Miholjsko leto dovelo više gostiju zlatiborskom kraju

Lepi oktobarski dani povećali su turistički promet i broj gostiju u Turističkoj regiji Zapadne Srbije koja je, posle Beograda, najposećeniji deo Srbije. Najviše gostiju je na Zlatiboru, a veliko je interesovanje za Sirogojno, Stopića pećinu i Mokru Goru.

Miholjsko leto u Sirogojnu i Muzej "Staro selo" u kome je gostiju povremeno kao letos. Čuvar narodnog graditeljstva i tradicije zlatiborskog sela podjednako je privlačan i domaćim i stranim gostima, posebno Kinezima, Izraelcima, Francuzima, Nemcima ali i našim svih generacija.

"Sad je vreme ekskurzija, deca uveliko dolaze, tu su i seminari na Zlatiboru koji se održavaju, a individualnih posetilaca, za razliku od ranijih godina, zaista imamo puno. Zlatiborci su se potrudili da raznim sadržajima upotpune i jesen", rekla je Gorica Mijailović, muzejski vodič.

Osim učesnika seminara i kongresa, svakog dana je na najposećenijoj srpskoj planini i nekoliko stotina Kineza.

"Zlatibor se izborio da praktično nema periode van sezone. Postoje periodi kada ima nešto manje gostiju, ali u ovom momentu oko pet hiljada ljudi sada boravi na Zlatiboru", izjavio je Arsen Đurić iz Turističke organizacije Zlatibora.

Punom parom rade i izletišta oko Zlatibora. Stopića pećina zabeležila je od početka godine oko 80 hiljada posetilaca i radiće do kraja meseca.

Na drugoj strani, mokrogorski "ćira" po redu vožnje, tri puta dnevno, voziće nešto duže nego obično sve do 11. novembra. Broj putnika koji su uživali u nostalgičnoj vožnji Šarganskom osmicom prešao je od proletos 80 hiljada.

"Mi imamo turiste u ovom periodu zato što imamo i dodatne sadržaje koje nudimo, a sve popularniji su produženi vikendi kao neki drugi ili treći odmor u godini", saopštio je direktor Turističke organizacije regija Zapadna Srbija Miroslav Rađen.

Raznovrsna i živopisna ponuda regije, kao spoj prirode i ideja, zato je i ovog drugog leta neodoljiva.

Sve boje miholjskog leta, koje po narodnom verovanju u zlatiborskom kraju traje tri sedmice oko Miholjdana, kako bi svi oni koji preko leta rade kod drugih mogli da se spreme za zimu.

Turstički radnici regije, uporedo se pripremaju i za zimsku sezonu najavljujući, kao i uvek, novine, što je recept za uspeh u svako doba.

broj komentara 0 pošalji komentar