четвртак, 13.09.2018, 19:15 -> 19:42
Извор: Танјуг
Beograd na vodi: Nismo bili odgovorni za čuvanje lokomotive
Preduzeće "Beograd na vodi" saopštilo je da nema nikakvu odgovornost za čuvanje imovine Železničkog muzeja, odakle je 31. avgusta isečena i u delovima odneta lokomotiva napravljena 1864. godine.
"Iako je predviđeno da parcela na kojoj se nalazi depo Železničkog muzeja bude deo projekta Belgrade Waterfront, kompanija još nije preuzela tu parcelu. Njome ne upravlja niti ima ikakve ingerencije vezane za obezbeđenje imovine koja se tamo nalazi", navodi srpsko-arapsko preduzeće "Beograd na vodi" u odgovoru za Insajder.
Depo Železničkog muzeja je deo Ložionice beogradske Železničke stanice, u blizini Beogradskog sajma, a direktor muzeja Nenad Vojčić objasnio je za medije da je, prema svedočenjima, 16 ljudi brenerima iseklo lokomotivu "Pula" koja je pripadala seriji železničkih mašina koje su se koristile u izgradnji Sueckog kanala, i koja je pod zaštitom Republičkog zavoda za zaštitu spomenika.
Vojčić ne negira svoju odgovornost za sigurnost artefakata, ali ističe da on nema nikakav način da fizički brani iznošenje lokomotive.
Tvrdi da je pisao Ministarstvu saobraćaja, Ministarstvu kulture, kao i čelnicima projekta "Beograd na vodi", jer se skladište nalazi na njihovom na prostoru.
Inače, Muzej železnice nije bio planiran za rušenje, uprkos izgradnji "Beograda na vodi", već je u okviru ovog projekta planirana njegova rekonstrukcija.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 4
Пошаљи коментар