Od danas možete preko mobilne aplikacije Moja LPA izvršiti upit stanja za porez na imovinu

Putem mobilne aplikacije Moja LPA od danas će svi poreski obveznici moći da izvrše centralizovani upit stanja za porez na imovinu za teritoriju cele Republike Srbije. Aplikacija besplatna i dostupna je i za Android i iOS korisnike.

Putem mobilne aplikacije Moja LPA omogućen je upit stanja za porez na imovinu korišćenjem korisničkog imena i lozinke, a zahtev za dodelu korisničkog imena i lozinke poreski obveznici lično mogu podneti u nadležnoj lokalnoj poreskoj administraciji (LPA).

Ukoliko je lice obveznik u više lokalnih poreskih administracija, nalog je dovoljno otvoriti samo u jednoj, saopštila je Vlada.

Preporuka fizičkim licima prilikom otvaranja naloga je da se obrate lokalnoj poreskoj administraciji po mestu prebivališta, a pravnim licima po mestu sedišta.

Puštanjem u rad Portala jedinstvenog informacionog sistema lokalne poreske administracije lpa.gov.rs početkom ove godine, građanima, privredi i državi omogućeno je da na klik dođu do informacija o svom porezu na imovinu i drugim izvornim javnim prihodima, da podnesu prijavu za utvrđivanje poreza na imovinu fizičkih i pravnih lica, kao i da izvrše elektronska plaćanja nastalih obaveza.

Pogodnost elektronskog podnošenja prijave za utvrđivanje poreza na imovinu naročito znači pravnim licima, jer svake godine moraju da ponavljaju ovaj postupak. Takođe, zahvaljujući Portalu LPA naši građani koji žive u inostranstvu mogu na lak, brz i besplatan način da provere svoje poreske obaveze i izmire ih sa bilo koje tačke zemaljske kugle.

Do sada je putem Portala LPA prijavu imovine elektronskim putem izvršilo skoro 55.000 pravnih lica i 350 fizičkih lica, dok je broj izvršenih transakcija elektronskih plaćanja više stotina.

Direktor Kancelarije za IT i eUpravu Mihailo Jovanović je rekao da je ovo prva mobilna aplikacija koju je razvila i objavila Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu.

"Predstavlja još jednu kariku u realizaciji sveobuhvatne reforme sistema javne uprave u efikasan servis građana, ali i prvi korak u razvoju mUprave. Naravno, ovde nećemo stati – plan nam je da aplikaciju konstantno razvijamo i unapređujemo, ali i da razvijemo platformu putem koje će sve usluge javne uprave biti dostupne putem mobilnog telefona", istakao je Jovanović.

broj komentara 7 pošalji komentar
(sreda, 14. avg 2019, 01:30) - anonymous [neregistrovani]

Da bi mogao bez saltera, moras na salter

Zašto???

(utorak, 13. avg 2019, 18:32) - Vesna Terzić [neregistrovani]

Predlog

Svi imamo svoj broj poreskog obveznika. Zašto komplikujete. Može svako ukucati svoju šifru i to je to. Zašto da idemo u redove po svoju šifru. UNAPREDITE SISTEM PA DA GA KORISTIMO. Hvala.

(utorak, 13. avg 2019, 15:33) - Voja [neregistrovani]

Bilo bi bolje

Slazem se sa predhodnim komentarom.
Zasto ici po sifru i opet srbi u red. Naviklo to da ceka cemu to ?
Mozda da ona birokratska neljubaznost ima posla i da bi imali vise razloga da okrecu oci dok pitate za informaciju.

(utorak, 13. avg 2019, 15:15) - anonymous [neregistrovani]

Nedovrseno.......

Placanje preko aplikacija i registracija preko maticnog broja neophodni da bi sistem i aplikacija bili funkcionalni...ovo nije konacno resenje ali mogu da ga dorade....

(utorak, 13. avg 2019, 14:41) - anonymous [neregistrovani]

?

Pa napravite i da moze da se plati preko aplikacije.. to bi vec bilo nesto.

(utorak, 13. avg 2019, 14:31) - anonymous [neregistrovani]

maticni broj

dali je moglo a siguran sam da jeste da se registruje pomocu maticnog broja a ne odlazak po sifre i ostalo, onima sto nemaju vremena ili zive u inostranstvo da se omoguci registracija. Tako da nije perfektno namesteno.

(utorak, 13. avg 2019, 13:27) - Markovljev [neregistrovani]

Bravo

Bravo, bravo, bravo. Tri puta bravo za ovaj potez E-portala.