subota, 26. maj 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Vesti > Politika > Povlačenje tužbe uz saglasnost Srbije

subota, 16. jan 2010, 09:23 -> 15:04

Povlačenje tužbe uz saglasnost Srbije

Da bi povukla tužbu za genocid Hrvatskoj potrebna saglasnost Srbije, ocenio Tibor Varadi. Posle pobede Josipovića povoljnija politička klima u Zagrebu.

Povratak na vest

komentari broj komentara 14 | cwpošalji komentar
(subota, 16. jan 2010, 11:33)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Trebalo bi da se vidi istina

Ja mislim da je dosta popustanja i prastanja jer oni to ne zasluzuju posto su poceli prvi da traze neku pravdu,onda neka stvarno pravda izade na videlo da se zna za uvek ko je i koliko kriv,a ne samo da bude Srbija jedini kriac.
Ako Srbija sada odustane znaci da priznaje krivicu a oni bi se opet izvukli i opet Srbi krivi za sve genocide nema veze ko ih je pocinijo.
Zato treba ici do kraja da svet vidi ko je koliko kriv da se jednom zna.

1
(subota, 16. jan 2010, 11:43)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

slažem se

u potpunosti se slažem sa vašim komentarom!vreme je da sve izadje na svetlost dana a ne da se prepucavamo!! kako je krenulo naši unuci će nas smatrati zločincima! daj da već jednom raskrstimo sa tim!! isto bi trebalo i sa bosnom!!

1
(subota, 16. jan 2010, 12:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

mozda da/mozda ne

Ko to zna.
Ako se ne tuze sada i ne rese to za svagda, stalno ce biti na oprezu. Mada je po meni bolje da se ne tuzakamo vec shvatimo da ako jedni drugima kao susedima ne pomognemo, niko drugi nece.
U EU moramo uci zajedno,ispomauci se ekonomski.

1
(subota, 16. jan 2010, 13:13)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

istina, ali...

I meni bi bilo drago da istina izadje na vidjelo, ali duboko sumnjam u pravicnost medjunarodnog suda.

1
(subota, 16. jan 2010, 13:13)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

To je zdraviji nacin...

... nego da u nedogled traju prepucavanja i druge mnogo gore posledice. Trebalo bi da smo naucili nesto na primeru II svetskog rata.

1
(subota, 16. jan 2010, 13:37)
glas razuma [neregistrovani]
opošalji odgovor

eh, da ima pravde...

bilo bi najracionalnije da se konacno ustanovi pravda, ali bojim se da smo daleko od pravde i da sve zavisi od aktuelnih interesa mocnika... ja licno, danas vise nikome nista ne verujem... jer je sve u sluzbi dnevne politike. generalno mislim da od svih tih tuzbi i naknadne pameti nema neke vajde, vec trebamo se dobro naoruzati pamecu i mudroscu, da nam se takva istina vise nikad ne ponovi. Mora se dakle delovati pre nego sto dodje do kakve stete, a kada steta nastane tesko je doci do istine, suvise mnogo je politike i interesa mocnika.

1
(subota, 16. jan 2010, 13:39)
Dejan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jednom za uvek

Ja takodje smatram da sa tuzbama treba ici do kraja,da se jednom za uvek resi Srpsko Hrvatski odnosi na tom polju i da se zna ko je zasta kriv? a ne da se sve ovo na neki nacin samo odlozi za buduce generacije i ako! sve to moze otezati put Srbije ka EU,Srbiju i onako pritiska mnostvo problema ovaj je jedan od vecih ne treba ga staviti po strani nego se direktno suociti sa njim

1
(subota, 16. jan 2010, 13:48)
democratis [neregistrovani]
opošalji odgovor

tesko do resenja

jer i jedna i druga strana imaju nezdrave poglede na nacionalnim nivoima. Sve prljavo sto se izdesavalo sa obe strane su prvenstveno odgovorni pojedninci a ne nacije. Tek kad se obe strane usklade na tom nivou da treba suditi pravim pociniocima nedela i tima koji su dali naloge za ista a ne osudjivati nacije, jer u to doba nijedna ni druga strana nije imala demokratske vlade vec nacionalne.

1
(subota, 16. jan 2010, 14:06)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Saglasnost Srbije

Saglasnost Srbije u miru bi trebao biti takav da je nacionalni interes ukjluciti Srpsku inteligenciju u ovom slucaju pravnike i resavati sporove kao civilizovan svet bez povlacenja pred bilo kakvim laznim pretnjama i naravno nastaviti politiku mira sa nasim susedima.

1
(subota, 16. jan 2010, 19:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Dokazimo!

Slazem se! Totalno je u pravu!!!! Nesmemo ovu priliku da ispustimo. Dokazimo svetu!!!

1
(subota, 16. jan 2010, 20:13)
Aleksandar [neregistrovani]
opošalji odgovor

Istina i samo istina

Da nebi shvatili da sam nacionalista davne 52 sam operisn od toga, naime rodio sam se 1952 u Beogradu a stanovao u cadjavoj ulici odnosno Kneza Milosa i zavrsio skolovanje u Beogradu a od 1972 plovio po svim morima ovoga sveta, sa stalnim boravkom u Splitu. Imao sam dosta prijatelja u oba grada i nikada se nisam osecao ponizen, ziveo sam posteno svoj zivot sve do 1991 tada sam odjednom bio deklarisan kao neki Srbin iako sam od rodjenja upisan kao nacionalnost Jugosloven, ponosan sam na to. Od 1991 pisali su me kako su hteli, Srbin i Crnogorac pa Srbin, tako se nikad nisam osecao a platio sam veliku cenu razveo sam se od svoje zene zahvaljujuci Srbima iz Hrvatske koji su pljuvali po Hrvatskoj a sada kad su se vratili u Hrvatsku pljuju po Srbiji svaka cast pojedincima ali ja sam izgubio svoju familiju i sada zivim u inostransrvu konacno sam nasao svoj mir. Svi koji su nutkali odnosno bunili narod jedan protiv drugog treba da odgovaraju a ne mali ljudi zavedeni. Svako ko je imao hrabrosti da cini nedela i zlocine mora znati da time nije pomogao svom narodu i mora odgovarati za svoja zlodela. A trbamo pomagati jedan drugom ane sieiti mrznju,iz svog licnog iskustva znam da je to moguce plovio sam na putnickom brodu kao Kapetan i imai posadu od 750 ljudi i 46 nacija i nismo imali problema. Toliko osvemu, lepi ili lijepi pozdrav od Kapetana duge plovidbe (Jugoslavije, Hrvatske I Kraljice od Holandije). Ljudi postujte jedni druge i kazite izvini pogresio sam ajde da zivimo zauvek u miru i postovanju jadni drugih.

1
(subota, 16. jan 2010, 20:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Trebalo bi da se vidi istina

nove generacije moraju da znaju istinu , a ne price dedine itd.. jer to nije objektivno !!!ljudi su napaceni pa prenose dosta mrznje i emocije !!Treba naprivite jednu knjigu o tome svemu i naslov knjige da bude RANE COVECANSTVA

1
(subota, 16. jan 2010, 21:33)
Zarko, Pancevo [neregistrovani]
opošalji odgovor

razocaran

Tuzbama obeju zemalja ulazimo u visegodisnju raspravu koja moze samo pogorsati odnose, umesto da ide ka boljem, jer je 2010. godina, a mi, kao po obicaju, samo nazadujemo... Sve je to mnogo komplikovano, a za ''SVADJU'' je potrebno dvoje... Hocu da moja zemlja napreduje u drugim stvarima, da se resavaju pitanja kako da nam sutra bude bolje, kako da gradjani lakse dolaze do posla kako bi obezbedili sebe i svoju porodicu, itd.

Evo, i imam jedno pitanje za SVE vas... Da li je normalno da jedan devetnaestogodisnjak razmislja o tome kako da ode iz ove zemlje, i zaposli se u inostranstvu kad za to dodje vreme... Ja mislim da nije, i voleo bih da mi se misljenje promeni!!!

1
(nedelja, 17. jan 2010, 08:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jutarnji

U "Jutarnjem listu" počinju nastavci o Anti Paveliću i NDH. Baš me zanima ko će na kraju da bude kriv za sve.

1
1