subota, 26. maj 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Vesti > Politika > Srpska rezolucija stigla u UN

sreda, 28. jul 2010, 14:50 -> 21:50

Srpska rezolucija stigla u UN

Tekst Rezolucije

Srbija podnela Generalnoj skupštini Ujedinjenih nacija Rezoluciju kojom se tom telu predlaže zaključak u vezi sa savetodavnim mišljenjem Međunarodnog suda pravde.

Povratak na vest

Tekst Rezolucije

REZOLUCIJA REPUBLIKE SRBIJE u vezi sa tačkom 77. dnevnog reda 64. zasedanja Generalne skupštine:

"Zahtev da Međunarodni sud pravde donese savetodavno mišljenje o tome da li je jednostrano proglašenje nezavisnosti Kosova u skladu sa međunarodnim pravom" Generalna skupština, Rukovođena principima sadržanim u Povelji Ujedinjenih nacija, Imajući u vidu svoje funkcije i ovlašćenja na osnovu Povelje Ujedinjenih nacija,

Podsećajući na svoju rezoluciju 63/3 od 8. oktobra 2008, Svesna da nije postignut dogovor između strana o posledicama jednostranog proglašenja nezavisnosti Kosova od Srbije,  Vodeći računa o činjenici da jednostrana secesija ne može biti prihvatljiv način za rešavanje teritorijalnih pitanja,

1. Prima na znanje Savetodavno mišljenje Međunarodnog suda pravde doneto 22. jula 2010. o tome da li je jednostrano proglašenje nezavisnosti Kosova u skladu sa međunarodnim pravom,

2. Poziva strane da pronađu uzajamno prihvatljivo rešenje za sva otvorena pitanja putem mirnog dijaloga, u interesu mira, bezbednosti i saradnje u regionu,

3. Odlučuje da uključi u privremeni dnevni red 66. zasedanja tačku pod nazivom: "Dalje aktivnosti posle donošenja savetodavnog mišljenja Međunarodnog suda pravde o tome da li je jednostrano proglašenje nezavisnosti Kosova u skladu sa međunarodnim pravom".

komentari broj komentara 29 | cwpošalji komentar
(sreda, 28. jul 2010, 15:17)
Yasna-Barcelona [neregistrovani]
opošalji odgovor

Postovanje osnovnoh principa UN

Koji su osnovni principi UN nacija ?za to cak nije potrebno ni tumacenje MSP, ako pak odgovor bilo koje instance UN bude negativan po srpski zahtev, to znaci da ta Instanca (bilo koja ) negira osnovne prencipe UN i Helsinske deklaracije, i to onda zaista JESTE KRSENJE MEDJUNARDNOG PRAVA i nije potrebno nikakvo TUMACENJE nijedne medjunarodne pravne instance.

1
(sreda, 28. jul 2010, 15:17)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Srecno

Nek je sa srecom !

1
(sreda, 28. jul 2010, 15:18)
Miloš J. Kosovac [neregistrovani]
opošalji odgovor

Radise ono što se može.

Toliko od nas ponovo pametnih i dobronamernih Srba. Kao što smo bili najpametniji u svetu kada smo stvorili i gajili najbolju državu ikad stvorenu u savremenom bezdušnom svetu - državu svih naroda i narodnosti - Socijalističku Federativnu Narodnu Republiku Jugoslaviju. Većina članica Ujedinjeni Nacija,nekada kolonije i robovi,to dobro znaju i pamte, jer su još uvek ugrožene od strane država svetskih sileđija, koje i ovoga puta to rade.

1
(sreda, 28. jul 2010, 15:19)
Ivan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jos jedna u nizu

Samo da nije jos jedna u nizu jasnih poruka Srbije da zeli da KiM ostane deo Srbije!
a nazalost mislim da ce ovo biti jos jedna fijasko nase diplomatije!
mi ljudi nemamo jasan cilj, a bez toga nema jano definisinaih postupaka po kojima se nesto moze raditi!
uz postovanje svih mislim da je direktan pristup sada najbitniji, bez okolisanja, kalkulisanja. Stav!

1
(sreda, 28. jul 2010, 15:26)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

patriot

samo pregovori, zakon i pravo je na strani srbije.vrijeme je da srbi u savetu bezbednosti , dokažu svoje pravo .JEREMIĆU RS JE UZ TEBE.

1
(sreda, 28. jul 2010, 15:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

UN

I taj smo film vec videli vise puta.

1
(sreda, 28. jul 2010, 15:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

hehh

bolje da nije

1
(sreda, 28. jul 2010, 15:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

neznam

sta ocekivamo,da ce un nesto promeniti?samo zadavamo sebi udarce!polako, ne tako ushitano!tiha voda breg roni...

1
(sreda, 28. jul 2010, 15:45)
brano [neregistrovani]
opošalji odgovor

Cilj

Ivan spominje fijasko diplomatije,kaze nemamo jasan cilj!Da li ste vi svjesni da mi diplomatiju do prije dvije godine nismo ni imali,do 2000 godine smo se svim silama trudili da citav svijet okrenemo protiv sebe,za nas je ogroman uspjeh i to sto Kosovo jos nije u UN!Nama treba 50 godina da ispravimo ono sto je milosevicev rezim uradio za deset godina,i to da nemamo nove probleme,a problem Kosova nam stalno visi za vratom!Ni jedna vlast nije manje kriva za Kosovo i nijedna nije vise uradila za Kosovo!Realno,ne ocekujem mnogo od rezolucije,mislim da je podjela jedino moguce rjesenje!

1
(sreda, 28. jul 2010, 15:50)
Dragan [neregistrovani]
opošalji odgovor

UN

Ne želim da budem malodušan, ali svima je jasno da od ovog nema ništa... Šta u toj rezoluciji uopšte piše? Koji je cilj?

1
(sreda, 28. jul 2010, 16:18)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Predlog rezolucije

Samo se uzaludno iscrpljujemo oko Kosova,a ostatak Srbije ubrzano propada.Kosovo se za sljedecih 30 godina,a vjerovatno nikada nece povratiti u sastav Srbije,a to znaci da cemo se ,ako ovako nastavimo samounistiti i kao narod i kao drzava. Ima li iko u ovoj nesrecnoj zemlji od autoriteta i pameti hrabrosti da realisticki kaze istinu,pa da se okrenemo zivotnim problemima ljudi i istorijskog nasledja na tom osovu,a da se sve snage u prvom redu skoncentrisu na spasavanje osratka fakticki onoga sto je realno Srbija danas.

1
(sreda, 28. jul 2010, 16:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

S

Zacaba jto sve....nema Srbija jakiv prijatelja.!!!!

1
(sreda, 28. jul 2010, 16:37)
kole anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Rezolucija

Smesno. MSP kaze proglasenje nezavisnosti KiM je pravno, to jest -- punosnazno! Cepidlaciti se da li kosovski Albanci imaju pravio na otcepljenje je takodje smesno jer to je pravo zagarantovano svima u Povelji UN! Srpska Rezolucija je kapitulaicja koja moli za pregovore na koje Pristina nema nikakvih pravnih obaveza da pristane. Zahtev za misljenje MSP je kapitalna greska Tadiceve vlade koja ce biti odgovorna za de facto gubitak Kosova, a svi koju glasase da ga podrze vadice se da su (opet) bili "prevareni".

1
(sreda, 28. jul 2010, 16:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jaki prijatelji

Srbija ima jake prijatelje ali oni nisu dobrodosli u Srbiju cak i kao investitori. Naravno da je u pitanju Rusija.

1
(sreda, 28. jul 2010, 17:06)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ne radi se to tako

Kad smo rascistili sa Komunizmom i docepali se demokratije odbacili smo pokret nesvrstanih koji cini najveci deo covecanstva." Nije nama mesto tamo vec u zapadnim demokratijama". Sada kada smo priterani uza zid taj "treci svet" nam je itekeko potreban u sto vecem broju za nepriznavanje Kosova pa trcimo na sve strane da ih za to zamolimo. Nije to posteno gospodo diplomate.

1
(sreda, 28. jul 2010, 17:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

povelja UN

i opet ce biti propast srbijanske politike,kao i do sad..nepotrebno...

1
(sreda, 28. jul 2010, 17:14)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Да ми је да се родим

Ако у резолуцији стоји "1. Прима на знање Саветодавно мишљење Међународног суда правде донето 22. јула 2010. о томе да ли је једнострано проглашење независности Косова у складу са међународним правом," онда треба да стоји "1. Прима на знање Саветодавно мишљење Међународног суда правде донето 22. јула 2010. о томе да ли је Декларација о једностраном проглашењу независности Косова у складу са међународним правом,", пошто је суд дао мишљење о декларацији, а не о проглашењу, и разлика је толика да се ја питам шта они у скупштини сви заједно уопште раде. Ниједном једином речју се нико није макар сатирично осврнуо и јавно изрекао да је одлука суда заправо "камила кроз иглене уши". О чему се ради објасните ми? Они тамо мунтају цео свет јер свет неће да се упушта у размишљање да ли је "није у супротности са међународним правом" исто што и "јесте сагласно са међунардоним правом", али не видим да наша власт ради нешто друго. И наш народ не зна да прави ту разлику, а видим да је ни ова Резолуција не прави. Да ми је да се родим за једно 200 година поново само на секунд да чујем шта се овде заправо дешава.

1
(sreda, 28. jul 2010, 17:19)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

borba

kao pristalica nijedne stranke a prilicno dobar poznavalac kosovskog problema smatram i mislim da svaki komentar nabacen Tadicu i Jeremicu je totalno neprimeran,jer nisu ti ljudi krivi sto su na tim funkcijama danas i nijedna vlada nije kriva za KiM krivi smo svi jer taj problem nije poceo juce danas ili prekjuce on traje citavih 60 god i sve vlade pocev od one prve iz doba SFRJ su precutno podrzavale Siptare na Kosovu negirale sve zlocine pocinjene nad srbima zbog klice bratsva i jedinstva i konacno ustavom SFRJ iz 1974 stavlja se tacka na svaki vid ocuvanja KiM i otvaraju vrata na borbu za Nezavisnoscu od matice Srbije. i tako svaka vlada naredna je smeskajuci i neshvatajuci za ozbiljno tu borbu Siptara dovela do ovih danasnjih rezultaa. nego kako smo svi krivi tako se svi trebamo izboriti i ukljuciti u borbu da se spasava sto se spasti moze i jednom za svagda stavi tacka na pitanje Kosova Postoje dve opcije tako da mislim dacemo se svi sloziti za ovu drugu da se diplomatskim sredstvima i pregovorima borimo za Juznu pokrajinu jer se prva vec jednom pokazala neispravnom i nemojmo Istoriju svaljivati Pojedincima nego nek svakostavi svoj teret sebi oko vrata tako cemo staviti i TACKU.

1
(sreda, 28. jul 2010, 18:23)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

komentar

potpuno se slazem sa predhodnim komentarom "borba" da problem nije nov, vec traje decenijama i ocekivati da ga sadasnja vlada, pa i buduce vlade,rese bilo bi suludo.Bice onako kako mora biti, nazalost tu mnogo izbora nemamo.Nemojmo se medjusobno svadjati i neka bude mira pa pamet u glavu za dalje.
Citajuci strane novine, svi kazu da je suludo da srbija ocekuje preokret po pitanju Kosova.Dakle , drugi su to pitanje resili, a mi treba to jos da progutamo.

1
(sreda, 28. jul 2010, 18:37)
Benjamin Sverige [neregistrovani]
opošalji odgovor

,

Neverujem da ce se nesto ovde promeniti

1
(sreda, 28. jul 2010, 19:15)
Филиповић Денис [neregistrovani]
opošalji odgovor

Слажем се

Када нема друго решење боље то него ништа слажем се са коментаром да је подела косова и метохије најбоље и најреалније решење, јер ако тачи и остали криминалци ткз републике косова одлуче да заузму део косова и метохије где су срби већински народ то морају да ураде само силом уз подршку САД и ЕУ јер Срби на косову и метохији неће тако лако да пристану на неке измишљење институције ткз. републике косово.

Поздрав из Швајцарске

1
(sreda, 28. jul 2010, 22:26)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jaki prijatelji

Neka mi neko samo odgovori konkretno, kada nam je to Rusija pomogla i sta? Dokle cemo da se zaludjujemo, pamet u glavu.

1
(sreda, 28. jul 2010, 22:45)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

kontra argumenti

tipično kontriranje usled nedostatka argumentacije je "Kad nam je to Rusija pomogla ?" a ovde se uopšte ne govori o Rusiji već o poziciji Srbije.
Ili da kažem "Kad nam je to Nemačka ili USA ili ... pomogle ?"

Srbiji niko neće da pomogne ako ona ne zna šta će i kako će a jedostrano i isključivo oslanjanje na samo jednu stranu (koja god da je) nikada nije bilo dobro i to ne samo na bazi našeg iskustva.

1
(sreda, 28. jul 2010, 23:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

JOS KOLIKO KOSOVA TREBA EVROPI

Nije Rusija pomogla vec Srbija Rusiji koja je perfidno iskoristila model Kosova za Juznu Osetiju ali nece dugo vratice se svima ta omca oko vrata.
Danas je potpredsednik EP magjar Laslo Tekes zatrazio isto nezavisnot magjara u Rumuniji navideci da nema nikakve razlike u odnosu na Kosovo po velicini i brojnosti magjarske populacije koja zivi u Rumuniji ako teba organizirace i proteste sve dok se taj deo ne proglasi autonomnim..
Lancani proces pocinje se aktivirati tek cemo gledati raspad evropske unije,Kosovo je samo pocetak karike.

1
(četvrtak, 29. jul 2010, 01:34)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

greska

to sto nasi politicari rade sada je nepotrebno, svima je jasno da srbija izgubila kosovo i to ne sada nego pre 11 godina, cemu sad ovo, kad znamo da srbija ratom izgubila kosovo, a to se ne moze nikako povratit vise

1
(četvrtak, 29. jul 2010, 07:50)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

malodusnost

Boze narode, sto ste tako malodusni. Ni Car Lazar nije isao u bitku s malodusnoscu. Ni Grcka nije izgubila Kipar. Kosovo nikad nece biti priznata drzava. Ovo vam kaze jedna sicana tacka u ovoj vasioni. Zivi bili, pa videli.

1
(četvrtak, 29. jul 2010, 09:47)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

@da mi je...

Upravo tako.

1
(četvrtak, 29. jul 2010, 14:26)
mertur [neregistrovani]
opošalji odgovor

malodusnost

Sta to znaci Kosovo nikad nece biti priznata drzava ako je ona od 69 drzava vec priznata.

1
(četvrtak, 29. jul 2010, 17:23)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

65. a ne 66. zasedanje !!!

Na jesen je 65. zasedanje GS UN, a ne 66. kako stoji u tekstu rezolucije. Sto znaci da su prijavili rezoluciju za zasedanje sledece, 2011. godine. Da li je moguce da su se zabrojali???

1
1