"Nefa" prikuplja podatke o kupcima koji nisu dobili nameštaj

Kol centar firme "Nefa" počinje sa prikupljanjem podataka o kupcima koji su platili, a nisu dobili nameštaj. Navodi se da će potom kupcima biti ponuđeno rešenje.

Ruska firma "Spilit", koja je dve godine u Vranju proizvodila nameštaj, prestala je da radi pre desetak dana. Radnici su tada rekli da su im ponuđena rešenja o otkazu.

Kompanija "Spilit" je vlasnik "Nefa nameštaja" čiji su kupci ostali ogorčeni jer im nameštaj nije dostavljen.

Veći broj oštećenih kupaca javio se Nacionalnoj organizaciji potrošača i Udruženju za zaštitu, tvrdeći da su zatvorena sva poslovna predstavništva.

Prema saopštenju, kupci su ostali obespravljeni i uskraćeni za reklamaciju i neisporučenu robu.

Kol-centar "Nefe" danas je počeo sa radom. 

broj komentara 0 pošalji komentar