JP Pošta Srbije: Penzije će se dostavljati po planu

Dostava penzija na kućnu adresu za 190.000 penzionera obavljaće se po planu, počev od sutra, saopštilo je Javno preduzeće "Pošta Srbije". Navode da u 90 pošta u Srbiji nije uspostavljen zakonski minimum procesa rada.

Javno preduzeće "Pošta Srbije" saopštilo je da se sprovode mere za uspostavljanje neometanog procesa rada u svim radnim jedinicama i poštama, sa ciljem blagovremene isplate penzija i regulisanja poštanskih tokova.

Preduzeće "Pošta Srbije" saopštilo je da se isplata penzija na šalterima obavlja neometano u 1.446 pošta širom Srbije.

"Tokom prvog dana isplate penzija na šalterima pošta isplaćeno je preko 103.000 penzija. Dostava penzija na kućnu adresu za 190.000 penzionera će se obavljati po planu počev od sutra, sukcesivno u narednih pet dana", saopštilo je to preduzeće.

Ističu da su od 3. decembra do danas "penzije blagovremeno isporučene na adrese 15.700 penzionera iz samostalnih delatnosti i blizu 61.000 poljoprivrednih penzionera".

Sprovedene mere kako bi pošiljke bile isporučene

Iz pošte saopštavaju i da su "zbog tehnoloških problema u fazi prerade zbog nezakonite obustave rada dela zaposlenih", sprovedene mere da pošiljke koje kasne budu u najskorije vreme isporučene do krajnjih destinacija.

"Uspostavljene procedure podrazumevaju davanje prednosti prioritetnim pošiljkama, poput medicinske opreme i materijala, hitne zdravstvene dokumentacije, pioritetnih pošiljaka važnih institucija i računa velikih korisnika koji pokazuju puno razumevanje i saradnju", saopštilo je JP "Pošta Srbije".

Mole korisnike za razumevanje i napominju da će svi potražni postupci i reklamacije biti blagovremeno rešavani.

U 90 pošta nema zakonskog minimuma procesa rada

Preduzeće "Pošta Srbije" je saopštilo da je otežano funkcionisanje poštanskog saobraćaja u prethodnim danima prouzrkovano "nezakonitim obustavama rada jednog manjeg dela zaposlenih".

"S tim u vezi, u 90 od ukupno 1.536 korporativnih i ugovornih pošta na teritoriji čitave Srbije onemogućeno je uspostavljanje zakonskog minimuma procesa rada, a mere koje se primenjuju imaju za cilj uspostavljanje neometanog rada šaltera i u pomenutih 90 pošta", saopštilo je to preduzeće.

Korisnicima je radi dobijanja neophodnih informacija na raspolaganju korisnički servis, i brojevi: 0700-100-300 i 011/3607-788, imejl contact@ptt.rs i kontakt forma na sajtu Preduzeća.

Za informacije o novčanim uslugama, uključujući i isplatu penzija, uveden je dodatni korisnički broj 011/3718-280.

"U ime preko 12.000 zaposlenih koji obavljaju savesno svoje radne obaveze, jer oni jedini imaju legitimitet da upute izvinjenje korisnicima, prenosimo jasnu poruku korisnicima da preduzimamo sve neophodne mere da zadržimo poverenje koje nam ukazuju", navedeno je u saopštenju.

Број коментара 10

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. април 2024.
15° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво