Vesić: Obnova Pančevačkog mosta sačekaće most na Adi Huji

Kompletna i temeljna rekonstrukcija Pančevačkog mosta moraće da sačeka završetak mosta na Adi Huji, čija će izgradnja početi 2020. godine, smatra zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić i kaže da će se u međuvremenu verovatno raditi neophodna rekonstrukcija onoga što je važno za funkcionisanje mosta.

Upitan da li postoji konkretna komunikacija Grada i Republike po pitanju obnove Pančevačkog mosta, Goran Vesić je novinarima, nakon obliska dva novoizgrađena igrališta na opštini Zvezdara, rekao da ona postoji, ali da Pančevački most ne pripada Gradu, već je u nadležnosti "Puteva Srbije". 

"'Putevi Srbije' rade projekat. Mi ćemo u tome učestvovati, ali kompletna rekonstrukcija će biti na 'Putevima'", rekao je Vesić.

Objasnio je da će, u okviru plana koji postoji za preuzmanje saobraćajnica na teritoriji Beograda, u jednom trenutku narednih godina Pančevački most preći u nadležnost Grada Beograda, kao i auto-put kada se bude završila obilaznica, budući da će onda auto-put kroz grad postati gradski bulevar.

"Ali, do tog trenutka na tome rade 'Putevi Srbije'. Ja sam siguran da temeljita obnova Pančevačkog mosta mora da sačeka završetak mosta na Adi Huji", rekao je Vesić i naveo da kada taj most bude izgrađen biće omogućeno da se kompletan saobraćaj preusmeri na njega i onda može da se radi temeljna obnova Pančevačkog mosta. 

Obnove pod saobraćajem, kaže, nisu nikada potpune, a da je nažalost situacija takva da nema alternative. 

"Sve što se obnavljalo u ovoj zemlji radilo se pod saobraćajem, i Gazela i Brankov most, a to ne možete nikada da uradite kao kada biste mlogli da zatvorite potpuno most. Zatvoriti Pančevački most bez završetka mosta na Adi Huji je nemoguće", naveo je zamenik gradonačelnika. 

Ove godine bi, kaže, trebalo obaviti neophodne rekonstrukcije važne za funkcionisanje Pančevačkog mosta, jer je most dosta star. 

Na pitanje kako će Grad učestvovati u obnovi Pančevačkog mosta, Vesić je rekao da će Grad pomagati oko pristupnih saobraćajnica koje su u njegovoj nadležnosti. 

"Mi na taj način učestvujemo. Gledamo da ako ne moramo da damo novac, da ne dajemo tamo gde nismo nadležni, da ga sačuvamo za nešto drugo. Ali, to je most koji je u Beogradu i važan je za Beograd i Grad će naravno potuno sarađivati sa Republikom kao što Republika nama pomaže za druge projekte u Beogradu, daje deo novca i mi smo spremni na svoj način da učestvujemo u tome", naveo je Vesić. 

Pančevački most ima po dve trake u oba pravca za drumski saobraćaj i dva koloseka za železnički saobraćaj. 

Cela dužina mosta sa betonskim vijaduktom i inundacionim mostom iznosi 1526,4 metara. Glavna konstrukcija mosta duga je 1134,7 metara.

Most je pušten u saobraćaj 10. novembra 1935. Tokom Drugog svetskog rata most je srušila Jugoslovenska vojska u nameri da uspori napredovanje nacista. Obnovljen je 1946. godine.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 21. септембар 2024.
24° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи