subota, 26. maj 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Vesti > Hronika > Ganić pušten iz pritvora

četvrtak, 11. mar 2010, 07:59 -> 20:57

Ganić pušten iz pritvora

Britanski sud pustio iz pritvora uz kauciju člana ratnog Predsedništva BiH Ejupa Ganića. Ganić mora da ostane u Londonu do odluke suda o zahtevu Srbije za izručenje, uz obavezu redovnog javljanja u policijsku stanicu.

Povratak na vest

komentari broj komentara 27 | cwpošalji komentar
(četvrtak, 11. mar 2010, 10:57)
Мирко Грбић,Бањалука [neregistrovani]
opošalji odgovor

Жесток окршај....

Ако неку вече тужилац БиХ Барашин експлицитно рече да не препоручује многим из БиХ , поготово оним са србијанских потјерница за ратне злочине, путовање по Европи...ти имлицитно значи ..у БиХ сте сигурни..и код мене... Одавно се европска дипломатија није поларизовала око неког случаја као у случају Ганић. Пустиће га...нажалост и неће испоручити Србији..а то му је онда доживотна слобода!У БИХ нико му не смије судити...ни упитати штаје то било...!

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 12:30)
A.Semjonov [neregistrovani]
opošalji odgovor

Skandalozno

U pravu ste g.Grbic.I sam sam uocio niz neverovtnih "propusta" bosanskog tuzioca, izmedju ostalog i uputstvo potencijalnim zlocincima sta (ne)treba da rade.To je skandalozno i verujem da ce taj inkriminisani tv prilog biti prosledjen na pravu adresu.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 12:37)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

znalo se

kao i uvek do sada. pusten na slobodu i gotova stvar. zar se nesto drugo moglo ocekivati da britanija uradi. treba istrpeti do kraja. pravda ci ipak doci.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 12:50)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Informisani

Pravo je u sili, neko rece! Da postoji pravda Haris Siladzic bi ostao u Londonu zajedno sa svojim ratnim drugom. Ali postoji nesto vise od ovozemaljske pravde, ovaj put u to cemo se uzdati!

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 13:20)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

ratni kriminalac

Navodno njegov advokat je rekao da je sve ovo politicka motivacija i da njegovo hapsenje nije legalno.
Pusten je na slobodu ali uz stroge uslove.
Ratni zlocinac,nikada nece biti slobodan
jer u usima mu verovatno odzvanjaju krici neduzno poubijanih vojnika.
Poz.from England

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 13:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nekad

potpuno si u pravu. On ima krvave ruke, bio osudjen ili ne, to će ga čitavog života pratiti. I svima treba da bude jasno, neko odozgo sve to gleda i odredjuje nam mjeru. Takva mjera će stići i Ganića.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 14:03)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bice!

Ejup Ganic ce biti isporucen Srbiji! U to nemojte da sumnjate. Kaucija sa time nema nikakve veze. Sud u Engleskoj je apsolutno NEZAVISAN. Verujte mi na rec. Sada je klima potpuno drugacija. Ganic ce odgovarati pred sudom u Beogradu! 100%

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 14:31)
SlobodanUK [neregistrovani]
opošalji odgovor

O Ganicevoj sudbini i UK sudovima

Ja se slazem da je sud u UK uglavnom nezavistan,ali je Ganic ipak velika riba.

O njegovoj sudbini ce se najverovatnije odluciti u neko tajnom razgovoru izmedju ne vise od 2-3osobe u foreign office-u.Sve ce oni to lepo da izvagaju i urade ono sto im je u najvecem interesu.

Ja mislim da postoje neke sanse da on bude izrucen Srbiji,ali ne zbog toga sto UK nesto preterano mari za zlocine koji su izvrseni nad srbima,vec iskljucivo zbog toga sto muslimanski deo Bosne postaje sve vise i vise leglo ekstremnih teroristickih grupa koji propagiraju dzihad.

Izrucenjem Ganica Srbiji bi oni dali jasnu poruku Bosanskom rukovodstvu da terorizam nece biti tolerisan.
To je takodje i glavni razlog zasto Bosni nisu odobrene bele sengenske vize.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 14:34)
vika [neregistrovani]
opošalji odgovor

ganic

I moje misljenje je da ce ga Englezi isporuciti Srbiji.
Pravda za sve!

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 14:52)
Nostradamus [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nesanica ?

Ne vjerujem da pravum zlocincima, kakav je upravo Ganic, u usima odzvanjaju krici neduznih zrtava, niti imaju grizu savjesti zbog okrvavljenih ruku. Ako izbjegne zasluzenu kaznu nama nikako ne moze biti utjeha da Ganic nece moci mirno spavati, nego treba uciniti sve da odgovara za svoja nedjela.
Svoje pravo prevarantsko lice pokazao je odmah na pocetku politicke karijere izjasnivsi se po nacionalnosti lazno kao "Jugosloven". Time je u zauzeo mjesto cetvrtog clana u tadasnjem presjednistvu BiH, koji je trebao biti predstavnik Jevreja, Roma, Jugoslovena, i drugih manjih nacionalnih grupa. Ovim je ucinio zlocin prema tim nacionalnim grupama jer nije njih predstavljao, nego se vodio svojim extremistickim islamsko-fundamentalistickim ciljevima. Sve dalje sto je slijedilo, bilo od njega direktno ili u njegovoj reziji, pokazuje da to nije covjek koga zadnjih 18 godina muci nesnica.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 15:01)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jooooj

Steta sto Silajdžića štiti imunitet inače odlična prilika da i njega barem 5 dana zatvore tamo, jer ga niko drugi neće ni zatvoriti.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 15:02)
BL RS [neregistrovani]
opošalji odgovor

!!!

Ne osjeća on nikakvu grižu savjesti jer nema savjest! Prosto, jednostavno! Njegovi postupci poslije rata govore jasno o svemu! Postao je vlasnik pola Sarajeva, ćerka mu je jedan od glavnih oganizatora Sarajevo film festivala, stvorenog na teoriji žrtve o gradu žrtvi! Svaki strani glumac, reditelj koji tamo dođe prvo posluša tu priču. Ali, gle čuda, u toj priči nema mjesta za Dobrovoljačku, Pofaliće, za 126 sarajevskih logora za Srbe, za 5 000 nestalih Srba, sa imenom i pezimenom, o kojima i njemački novinar govori u tekstu iz 1993. u listu Die Zeit. Lično svjedoči gdje su ti ljudi sahranjeni, deponijama smeća, Kazanima... Dakle, savjest nema ni Ganić ni bilo ko iz čitave te družine! Pravda ne postoji! Slažem se u vezi ovog skandala koji je izazvao tzv. glavni tužilac, tzv. Tužilaštva BiH! Svaka čast ovom narodu šta je sve izdržao i šta još proživljava! Mi smo heroji!!!

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 15:16)
Zoran [neregistrovani]
opošalji odgovor

Izrucenje

Daj Boze!

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 16:25)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sve za pare

Sve za pare, pa i sloboda.
Zločin u Dobrovoljačkoj ulici je stvarnost.
Nema tih para koje bi mogle nadoknaditi živote ubijenih i tugu njihovih bližnjih.
Ganić je sada pušten na ograničenu slobodu i nju je platijo 300000 funti, sramota.
Želim da verujem da tužilaštvo ima dovoljno relevantnih dokaza za Ganića i ostale učesnike ovog pokolja.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 16:29)
brano [neregistrovani]
opošalji odgovor

nadam se

Nadam se da ste u pravu!Naravno da bi u normalnim situacijama bilo logicno da on bude isporucen BH pravosudju,medjutim ocigledno je da se ono ne namjerava baviti slucajem Dobrovoljacka kao u ostalom i Bilo kojim slucajem u kome su osteceni Srbi!Iz svega sto smo prethodnih dana vidjeli jasno je da je BiH sve samo ne ozbiljna,i pogotovo pravna drzava!Ovde vladaju dvostruki arsini i sve zavisi od nacionalne pripadnosti tako da se iskreno nadam da se ovome blizi kraj!

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 16:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Србији

Мора бити Србији изручен како би имао право суђење.БиХ даје хтела да му суди то би већ учинила.Па он је из Бих отпутовао за лондон где је ухапшен.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 17:17)
Nemanja [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota za Englesku

Ovo je sramota za Englesku,da su ga pustili na slobodu uz kauciju.Jos uvek se nadam da ce ispraviti veliku gresku i isporuciti Ganica Srbiji ciji je i bio drzavljanin i gde je i rodjen,u suprotnom celokupna Engleska demokratija ne bi otisla dalje od slova d.Engleska mora dokazati da je demokratska drzava,poslednjih 20 godina to nije bila.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 17:36)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Pravda

Ako postoji zrno pravde na ovom svetu Ganic ce se pojaviti na sudu u Beogradu.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 18:47)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Apsolutno nazavisno sudstvo???

"sud u Engleskoj je apsolutno nezavisan" napisa neku u jednom od komentara. Zelim vjerovati u to, ali zar iz iste te Britanije, iz istog tog sudstva nisamo imali sudije u Hagu, nisam bas siguran da su nacinom svoga rada pokazali "apsolutnu nezavisnost". Nadam se da grijesim.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 18:58)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Justice

Britanski sud,nije korumpiran i nadam se da znaju sta rade.
Ako se ratni zlocinci drugih vera i nacionalnosti pustaju za zlodela koje su pocinili,a pritom dokazi ukazuju na krivicu,
ne znam kako neko moze da trazi ratne zlocince po Srbiji,ako je zakon isti za sve,onda bi svaki zlocin trebalo osuditi i kazniti.
Ja verujem u pravosudje Srbije,da ce biti fer
i posteno,i ne vidim razlog da se ovaj zlikovac sepuri i smeje pravdi u lice.
Sigurna sam ,gospodine da ipak ne spavate mirno.Nelagodan osecaj,kad stalno gledate preko ramena.........
gde je moj brat?

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 19:12)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota

Ratnog zločinca pustiti na da se brani sa slobode, to je težak prekršaj sudija koje su u svojim rukama imale vrlo obimnu i jasnu dokumentaciju sa dokazima.

Veoma sam raznočarana ispravnošću rada pravosudnih organa u Velikoj Britaniji. Oni svakako ne mogu biti primer za rad pravosudnih organa u bilo kojoj drugoj zemlji na svetu.

Ali samo im služi za sramotu i dalje blaćenje sopstvenog ugleda. Nije prvi put da se tako tamo radi. U ostalom cela im je admistracija iskorumpirana i samo krade državu, tako su i sami rekli nedavno. Sramota!

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 19:42)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Incko

Gospodin Incko komentarise sta ga se ne bi trebalo ticati.Ko kome treba biti izrucen i samim tim doprinosi jos brzem raspadu Bosne koje je neminovno.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 19:46)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ganic

Ja se bojim da od toga izrucenja nema nista sad kad su ga pustili na slobodu. Ako cak i britanski sud odluci da ga izruci on ce traziti azil povodom toga da ce u srbiji biti lincovan a ne sudjen za nedela koja je pocinio. A mozda jednostavno nestane nece biti prvi koji je nestao u londonu osim toga falsifikovane papire je lako naci ko ima lovu a ovaj ima tako da ova farsa sto duze traje manje rezultata ce da pridonese.
Dao bog da nisam u pravu i zlocinac zavrsi na sudu i zatvoru.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 20:56)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Bog te čuo!

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 21:31)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nadam se

Koliko sam shvatio, on ce na uslovnoj slobodi biti sve do aprila, kada bi Srbija trebalo da obrazlozi svoj slucaj. To dalje znaci da on nece moci da napusta London. E sad, kome ce posle biti izrucen, i da li ce uopste nekome biti izrucen, videcemo. Ako ga izruce Sarajevu, oni ce ga pustiti. Bilo bi lepo da ga izruce Srbiji ili Hagu.

Nemojte da se nervirate. Cak i kada nam se cini da zemaljska pravda nije pravedna, nebeska jeste. Ona ce ga stici. Od nje jos niko nije pobegao.

1
(petak, 12. mar 2010, 00:11)
Mile [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jedno pitanje

Kad je vec rec o ratnim zlocincima kada ce Srbija isporuciti Hagu Ratka Mladica, radi koga godinama trpi srpski narod.

1
(petak, 12. mar 2010, 19:17)
jole [neregistrovani]
opošalji odgovor

ako ako

ako bude izrucen ako to bude u Srbiji onda je pravda blizu za sve ratne zlocince

1
1