"Virtuelna banka" uz ministra i ambasadora

Ministar prosvete Žarko Obradović i nemački ambasador Volfram Mas prisustvovali su času "Virtuelna banka", u Prvoj ekonomskoj školi. Projekat reforme srednjeg stručnog obrazovanja u oblasti ekonomije finansira nemačka vlada.

Času "Virtuelna banka" u Prvoj ekonomskoj školi prisustvovali su ministar prosvete Žarko Obradović i nemački ambasador Volfram Mas. 

Projekt reforme srednjeg stručnog obrazovanja u oblasti ekonomije finansira nemačka vlada.

Uz podršku nemačkog projekta razvijeni su novi obrazovni profili - poslovni administrator, finansijski administrator, bankarski službenik, službenik u osiguranju i komercijalista.

Ministar prosvete je ocenio da taj predmet ima smisao jer, prema rečima profesora, učenici imaju veća i bolja saznanja u predmetu koji je deo tog projekta, što im pomaže da budu uspešni u studiranju.

Sa druge strane, dodao je Obradović, nastavnici unapređuju svoje znanje i sistem nastave u stručnom delu, a država dobija kompetentne ljude.

"Na nama je da dobre projekte pretvorimo u deo sistem obrazovanja", izjavio je Obradović.

Srbija može postati atraktivna za strane investitore

Nemački ambasador Volfram Mas je ocenio da Srbija može postati atraktivno mesto za strane investicije, ukoliko se mladi ljudi pripreme za praktične izazove tržišta .

Prema Masovim rečima, stručnjaci nemačke kompanije GTZ daju savete Ministarstvu prosvete pri reformi srednjeg stručnog obrazovanja u oblasti ekonomije.

Učenici su na času "Virtuelna banka" pokazali svoje znanje i praktičnu primenu tako što su Obradoviću i Masu otvorili virtuelne tekuće i štedne račune.

Nemačka vlada je od 2000. godine opredelila 700 miliona evra za Srbiju, u cilju pružanja podrške na njenom putu ka približavanju EU, osnaživanja ekonomskih kapaciteta, poboljšanja uslova života stanovništva.

Srž praktične obuke u novim obrazovnim profilima predstavlja simulacija poslovnih procesa u biroima za obuku, gde učenici postaju zaposleni u nekom virtuelnom preduzeću.

Đaci simuliraju poslovne procese, pritom rade samostalno i primenjuju znanja stečena u nastavi, a virtuelna preduzeća koja učenici vode održavaju poslovne kontakte sa drugim virtuelnim preduzećima u Srbiji i inostranstvu i učestvuju na nacionalnim i međunarodnim sajmovima virtulenih preduzeća.

Kako bi i nastavnici odgovorili ovim izazovima nove vrste, uz pomoć nemačkog projekta, do sada je 1.100 nastavnika pohađalo stručna i metodička usavršavanja, između ostalog i sa timovima eksperata iz srpskih preduzeća, rečeno je prilikom posete školi.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

среда, 24. април 2024.
11° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво