Objavljen konkurs UEPS-a za tradicionalna godišnja priznanja

Udruženje za tržišne komunikacije Srbije objavilo je Konkurs za tradicionalna godišnja priznanja najuspešnijim agencijama, kompanijama i pojedincima za ostvarene radove u struci tokom 2016. godine.

Ove godine u Udruženju su, na osnovu iskustvenih saznanja sa prethodnih konkursa i sugestija dobijenih od članica, redefinisali kategorije, prilagodivši ih aktuelnim trendovima i potrebama onih koji stvaraju.

Nagrade se dodeljuju u 18 kategorija, sa podkategorijama, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnija i najkreativnija rešenja u protekloj godini. Na osnovu iskustava iz prethodnih godina, koja kazuju da rad u teškim uslovima proizvodi obilje kreativnih rešenja, očekuje se mnoštvo kvalitetnih radova.

Pored nagrada u kategorijama, žiri će ove dodeliti i specijalna priznanja za: najbolji copy, najbolju art direkciju, režiju, komponovanu muziku, produkciju, a na osnovu ukupne uspešnosti na konkursu proglasiće se i Agencija i Oglašivač godine.

UEPS dodeljuje i Nagradu za životno delo, prestižno priznanje najboljima od najboljih, za sveukupan profesionalni opus. Među njima su najuglednija imena domaćeg advertajzinga koja zauzimaju počasno mesto u 56 godina dugoj istoriji ovog strukovnog udruženja.

Dodela prestižnih priznanja, (među kojima su Nagrada za životno delo, nagrada Dragan Sakan, te niz priznanja za najkvalitetnija kreativna rešenja iz različitih oblasti marketinških aktivnosti) kao i prethodnih godina, biće upriličena na svečanosti povodom Dana UEPS-a.

Prijave radova primaju se najkasnije do 2. decembra 2016. godine.

broj komentara 0 pošalji komentar