Potpisan ugovor o postavljanju šina preko Mosta na Adi

Grad Beograd je sa konzorcijumom izvođača, na čijem je čelu "Energoprojekt", potpisao ugovor o postavljanju tramvajskih šina preko Mosta na Adi, izjavio je gradski menadžer Goran Vesić i dodao da je ugovorom predviđeno da radovi traju 420 dana.

"Mi smo za ovaj posao izdvojili skoro dve milijarde dinara i to je jedan od većih poslova koji se rade u Beogradu", rekao je Goran Vesić novinarima prilikom obilaska pripremnih radova.

Istakao je da je postavljanje šina preko Mosta na Adi važno iz nekoliko razloga, a prvi je taj što će završetkom tog posla delimično biti kompletiran Most na Adi, koji još nije u punoj funkciji.

Vesić je naveo da će biti urađeno skoro 2,7 kilometara tramvajskih šina, kao i dva nova stajališta.

"Ove kompanije čeka ozbiljan i zahtevan posao, kako bi bio urađen kvalitetno. Ovaj posao je važan jer od njegovog završetka zavise druga dva posla koja nas očekuju, a to je izgradnja novog savskog mosta i tunela koji povezuje Karađorđevu ulicu i Bulevar despota Stefana, odnosno Savu i Dunav", pojasnio je Vesić.

Naveo je da će se, tokom izvođenja radova na postavljanju tramvajskih šina preko Mosta na Adi, do kraja ove godine završiti projektovanje novog savskog mosta i tunela kako bi početkom sledeće godine mogli da se raspišu tenderi za izvođače tih radova.

Vesić je rekao da mora da postoji tramvajska veza između starog dela grada i Novog Beograda.

Prema njegovim rečima, premeštanjem savskog mosta na drugu lokaciju ta veza više neće postojati tu i zato je neophodno da proradi tramvajski saobraćaj preko Mosta na Adi kako bi se počelo sa realizacijom druga dva projekta - izgradnjom novog savskog mosta i tunela.

"Prvog dana kada tramvaji budu krenuli preko Mosta na Adi bićemo spremni da počnemo sa uklanjanjem starog savskog mosta, njegovim repariranjem i premeštanjem na novu lokaciju, izgradnjom novog savskog mosta preko koga će ići i tramvaji, a kasnije i metro i izgradnjom tunela koji će biti nastavak novog savskog mosta", rekao je Vesić.

Vesić je najavio da će se raditi još dva velika infrastrukturna projekta koji će potpuno promeniti Beograd - izgradnja tunela ispod Topčidera i novog mosta preko Ade Huje.

Izvršni direktor Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Radomir Vujadin je rekao da je izgradnja tramvajskih šina preko Mosta na Adi trenutno najvažniji i najveći infrastrukturni projekat u Beogradu.

Generalni direktor "Energoprojekta" Stojan Čolakov je izrazio zadovoljstvo zbog potpisivanja ugovora.

"Svo naše iskustvo i znanje ćemo usredsrediti na realizaciju ovog posla. Infrastrukturni poslovi koji nas očekuju su izazov za nas. Uložićemo dodatne napore da ugovaramo i realizujemo i naredne projekte, a sve u cilju razvoja grada Beograda", dodao je on.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 20. септембар 2024.
17° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи