Читај ми!

Jeftinije karte za Evropu

Sa lou-kost kompanijama iz Beograda u Evropu putuje se po ceni od 22 do 65 evra sa svim taksama. Aerodrom "Nikola Tesla" jedini je aerodrom na Balkanu koji svake godine beleži rast putnika zahvaljujuću povećanju broja niskobudžetnih kompanija.

Ukoliko znate tačan datum kada biste sledeće godine na godišnji odmor u Evropu, možete iz Beograda sa lou-kost kompanijama odleteti u rasponu cena od 22 do 65 evra sa svim taksama.

Aerodrom "Nikola Tesla" planira ove godine da opsluži najveći broj putnika u istoriji. To je jedini aerodrom na Balkanu koji svake godine beleži rast zahvaljujuću povećanju broja niskobudžetnih kompanija.

Te kompanije traže jeftinije aerodromske usluge, autobus umesto avio-mosta, stari terminal umesto novog, i brzo čekiranje. Sve to smanjuje cenu usluga aerodroma i omogućava nižu cenu karte.

"Naše prognoze će se ostvariti, imaćemo oko 3,5 miliona putnika. Želimo da ove godine nadmašimo našeg konkurenta Sofiju i želimo da imamo više putnika nego što imaju zajedno Zagreb i Ljubljana", kaže direktor Aerodroma "Nikola Tesla" Velimir Radovanović.

Mnoge renomirane avio-kompanije koje imaju svoje lou-kost potkompanije sve više letova prebacuju na beogradski aerodrom, povezujući time Beograd i značajne evropske centre biznisa.

"Tri puta nedeljno za Milano otvorili smo lou-kost liniju sa cenom od svega 40 evra jer smatramo da ćemo imati mnogo putnika, naročito onih koji su vezani za Fijat fabriku automobila u Kragujevcu i za otvaranje novih pogona italijanskih fabrika u Srbiji", kaže menadžer za jugoistočnu Evropu kompanije "Al Italija" Marko Kvaljarela.

Međutim, avio-agenti upozoravaju one koji putem interneta kupuju karte da ne mogu uvek da se oslone na lou-kost kompanije.

"Lou-kost prevoz odgovara najviše mlađoj populaciji koja ima vremena i nije vezana za rokove. Dešava se da lou-kost kompanije pomeraju termine poletanja", objašnjava Igor Vranješević iz agencije "Džambo trevel".

U nacionalnom avio-prevozniku "JAT-u" smatraju da je veliko širenje lou-kost kompanija dobro za povećanje avio-saobraćaja, ali i da konkurencija koja se javlja mora biti korektna.

U "JAT-u" ponavljaju da je veliki broj lou-kostera uništio nacionalne kompanije Rumunije, Bugarske, jer su u početku davale niske cene karata, dok nacionalni prevoznici nisu propali, a zatim su oni cene karata vratili na nove, mnogo više nivoe.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

недеља, 02. јун 2024.
22° C

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије