subota, 26. maj 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Vesti > Politika > Kosovsko pitanje deli svet

nedelja, 08. avg 2010, 16:27 -> 17:51

Kosovsko pitanje deli svet

U rešavanju problema statusa Kosova srpske vlasti se protive samo jednostranom proglašenju nezavisnosti pokrajine, rekao za Si-En-En Vuk Jeremić. Kosovo je pitanje koje deli UN, EU, NATO, a to se može premostiti samo zajedničkim rešenjem, ocenio Jeremić.

Povratak na vest

komentari broj komentara 20 | cwpošalji komentar
(nedelja, 08. avg 2010, 17:32)
andrej [neregistrovani]
opošalji odgovor

KOMENTAR

Nas ne sme u vezi Ksova nista da podeli i nikad niko iz Srbije ne sme da prizna tzv.nezavisno Kosovo.Tu je kraj prici,jer se zna da su nekadasnja najmocnija carstva sada samo uspomene i istorija je toliko puta pokazala i dokazala da nista nije vecito.Covek moze sve da izgubi,ali nikada cast i svoju dusu-a srpska dusa ce uvek biti na Kosovu i Metohiji.

1
(nedelja, 08. avg 2010, 17:42)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Srbija

Ne postoji Miloseviceva ili bilo koja druga Srbija, ova ili ona. Postoji samo Srbija. Tako je uvek bilo, tako ce uvek i biti.

1
(nedelja, 08. avg 2010, 18:18)
Anika [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kosovo deli svet...

Naravno da deli,kad trenutno ni Srbija nema jedinstven stav.I politicari i narod imaju podeljena misljenja pa shodno tome,ne treba da cudi reakcija sveta.

1
(nedelja, 08. avg 2010, 18:19)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bravo!

Svaka Cast !

1
(nedelja, 08. avg 2010, 18:42)
Miki [neregistrovani]
opošalji odgovor

Milosevic

Predsednik Milosevic nije mogao da Kosovo brani diplomatskim putem nego je bio prisiljen da Kosovo brani ratom i nije uspeo.
Niste ni Vi uspeli nego se stanje od onda jos gore pogorsao proglasenjem nezavisnosti itd.Ako nevidite koliko je njihov stap dugacak onda otvorite oci.Nedajte da nas i dalje ponizavaju.Imamo dosta prijatelja u svetu zasto mora uvek agresivne Amerika.

1
(nedelja, 08. avg 2010, 20:28)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Milosevic

Apsolutno slazem se.

1
(nedelja, 08. avg 2010, 23:00)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Podgrevanje strasti

Oni koji su priznali nezavisnost Kosova su učinili medveđu uslugu Kosovu. Oni su podgrejali albanske ideje dajući im nadu da će Kosovo odista postati nezavisno i da će Srbija kad tad podleći pritiscima. Kipar i drugi primeri pokazuju da takva situacija "ni na nebu ni na zemlji" može da potraje toliko dugo da se na kraju zaboravi odakle se zapravo počelo.

1
(nedelja, 08. avg 2010, 23:12)
Anika [neregistrovani]
opošalji odgovor

Podgrevanje strasti...

Nece Srbija da podlegne pritiscima(tj. nece vlast,jer mora da se brani),ali narod ce...Pojedinci vec i jesu.Zalosno,ali istinito.

1
(nedelja, 08. avg 2010, 23:17)
Bojana [neregistrovani]
opošalji odgovor

za nevericu

Prosto je neverovatno da još uvek,u XXI veku, postoje ljudi koji zagovaraju, da ne kazem odobravaju ratnu, rušilačku politiku Slobodana Miloševića. Da li ste uopšte pročitali vest na koju šaljete komentar? Ministru Jeremiću postavili su pitanje - da li je moguć novi rat na Balkanu. Dajte ljudi, upotrebite malo mozak i osvestite se. Srbija konačno postaje demokratska zemlja koja svoje probleme (u ovom slučaju pitanje KiM) rešava koristeći diplomatska, politička i legalna sredstva.

1
(ponedeljak, 09. avg 2010, 01:20)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

CNN

Boravak naseg ministra na CNN je znak otopljavanja odnosa SAD i SRbije i izgleda pristanak Amerike na kompromis.Ja sam uvek govorio jos i kao mladic kad je sve ovo pocelo 90-ih da Srbija mora imati odlicne odnose sa SAD izgleda da su to nasi shvatili i da vrlo brzo imamo nesto sto se pomera .Shvatite da amerikanci mnogo pricaju ali i odmah rade i to je to.

1
(ponedeljak, 09. avg 2010, 01:24)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Milosevic

Slazem se.

1
(ponedeljak, 09. avg 2010, 01:59)
Yasna-Barcelona [neregistrovani]
opošalji odgovor

Stvar je osnovnog nacela UN

Nakon mnogo godina politickog mediokritetstva konacno i Srbija ima pametne diplomate, profesionalne, ljude sposobne da sa snaznim argumentom brane PRINCIP a ne samo svoj teritorijalni integritet.Tacno je da je KOSOVO na neki nacin podelilo svet, ali Kosovo kao takvo, jer niko nijedna zemlja nije spreman da odbaci osnovne principe na ko jima pociva povelja UJEDINJENIH NACIJA.Sa dosta HIPOKRIZIJE su pre svega SAD i EU pokusale da ubede svet da se to KRSENJE POVELJE UN ODNOSI SAMO NA KOSOVO I DA JE TO IZUZETAK.Ali Politicki i diplomatski KREDIBILITET EU i SAD je dosta potrosen i realno niko im ne veruje.Koliko je politicki koncept UN izgubio ugled i autoritet tokom 65 posleratnih godina je jedan savim drugi problem ali kako trenutno nepostoji alternativa UN moracemo svi da se za njih borimo i odrzavamo ih jer u protivnom svet ce utonuti u veliki mrak i tamu.Shvatam Vasu uvredu gospodine JERMICU ali nazalost veliki deo sveta ima takav koncept milosevicke Srbije.I to je ono sto je izazov Vas i cele zemlje da promenimo taj koncept mislim da ste Vi licno dosta uradili na tome.BRAVO GOSPODINE MINISTRE.

1
(ponedeljak, 09. avg 2010, 09:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Milosevic

On nije ni pokusao diplomatijom i 1989 ukinuo autonomiju i Kosovu i Vojvodini! 1989, Milosevic je izvrsio secesiju Srbije od SFRJ (de iure) a kasnije revolt Albanaca sto je imalo za rezultat secesiju Kosova 2008!

1
(ponedeljak, 09. avg 2010, 10:11)
Београђанин [neregistrovani]
opošalji odgovor

САМО НАПРЕД!

Бори се министре за исправну ствар! КОСОВО ЈЕ СРЦЕ СРБИЈЕ!

1
(ponedeljak, 09. avg 2010, 11:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Milosevic

Jos uvek vidim ima ljudi koji pokusavaju da sacuvaju idealnu sliku o Milosevicu...A ja koliko se secam,u to vreme su bile sankcije,ratovi,slaba ekonomija...bile su nestasice nekih osnovnih namirnica kao posledica svega toga...Kada smo kapitulirali od strane NATO-a,to je Milosevic slavio kao svoju pobedu...Mi smo mala drzava i svako suprostavljanje Americi bi nas dovelo u propast!Svidjalo se to nama ili ne,Amerika vodi glavnu rec u svetu...

1
(ponedeljak, 09. avg 2010, 11:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

joj

Nemojte mi spominjati Milosevica i njegovu vladavinu on je sve zivo upropastio on nece imati mira ni u grobu za svoja pocinjena dela . Srbija sada ima ljude na vrhu sto nikada nije imala a tosu gospoda; Tadic Jeremic Dacic i ostali da ne nabrajam pozdrav za njih sviju .

1
(ponedeljak, 09. avg 2010, 13:03)
Jasna [neregistrovani]
opošalji odgovor

Politicki pragmatizam

Politicki pragmatizam u nasim bilateralnim odnosima SAD mora da postoji i to je jedna neminovnost i stvar politicke zrelosti i mudrosti ali SAMO ako je propracen BILATERALNIM INTERESIMA a ne U N I L A T E R A L N I M interesom .A PRIORI davanje svih kredita SAD-u i njihovoj politici na pr. na Balkanu nije u celosti nas interes ali saigurna sam da postoje SOLOMONSKA resenja za taj problem i stvar je dugih i iscrpljujucih pregovora .Opsta evropska arogancija da su SAD mlada zemlja i da ne razumeju odredjene evropske vekovne koncepte moze lako da padne u vodu pred cinjenicom da je americka spoljna politika veoma EFIKASNA dopalo se to nama ili ne.Braneci svoj interes je fokus svake spoljne politike,ali uz OBAVEZNO POSTOVANJE OSNOVNIH PRINCIPA SPOLJNE POLITIKE koji su regulisani poveljom ONU, samo tako sticemo MORALNI i POLITICKI KREDIBILITET.

1
(ponedeljak, 09. avg 2010, 16:17)
Jovan Mirkovic, Amerika [neregistrovani]
opošalji odgovor

Politika,

Moralni i politicki kredabilitet sticemo samo odbranom Integriteta i suvereniteta drzave Srbije, mirnim i diplomatckim putevima koi imaju crvane linije.
Cvrstim stavom za odbranu svoje drzave se stice postovanje i kredabilitet.
Kosovo deli svet i zato Srbija mora da nastavi sa svoim ciljem u odbrani KiM.

1
(ponedeljak, 09. avg 2010, 18:02)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Oprezno i hrabro za ocuvanje celovitosti Srbije

Americko carstvo traje zadjnih 60+ godina. Srbija je u jednom periodu imala na celu Milosevica koji se na kraju svoje vladavine otimao uticaju te imperije.A bez jakog saveznika (ne zaboravimo da je on javno bio protiv Jelcina i podrzavao ruske generale u neuspjelom pucu) to se pokazalo kao pogresan potez. Mi jos placamo tu cenu. To ipak ne znaci da mi ne trebamo da radimo upravo ovo sto ministar Jeremic i radi. Obnavljamo nas poljuljani status u ocima te imerije. Nisam siguran da mi mozemo na Balkanu graditi bilo kakvu politiku bazirajuci je na tome da ce Amerika izgubiti svoj uticaj u neko skorije vreme. U vremenu ekonomske krize cini se da je Americki glas slabiji i da Kina, Indija, Rusija dobijaju na snazi sto je tacno, ali ne dovolno, da bi se Americki uticaj bitno umanjio. Zato mi moramo biti uporni i pordrazati Jeremica u nastojanju da odbarnu Kosova i Metohije radi lobirajuci administativne poluge u US.
To ce naravno biti mnogo jednostavnije ako Srbija pokaze ozbilnost i snagu da se otme iz mraka korupcije i tehnosloske zaostalosti.
Onda bi svet ukljucujuci i Ameriku imao pred sobom pregovaraca sa respektom koji prestavalja buducnost (tu nam nas nartalitet ne ide u prilog) a ne proslost. Za takvo nesto moramo imati i jaku Vojsku koja mora biti u stanju da zastiti cjelokupnost Srbije u slucaju da se primjeni sila od elemenata koji su strahom od nasilja i rata (OVK) i do sada bili u stanju da pratnjama uticu na ponasanje EU i USA u osnosu na Kosovo.

1
(ponedeljak, 09. avg 2010, 21:50)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jako lep komentar

Jako lepo receno.
To znaci imati moral.

1
1