"Slogani pokazali nerazumevanje za žene"

Na konkursu kampanje podsticanja rađanja u Srbiji odabrano je šest slogana a prvo mesto dele: "Ljubav i beba – prvo što nam treba!" i "Rađaj, ne odgađaj!" Ministarstvo kulture je danas saopštilo da smatra opravdanim kritike koje je javnost uputila na račun predloženih slogana, te da nijedan od predloga ne zadovoljava potrebu da jedna poruka identifikuje složenost problema projektnog zadatka.

Gordana Plemić iz Udruženja "Roditelj" smatra da se ceo problem rađanja svaljuje na leđa mlade žene.

"Iako žene imaju preveliku odgovornost na sebi, žele da rađaju, ali moraju to duže da odlažu kako bi stekle sigurniju situaciju", rekla je Plemićeva gostujući u Dnevniku RTS-a.

Ističe da su slogani pokazali nerazumevanje za žene. "Nedostaje osnovne sigurnosti kada pričamo o roditeljstvu da bismo mogli na ovakav način da predstavimo problem", navela je Plemićeva.

Ukazuje da je bilo pomaka: Revidirana je strategija iz 2008, novac za porodilje sada ide na njihove račune, a ne na račune poslodavaca, proširene su grupe žena koje mogu da dobiju porodiljsko bolovanje.

Ipak, te mere, smatra Plemićeva, nisu dovoljne i to je problem koji ne može da se reši preko noći.

"Žene imaju strah za svoje radno mesto, šta će biti kada se vrate, da li će dobiti otkaz ili biti postavljene na niže radno mesto sa manjom platom. To su problemi", rekla je Plemićeva i dodala da značajan problem predstavljaju i vrtići jer kada ne može dete da se upiše u vrtić, žena ne može ni da ide na posao.

broj komentara 2 pošalji komentar
(nedelja, 18. feb 2018, 23:26)
Bojana [neregistrovani]

Pravo u centar

Slusala sam ovu emisiju i to je bio prvi put da sam na televiziji cula da je neko javno i tako realno predstavio ovaj slozeni problem. Svaka cast ovim zenama, ubole su tacno u centar problema!

(četvrtak, 15. feb 2018, 08:26)
Vladimir [neregistrovani]

Bravo

Slušajte ljude koji imaju sta da kazu o sustini problema i nacinu resavanja istih , a Gordana Plemic je jedna od njih.Bravo