EPS-u nedelju dana da "objasni" račune

Dali smo rok od sedam dana EPS-u da utvrdi zašto su građani dobili uvećane decembarske račune za struju, kaže ministarka Zorana Mihajlović. Dok ona ističe da problem sigurno postoji, iz EPS-a tvrde da je Srbija prošlog meseca zaista potrošila više struje.

Ministarka energetike dala je EPS-u sedam dana da utvrdi zašto su građani dobili uvećane decembarske račune za struju. Direktor EPS-a poručuje da će se ispitati gde je nastao problem i tvrdi da je Srbija poslednjeg meseca prošle godine zaista potrošila 21 odsto struje više nego prethodnog meseca.

Računi građana za struju stigli su i do ministarke. Navela je dva primera domaćinstava koja se greju na gas, a dobila su decembarski račun dvostruko veći od novembarskog. Kaže da problem sigurno postoji.

"Sigurno je da postoje neki problemi i očekujemo od 'EPS Snabdevanja' da dostave informaciju gde je nastao problem, da li je softverski, da li su ljudi koji vode određene sektore u EPS-u nesposobni da to rade", rekla je Mihajlovićeva.

Ministarka traži da se sedne sa ljudima i iz "EPS Snabdevanja" i Distribucije, kako bi se rešili problemi ukoliko su tehničke prirode.

Kako kaže, ako postoje kadrovski problemi, da ljudi nisu u stanju da vode pojedine delove EPS-a, onda oni više ne mogu biti direktori unutar sistema EPS-a.

"Mi smo dali rok od sedam dana da dobijemo informacije", rekla je Mihajlovićeva.

Prvi čovek EPS-a obećava da će u datom roku sve proveriti i, ako se dokaže da ima grešaka, tražiće odgovornost za propuste.

Direktor "Elektroprivrede Srbije" Aleksandar Obradović kaže da se računi moraju plaćati, a da li ima problema, to će tek utvrditi.

"Prema svim indikatorima koje ovde imamo, problema nema dok se greška ne utvrdi. Ali, kao što znate, svaki naš potrošač ima pravo na reklamaciju, reklamacija kao procedura postoji, a ja sam samo naveo da se za sada ništa čudno nije desilo, jer potrošnja je zaista porasla, ne samo u Srbiji nego čitavom regionu", kaže Obradović.

Zbog uvećanih računa, ovih dana u većini distribucija ponovo su velike gužve jer građani traže različita objašnjenja u vezi sa potrošnjom.

Mihajlovićeva je prisustvovala potpisivanju protokola o pregovorima za zaključenje ugovora o zajedničkom ulaganju između EPS-a, Grada Novog Sada, preduzeća "Energija Novi Sad" i konzorcijuma ponuđača koji čine kompanije "Metka" iz Grčke, "GGE" iz Slovačke i "Optima energostroj" iz Rusije.

broj komentara 36 pošalji komentar
(četvrtak, 30. jan 2014, 19:26) - tepa [neregistrovani]

reklamacija racuna za gas

kako da reklamiram racun za gas i kako da ga posaljem preko maila

(subota, 18. jan 2014, 02:31) - djordje [neregistrovani]

nenormalno

Grejem se na struju racun za prosli mesec je bio 7300 i bio sam ubedjen da ce stici veci racun medjutim nije... da bi sada za decembar stigao 12500 nenormalno...

(petak, 17. jan 2014, 01:15) - anonymous [neregistrovani]

malo li je?

Jedan bojler,jedan kompjuter jedan mali frizider i 3 akvarijuma,svetlo im radi 10 sati,grejaci rade povremeno u maloj ususkanoj sobici ,8 sati na poslu,8 spavam = 5200.......

(četvrtak, 16. jan 2014, 21:38) - Agana [neregistrovani]

Koliko "godina" treba da prođe dok se račun ne ispravi?

I kada građani budu podneli zahtev za izmenu računa "neće brzo" ( kako kažu šalterski službenici ) da dočekaju ispravku. Zbog neispravnog brojila i zamene istog prvi zahtev smo predali 18.9.2013. a drugi 9.10.2013. ( računi su bili duplo veći nego obično ) ispravke nismo dobili ( i pored apelovanja na sve moguće mail adrese od ministarstva, direktora itd. ) ali opomene dobijamo redovno. Niti možemo niti hoćemo da finansiramo distribuciju dok gospoda radnici koji rade ispravke računa ne rade svoj posao.

(četvrtak, 16. jan 2014, 17:19) - anonymous [neregistrovani]

Zasto je cutanje...

...vecini vratice novac u vise rata a nekima,sirotinji,mozda i nece..."obrnce" ga u banci,dobiti kamate...u svakom slucaju,profitirace a gradjani gundjace ,tiho da se ne cuje!

(četvrtak, 16. jan 2014, 16:57) - anonymous [neregistrovani]

namera je ,nije greska...

danas sam se uverio kada sam dobio racun za struju da je pljacka na delu!nisam utrosio nit jedan kilovat [jer ne zivim u toj kuci]a racun 1000 dinara.cista otimacina!!!

(četvrtak, 16. jan 2014, 16:05) - anonymous [neregistrovani]

Ili sta?

Sta ce se desiti ukoliko EPS ne objasni najnoviju kradju gradjana? Nista. Na kraju cemo sve to morati da platimo.

(četvrtak, 16. jan 2014, 14:04) - anonymous [neregistrovani]

racuni

Dva dana sam provela u eps-u kako bih uradila reklamaciju racuna.U novembru sam potrosila 648kw u decembru 1.561kw. Ceo dan sam na poslu kako u novembru tako u decembru. Ista spoljna temperatura u oba meseca. Nisam slavila slavu a ni Novu godinu. Ne postoji nacin da dokazem manju potrosnju od navedene. Danas upisem kw od 02.do16.potroseno 402kw znaci za 14 dana sto znaci do kraja meseca oko 800 kw. Pitam gospodu u eps-u za moju racunicu nemaju odgovor sem toga da se drze datuma citanja.

(četvrtak, 16. jan 2014, 11:38) - anonymous [neregistrovani]

'Daljinsko očitavanje brojila'

Ovo je odavno poznato ... umesto da obiđe sve zgrade i brojila...sedne čovek koji čita stanje brojila (nađe lepu kafanu) i napiše 'stanje brojila'. Onda da bi povremeno ispravio grešku...'stvarno očita brojila'..i nastaju tako 'greške u softveru'.
EPS će da kaže da je stanje tačno sada..možda i jeste..problem je što je bilo pogrešno ranije.

(četvrtak, 16. jan 2014, 07:48) - Marko Kraljevic [neregistrovani]

ma dajte...

Ma sramota... Sad ce oni nama da objasne da se u decembru trosi vise, kao da smo juce dobili struju. Nas narod zna da pristedi i da vodi racuna o troskovima, moramo da bismo preziveli..a oni non stop petljaju nesto i evo sta bude. Meni je racun veci skoro za duplo, ne grejem se niti dogrevam na struju, a bar 7 dana u decembru oko Nove godine nisam bio kod kuce! I sta sad? Dajte tog strucnjaka koji ce da objasni sta se desilo.. Pljacka se desila i desava se svaki dan, eto sta.