost tog posla ogleda kako u završetku radova na tom delu auto-puta, koji čini sastavni deo Koridora 10, tako i znatnom rasterećenju saobraćaja na toj deonici i povećanju opšte bezbednosti.

broj komentara 4 pošalji komentar
(sreda, 20. jan 2016, 02:23)
Moravac EU [neregistrovani]

Obilaznica oko Beograda

Kada ce se nastaviti radovi prema bubanj potoku,kada ce se to zavrsiti? Jos uvak je nebezbedna ta obilaznica,jer se vozi u dva smera,dupa puna linija,preticanje slepera i uvek se desavaju nezgode,kao sto se desila sad pre neku nedelju. Bilo bi dobro sto pre,sto bolje da se to zavrsi i da se sastavi auto put u punom prifilu obilaznice,sa bubanj potok i naplatna rampa mora da se izmesti,a bilo je reci avgusta 2015te god,da ce biti izmestena a od toga nista. Uglavnom sve lepe pohvale,nasem premijeru Vucicu za trud i zalagenje,sto se neije gradilo poslednjih 50tak godina u Srbiji,a zadnje 3 godine se gradi punom parom...Bravo samo napred,puna podrska Vucicu i bice boljih dana za Srbiju,nemoze se preko noci,sve promeniti,samo napred punim srcem za nasu lepu Srbiju,zivela Srbija.

(utorak, 19. jan 2016, 22:44)
anonymous [neregistrovani]

Most

A da li će to biti i prvi beogradski most projektovan i izgrađen sa pešačkom i biciklističkom stazom, ili ćemo i dalje da kršimo zakone i ugrožavamo živote gurajući se sa automobilima? Na levoj obali Save nalaze se neka od najpopularnijih šetališta, a nasip je i omiljeno mesto za bicikliranje, kao i put preko Jakova za Boljevce. Trenutno su stanovnici Železnika i svih mesta uz Ibarsku magistralu i duž puta za Obrenovac prinuđeni ili da krše zakon ili da idu skroz okolo na Most na Adi ili onaj u Obrenovcu (koji je opterećen teretnim saobraćajem, pa i prilično opasan), što je potpuna nebuloza.

(utorak, 19. jan 2016, 20:12)
Дрински [neregistrovani]

РЕ:Могао је већ давно бити готов

Да, могао је већ давно бити готов, да је било пара, али...Паре су туђе (кредити), па и носилац посла мора бити њихов. Домаћа предузећа радиће део посла, а толико ће и новца да остане у Србији као и цео нови мост!

(utorak, 19. jan 2016, 17:56)
anonymous [neregistrovani]

Могао је већ давно бити готов

Како то, почетак изградње када су носачи већ давно постављени? Узимамо кредите за нешто што је нај тежи део урађен, а остало би могли и сами. Да домаћа привреда ради , а новац остане у Србији.Или ја не видим довољно "далеко"?