Zašto treba kupiti kartu za gradski prevoz

U cilju bolje naplate karata u javnom prevozu, krenuće kampanja tokom koje će se ljudima objašnjavati zašto je važno da kupuju karte i koliko to znači za kupovinu novih autobusa i bolji kvalitet prevoza, kaže zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.

Goran Vesić je prisustvovao primopredaji prvih osam od 70 novih niskopodnih solo autobusa gradskog tipa turske kompanije "BMC", a osim tih biće nabavljeno još 174 nova niskopodna solo autobusa gradskog tipa kompanije "Higer" iz Kine.

Do septembra će, kako je rekao, na ulicama grada biti 244 nova autobusa.

Najavio je da će do kraja godine biti nabavljeno još 50 autobusa iz "Ikarbusa", dok je za sledeću godinu planirano da se nabavi još 50 autobusa iz "Ikrabusa" i 30 električnih autobusa.

"Mi smo namerno hteli prvo da nabavimo autobuse, pa da onda krenemo u kampanju za kupovinu karata kako bi ljudi videli da su kupljeni novi autobusi", rekao je Vesić i poručio da svima treba da bude jasno da što se više plaćaju karte biće više novih autobusa.

Kako je pojasnio, tokom kampanje ljudima će se objašnjavati zašto je važno da kupuju karte i koliko to znači za kupovinu novih autobusa i bolji kvalitet prevoza.

"Osim toga, kontrola će se vršiti kontinuirano i apsolutno sam siguran da ćemo u narednom periodu imati mnogo bolje rezultate kada je u pitanju naplata prevoza. Rezultati su već bolji ove godine u odnosu na prošlu godinu, ali sam siguran da će biti još bolji", rekao je Vesić.

Naveo je da se iz gradskog budžeta godišnje daje 25 milijardi dinara za javni prevoz od čega se kroz karte naplati oko sedam milijardi. To, dodao je, znači da se 18 milijardi dinara svih građana Beograda daje kao subvencije za javni prevoz.

"To je nedopustivo. Nigde javni prevoz nije profitabilan, ni u Parizu, ni u Londonu, ni u Berlinu. Uvek se dodaje, ali nidge se ne dotira dve trećine i to je nešto što mora da se promeni ako hoćemo da imamo dobar javni prevoz", dodao je Vesić.

broj komentara 0 pošalji komentar