U utorak uručenje nagrada UEPS-a

Tradicionalna priznanja Udruženja za tržišne komunikacije (UEPS) biće uručena u utorak, 22. decembra u 18 časova u Domu omladine Beograda na svečanosti Dan UEPS-a, u prisustvu nagrađenih, njihovih klijenata, članica i prijatelja Udruženja, medija i ostalih brojnih zvanica. UEPS-ova priznanja su godinama unazad poslenicima iz ove branše značajan marker u profesionalnom delanju.

Nagrada za životno delo UEPS-a i dalje je najznačajnije priznanje struke istaknutim pojedincima iz oblasti tržišnih komunikacija kod nas.

Dragan Sakan (po kome je ustanovljena nagrada za inovativne i originalne ideje i projekte u oblasti tržišnih komunikacija), Vladimir Čeh, Ivan Stanković, Miša Lukić, dr Ivan Štajnberger, Ivo Laurenčić, Borislav Mihajlović, Zoran Simjanović, Srđan Šaper, Prvoslav Plavšić, Srđan Bogosavljević Nikola Vujanić, Tihomir Todorović, Dragan Kosanović, Dejan Bojović-Bojke, zaključno sa Nadeždom Milenković koja je prošlogodišnja dobitnica i prva dama u UEPS-ovom Klubu laureata.

Već godinama veliki broj agencija, kompanija, medijskih kuća, udruženja i pojedinaca aplicira za neko od priznanja Udruženja. Ove godine na konkurs je prispelo 266 radova.

Između ostalih, biće dodeljene nagrade za promociju srpske propagandne prakse u inostranstvu, za promotivne integrisane kampanje koje su postale zaštitini znak udruženja, potom za TV i radio spot, outdoor i print kampanju, zatim za kreativnu upotrebu medija, za najuspešniji sajamski nastup, kao i za PR i društveno odgovornu kampanju.

Tu su i priznanja za odnos prema kupcu, za industrijski dizajn, kreiranje nove robne marke - pa sve do priznanja u oblasti digitalnih komunikacija koje su poslednjih godina doživele ekspanziju kreativnih rešenja.

Ove godine UEPS obeležava značajan jubilej - sa tradicijom dugom 55 godina, osnivačima i članovima koji su renomirani stručnjaci iz raznih oblasti marketinškog angažovanja, UEPS je decenijama nastojao da doprinese podizanju kvaliteta tržišnog komuniciranja kod nas.

"U današnjim uslovima zaoštrene tržišne utakmice, kad se mnogi procesi odvijaju nizvodno od razuma, njegov osnovni zadatak, afirmacija i unapređenje marketinško-propagandne struke, profesionalnih ali i etičkih standarda, čini se aktuelnijim i potrebnijim nego ikad. Dodela godišnjih priznanja je već godinama kruna tih nastojanja. Da li je ovakvo strukovno udruženje u čije su temelje snagu svojih vizija ugradile legende domaćeg marketinga, potrebno srpskom advertajzingu - najbolje će reći predstojeća svečanost. Misao legendarnog marketinškog maga Lea Barneta s početka teksta u kojoj je sažeta misija udruženja, kondenzovani je izraz suštinskih opredeljenja u stalnoj potrazi za boljim", navede u UEPS-u.

broj komentara 0 pošalji komentar