"Nefa" prikuplja podatke o kupcima koji nisu dobili nameštaj

Kol centar firme "Nefa" počinje sa prikupljanjem podataka o kupcima koji su platili, a nisu dobili nameštaj. Navodi se da će potom kupcima biti ponuđeno rešenje.

Ruska firma "Spilit", koja je dve godine u Vranju proizvodila nameštaj, prestala je da radi pre desetak dana. Radnici su tada rekli da su im ponuđena rešenja o otkazu.

Kompanija "Spilit" je vlasnik "Nefa nameštaja" čiji su kupci ostali ogorčeni jer im nameštaj nije dostavljen.

Veći broj oštećenih kupaca javio se Nacionalnoj organizaciji potrošača i Udruženju za zaštitu, tvrdeći da su zatvorena sva poslovna predstavništva.

Prema saopštenju, kupci su ostali obespravljeni i uskraćeni za reklamaciju i neisporučenu robu.

Kol-centar "Nefe" danas je počeo sa radom. 

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 23. април 2024.
11° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво