Parole i obećanja – i kandidati za upravnike zgrada idu u kampanju

Sve skupštine stanara moraće u narednih šest meseci da se usklade sa novim Zakonom o stanovanju i održavanju zgrada, a to znači da će i oni koji već imaju izabrane predstavnike, kao i oni koji ih nemaju, morati da se sastanu i izaberu upravnike. Do decembra će sve zgrade morati da održe sednice i da upišu novu vlast u registar stambenih zajednica. Proveravali smo sa kakvim programima će se u kampanji predstaviti kandidati, a kakva su očekivanja birača.

"Iskustvo pobeđuje" – ovako Ognjan Jovanović planira da privuče komšije da mu, posle dve decenije na funkciji predsednika kućnog saveta, daju glas za novi mandat. Posle položenog ispita za profesionalnog upravnika, planira da napravi sajt i da ubedi i stanare drugih zgrada da baš za njega glasaju.

"Ono što sam do sada radio, te rezultate ćemo staviti na naš sajt. Vidće se kako je zgrada do sada funkcionisala", ističe Ognjan.

Da im kampanja neće biti laka, pokazuju očekivanja birača koji očekuju lepši život, kao i da upravnik bude dobar menadžer, a ne član neke partije.

Uz predsednika Republike i članove saveta mesne zajednice od sada će imenom i prezimenom građani birati i upravnike zgrada.

"Svaka kapanja mora da pokaže ko je osoba koja se kandiduje i šta ona planira da uradi i, naravno, svi vole da obećavaju a rezultate, nažalost, i u politici i u zgradama ćemo tek naknadno videti", kaže medijski stručnjak Igor Avžner.

Budući profesionalni upravnici moraće da se pridržavaju onoga što su naučili. Ukoliko ne rade po pravilima – biće smenjeni. Za ozbiljnije propuste, mogu i da izgube licencu. Stanarima moraju da budu dostupni 24 sata, sadam dana u nedelji.

"Ne samo buka, neki kvar – bilo šta što ugrožava članove zajednice, njemu se to prijavljuje i on mora brzo da reaguje da se taj kvar, ta šteta otkloni. Postoji i obaveza da zaključi ugovor o osiguranju od profesionalne odgovornosti od 10.000 evra", ukazuje Mirjana Kovačević iz Privredne komore Srbije.

Za šest meseci kampanje videće se čije su parole bile najubedljivije.

broj komentara 0 pošalji komentar