subota, 26. maj 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Vesti > Hronika > Manijak sa "Fejsbuka"

četvrtak, 11. mar 2010, 07:30 -> 13:37

Manijak sa "Fejsbuka"

Sa maloletnom devojčicom iz Niša manijak se prvo sprijateljio preko "Fejsbuka", a zatim počeo da joj šalje SMS poruke neprikladne sadržine. Devojčica se požalila roditeljima, a oni slučaj prijavili policiji.

Povratak na vest

komentari broj komentara 47 | cwpošalji komentar
(četvrtak, 11. mar 2010, 09:14)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Hmm

Pozdrav svima . Samo da naglasim sto se tice Fejsbuka ja bi zabranio pristup maloletnim osobama na fejsbuku a zato su odgovorni roditelji neznam kako njihova maloletna deca mogu boraviti na takvim stranicama . Za ovog monstruma koi se dopisivao sa ovom maloletnom curicom treba uhapsiti i automatski u zatvor da se nauci pameti i u zatvoru da radi kao rob od jutra do sutra a ne da se tamo odmara ili da mu omoguce internet ma robija takvim idiotima

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 09:22)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

sto se cudimo

sto se cudimo kada je se izgubila prava svrha upotrebe facebooka. Sreca je sto se ta djevojcica pozalila roditeljima. Na facebook-u se "primaju za prijatelja" svi i onda je i za ocekivati ovakvu vrstu zloupotrebe. Ja sam licno se prijavila na facebook da bih stupila u kontakt sa mojim drugaricama iz srednje skole koji zive u inostranstvu, medjutim cim su poceli da me "guse" osobe koje i ne poznajem ili ih povrsno znam ja sam se "otkazala". Slicne stvari se desavaju preko skype-a. Pozdrav.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 09:33)
Lana [neregistrovani]
opošalji odgovor

srbija

Devojcica od 14 godina ima profil na fb?Pa sto se roditelji ranije nisu bavili detetom, pa bi tu traumu sprecili.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 09:37)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

kad bi roditelji

znali,koliko je opasno decu ostaviti da satima barataju u internetu bez kontrole!zamislite, sta bi bilo da se dete srelo snjim!dragi roditejii pazite i kontrolirajte decu, cim se bave u internetu.neznam, da li se neko seca kad je u nemackoj bilo da manijaci deci obecavali razmenu pokemon kartica.posle su ta deca nadena u kontenerima.ucite svoju decu da nikakvim obecavanjima neveruju, a pogotovu da nesedaju kod nekoga u kola,ili se u takve stvari upustaju. ucimo decu,da budu oprezni,i nikako sa nepoznatim sumnjivim licima nesto preduzimati.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 09:55)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

facebook

Facebook je odlicna stranica preko koje ljudi mogu da se nadju, da se ponovo ozive zapostavljena prijateljstva, ali je i odlican za zloupotrebu i tu najcesce nastradaju osobe koje su lakoverne. Naravno da svako moze da koristi tu mrezu u svoje svrhe, al svako treba da je svestan i posledica odluke prihvatanja novih prijatelja kako u zivotu tako i u virtualnom svetu tjs. konkretno fb. Oni koji su lakoverni i lako se upustaju u prijateljstva, misleci da su dovoljno zasticeni time sto ih sagovornik ne vidi, moruaju biti svesni da ta zasticenost opada opustanjem u dalju komunikaciju tjs. iz konkretnog primera razmena brojeva mob telefona. To moze da ispadne super, ali moze biti i pogubno, zato oprez, uostalom kao i u normalnom zivotu, virtualni zivot nije nista zasticeniji.
Ne vidim potrebu da se zali neko da ga guse nepoznate osobe preko fb. bez njegovog pristanka, jer svaku nepoznatu osobu jednim klikom mozete skinuti sa vaseg fb. to je tako super uradjeno. E sad ako neko hoce da proba pa se posle pokaje, pa nije za to kriv fb.
Zato preporucujem oprez pri svakom novom prijateljstvu.
Obozavateljka fb.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 09:57)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

odgovor

kao prvo, i da zabrane pristup maloletnim licima, oni uvek mogu da lazu oko svojih godina, kao na porno sajtovima kad te pitaju da li imas 18 godina, ti kazes da imas iako nemas. Kao drugo roditelji nema sta tu da zabrane nema tamo nista neprikladno njihovom uzrastu, na roditeljima je da im objasne i nauce kako i sta da bi izbegli ovakve situacije.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 09:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bravo

Upravo tako!!! NJeni roditelji su krvi sto su joj dozvolili da ide na fb sa 14 god.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 10:02)
Dragutin M. [neregistrovani]
opošalji odgovor

ccc

Ljudi nije problem samo fejs sta je sa mobilnim tel.deca u osnovnoj skoli,umesto da uce kako da postanu ljudi,oni preko mob.gledaju slike 18+ pogotovu decaci.Pa kad su u pubertetu sta mislite da ne pokazuju to drugaricama.sa 2 problema se suocavamo internet preko mob. i preko racunara.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 10:11)
Gordana [neregistrovani]
opošalji odgovor

Manijak sa fb

je visoko obrazovan,komercijalista,ima i svoj fb sa punim imenom i prezimenom,prijatelje...Zamislite tu dvostruku licnost kojoj,kako je i sam izjavio,policija ne moze nista...a oni se upravo tako i ponasaju...

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 10:19)
Gordana [neregistrovani]
opošalji odgovor

Samo delimicno

se slazem sa Vama.Sta bi se dogodilo da su joj roditelji zabranili fb na kucnom racunaru?Devojcica bi otisla u prvi net club ili kod drugarice i to isto uradila...ko bi onda imao kontrolu nad takvom situacijom?

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 11:27)
NIkola [neregistrovani]
opošalji odgovor

u pravu si

Ljudi samo je bitno sto se tice facebook-a paziti koga dodajemo za prijatelja i cije zahteve prihvatamo. Ako dobijete zahtev pogledajte zajednicke prijatelje ako imate 4-5 zajednickih pitajte te osobe ko je to ako niko ne zna uvek imate ignore pored i ako neko bude bio uporan block.kraj.
Mislim ja stvarno ne znam kako neko ima mozga da da broj telefona osobi s kojom prica preko interneta.to mi je van pameti. Ipak je dobro sto se sve na vreme zavrsilo. Ovo bi trebalo da svima bude upozorenje!

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 11:44)
Nemanja [neregistrovani]
opošalji odgovor

pa

razumem ja tu devojcicu :-D to je onaj fazon dodaj svakoga ko ti posalje poruku nije bitno ko je vazno je da imam hiljadu prijatelja na fejsu :-), ali dobro sada zahvaljujuci rtsa roditelji znaju da deci ispod 17 18 ne dozvoljavaju pristup na fejs :-D a sto se tice tog manijaka 100 godina zatvora :-)

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 12:04)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Gde vi živite

Au šta sve napisaše ljudi, vidim da je paranoja dostigla vrhunac. FB je odlična stvar za komunikaciju pre svega sa prijateljima koji nam ne žive dve ulice dalje. Jednostavno moderno društvo na žalost ide u smeru da nemamo baš mnogo vremena za kontakte licem u lice. Takođe sve je manje vremena i poverenja za upoznavanja novih ljudi licem u lice. Pitam se odakle ta paranoja. Pa većina osoba koja vam priđe nisu manijaci nego normalne osobe koje žele da vas upoznaju. Isto je i na FBu. Ne znam gde je nestalo to poverenje i druželjubivost koji su vladali samo pre desetak ili dvadesetak godina? Pravo pitanje za sve a pogotovo psihologe je, zašto je četrnaestogodišnja devojčica uopšte davala telefon nekome ko je mnogo stariji od nje? Takođe celo društvo žmuri nad činjenicom da recimo u većinu diskoteka i klubova po Beogradu a i u drugim gradovima, mogu da uđu bez problema maloletnice, nafrakane i oskudno obučene, dok u iste te klubove čak punoletnim momcima ne dozvoljavaju ulaz jer su tobože suviše mladi i onda se svi isčuđavaju kad se desi slučaj da maloletnici mnogo starije osobe šalju neprikladne SMS poruke.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 13:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

gresis

to daje sve manje vremena za upoznavanje licem u lice to je greska... sto se tice fb-zivim u jednom malom selu u vojvodini u kom mozete obici sve ulice za jedno pola sata,i znam koliko se omladine vremenski malo druze uzivo da kazem a veci deo tog druzenja provode bas za racunarom..i glupost je to da oni nemaju vremena da odu jedni kod drugih...od mene je grad udaljen oko 20km i cesto odem u grad i imam dosta prijatelja tamo koje sam upoznao u izlascima i td...imam 24 godine i nekoristim facebook,a ostvarim kontakt sa vecinom drugara i drugarica...nazalost takvo je vreme da cim se nesto pojavi u svetu a posle i kod nas mi ljudi letimo to da prihvatimo.meni fb nije potreban,imam ja i rodbine koji daleko zive pa se cujem sa njima i bez fb. hocu reci da sve ima dobru i losu stranu.moze se uvek naci vremena da se ode kod nekoga ili da se vidimo sa nekim lice u lice ,nije tacno da se nema vremena.. kako se ima vremena da se nekad po ceo dan provede vreme za internetom na FB...izvinjavam se ako sam nekog uvredio ovom prilikom...

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 13:52)
BooNS [neregistrovani]
opošalji odgovor

roditelji

Roditelji, zapitajte se šta vaša mila i voljena deca rade na FB i kakve fotografije ostavljaju na istom. Upravo ima na hiljade "devojčica" od 13, 14 pa naviše, koje kače svoje fotke u lascivnim pozama, polugole.
Sramota i bruka nešeg društva.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 13:53)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

dobro i lose

i internet i taj fejsbuk,sve to ima dobru i losu stranu...
naravno da i roditelji treba da pripaze na decu ,sta to deca posecuju na netu,kakve sajtove.
smatram da bi trebalo da roditelji omoguce koriscenje interneta svojoj deci tek kada im deca postanu punoletna...ja nemam profil na fejsu,jel smatram da mi i netreba jel se cujem sa svima i bez fejsa.uostalom nije bas ni zdravo stalno sedeti za racunarom...

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 14:07)
Gordana [neregistrovani]
opošalji odgovor

Enter

Zivim gde zivim,imam troje dece i nisam paranoja i pored toga sto dvoje od njih ima svoj fb.Nisam paranoja iz jednog i prostog razloga.Ja razgovaram sa svojom decom.Svaki dan,i pored velikih obaveza.Ne cekam da se nesto dogodi.U slucaju ove devojcice koja je nasela svu odgovornost snose roditelji.Niko vise.Tacno je da su reagovali,ali po meni i suvise kasno.Devojcica se otarasila manijaka,ali da li ce i trauma ostaje da se vidi.
By the way,mene je kumica obrisala fb jer sam joj u privatnim porukama skrenula paznju da skloni svoje sisate slike sa profila.Kuma se na to ladno nasmejala.Mene na delete,al se nadam da ona nece nekom manijaku zavrsiti na-enter...

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 14:09)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

zapostavljenost

Svima je već jasno da nove tehnologije, u ovom slučaju FB, donose podjednako pozitivnih i negativnih stvari u zivot normalne osobe, pre svega maloljetnika. Ipak bitno je naglasiti da je puno maloljetnika koji se nisu, i neće naći u ovakvoj situaciji, zahvaljujući roditeljima koji vode racuna o svojoj deci. Za sve loše sto deca urade krivi su roditelji jer svojom nezainteresovanošću zapostave decu i njihov način života. Potrebno je više kontrole i razgovora. Hvala Bogu pa je sve dobro završilo

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 14:19)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

///

Ja kontrolisem svoju decu,sa kim su u kontaktu na face book.
Iz prostog razloga,ja verujem svojoj deci ali ne verujem drugima.I oni to znaju,a ponekad zajedno odlucujemo ko nije podoban za druzenje sa njima.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 14:19)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

u pravu si

ja imam rodbine u inostranstvu a zivim u srbiji.ta moja braca i sestre mnogo bolje zive od mene,a kazu mi posto imam sada komp i internet napravi profil na fejsu pa cemo se cuti..prosle godine i sve godine unazad nisam imao racunar pa sam im slao poruke,ali oni meni nikada prvi nisu slali. i sada meni treba profil na fejsu da bih se cuo sa njima,ako oni nisu u mogucnosti sto rade i zive u nemackoj da mi posalju barem par poruka godisnje a ja sto zivim ovde to mogu,onda je glup njihov predlog da pravim profil na fejsu,ko zna mozda ce ustedeti nekoliko hiljada eura ako mi nebudu slali poruke..hahahaha i upravu si za sedenje pored racunara,mnogo je zdravije kretati se nego neraditi nista a samo sedeti za racunarom.i ti racunari zrace,aj zdravo odo ja sa drugaricom u setnju...

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 14:21)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

tako je

potpuno si u pravu!!!

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 15:08)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Ukinuti FaceBook

FaceBook stranu treba blokirati za sva vremena.
To je jedno od orudja da se udje u privatnost druge osobe na nazovi legalan nacin. Na porno stranama znas sta ces pronaci , dok na FaceBook-u mozes pronaci sve - od porno sadrzaja, kradje identiteta, laznog predstavljanja u nemoralne namene,...Svakim danom daju vam sve vise mogucnosti da uniste i ono malo privatnosti koje gotovo da i nemamo. To je jos jedan pokazatelj otudjenosti i beznadja ljudi koji traze utehu u nekom svetu koji je samo prevara i nista vise. Slucaj koji navodite u tekstu je samo jedan od bezbroj slicnih , koji unistavaju zivote neduznih i naivnih. Mnogi cute i kaju se sto su ikada tamo zalutali.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 15:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Odgovornost

Ja sam clan na FB i mogu samo reci da je to divna stranica,ali osobe ispod 17 godina nebi smele imati pravo uclanjenja. Kada upoznate devojku u jednoj sredini gde svi zele sve da znaju e onda je FB pravo resenje da biste zastitili i nju i sebe. Odgovornost je ono sto volim pa se odgovorno ponasam i na FB.I ja i devojka s kojom se dopisujem smo punoletne osobe. Divno je kada nekome iskreno kazete ono sto osecate

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 15:17)
anonymous mica [neregistrovani]
opošalji odgovor

zabrana

Drustvena mreza fejsbuk treba da zabrani pristup laznim i nedolicnim korisnicima kako se ovakve stvari vise ne bi ponavljale.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 15:29)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Paranoja

Paranoja o kojoj pisete je upravo vas nacin na koji nam to , po svaku cenu , hocete objasniti kako se pre upoznas sa nekim preko face nego face to face - licem u lice. Eh , dobra stara vremena.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 15:52)
democratis [neregistrovani]
opošalji odgovor

newer talk to stragers

Ameri i puno zapadnih nacija uce svoju decu,

nikad nepricaj sa nepoznatima!

Negde je nesto u Srbiji omanulo...

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 15:52)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Komentar

A sta ce njoj Fejsbuk u 14. godina. Jer ne zna sta ce od sebe pa ima profil. Ima i dece koja u 6 - 7 godina imaju svoj profil. To pokazuje koliko roditelji brinu o svojoj deci.

Za takve stvari postoji softver
Blue Coat K9 Web Protection i on moze da zabrani pristup socijalnim mrezama. Lepo se podesi program i cekira se na primer: sex sajtovi, socijalne mreze, spam sajtovi.... To se podesi i ubaci se sifra i deca ne mogu da koriste takve sajtove. I cao zdravo. Nema tu moje dete ovo ono. Krivo je i to dete sto je otvorilo profil, krivi su i njegovi roditelji, a taj sto je slao poruke treba da odgovara. I kraj price

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 17:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nikad ne reci nikad

Branko Ćopić ih je zvao"magareće godine",u doba moje mladosti(80-tih)zvale su se "lude godine",hoću reći da s tinejdžerima nikada niste načisto.Dok kontrolišete jednu sferu njihovog života druga Vam stalno izmiče.Ne može se sva krivica svaliti na roditelje.Svaki roditelj bez sumnje ima najbolje namere,ali izgleda da nam je jedini spas moliti Boga da sve bude u redu i da naša deca iz tog osetljivog doba izadju nepovredjena.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 18:49)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

"Da mu Odbrusi"...

Koji nacin izrazavanja svaka cast...Ko kome da odbrusi i sta...Pa ovde se ne zna ko je ludji..Ja bi reko majka na prvom mestu pa onda svi ostali...Jesu li oni culi za lociranje mobilnog telefona putem satelita..Ako vec ima njegov broj, da lepo policiji i onda mu se oni pojave na vratima i molim lepo..A odredjena lica treba da se pojave i na vrata maloletne devojcice i susretne se sa roditeljima i kazni i njih zbog zloupotrebe interneta..Znaju se pravila i zna se da maloletnim licima je zabranjen pristup odredjenim straniccama..Prvo su oni prekrsili pravilo pa onda i tzv "manijak"..Oboje treba da se krivicno gone..

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 18:51)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Fejsbuk

stranicu imam i ja,ali ne koristim bas zbog toga sto ima ljudi manijaka,koji su u spoljnom svetu nule a na fejsbuku frajeri.To je lepo osmisljeno za prijatelje u dalekom svetu,familiju a i za neka nova poznanstva.A vidi se kako neko to zloupotrebljava.Sto se dece tice oni i ovako vise ispred kompjutera,ta kutija im oduzima vreme i detinjstvo.Zalosno,a tog manijaka u samicu.Sto se roditelja tice,koje dete danas bas sve ispoveda svojim roditeljima,sem kad zagusti.

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 21:09)
Gordana [neregistrovani]
opošalji odgovor

Tacno

Kada sam cula da se jedna moja poznanica sedam meseci zabavlja sa nekim momkom ali preko skajpa i oci mu nije videla doslo mi da vrisnem...Da,zabavlja,dobro sam napisala jer ona tako kaze.I ne samo sto kaze da bi nesto rekla,ona zaista misli da su oni u vezi.E,to je vec za paranoju i to kolektivnu.Uostalom,svake veceri je izmedju 18 i 22 miliona ljudi u svetu na skajpu...sta reci..

1
(četvrtak, 11. mar 2010, 23:46)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

oprezno...

facebook treba znati kako koristiti... naravno, tih stvari o pedofili ima nazalost i treba biti oprezan.

1
(petak, 12. mar 2010, 00:23)
Katarina [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zloupotreba

Mislim smesno je pricati da :"Devojcica od 14 godina ima profil na fb?Pa sto se roditelji ranije nisu bavili detetom"... Pitajte se koliko ste savrmeni,21 vek je... Komunikacija je potrebna. Shvatam i znam da ima mali milion laznih profila i zloupottreba,ali ,ja ,licno ,ne stupam u kontakt ni sa kim koga ne poznajem licno . Tako da, Sledite me..:))))

1
(petak, 12. mar 2010, 06:06)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

pazite se

imam iskustvo sa jedne strane koji mnogi nemaju, pa evo da vam prenesem. Nekoliko godina radila sam u internet kafeu i sve znam sta se desava. U to vreme je bilo interesantno sa nekim chat-ovati. Kad je navracalo moje drustvo ja sam im se pridruzila nekoliko puta, mada me taj vid komunikacije nikada nije zanimao. Da vam kazem ljudi, na internetu se po mojoj gruboj proceni 90% ljudi lazno predstavlja (pocevsi od mog drustva). Predstavljaju se pod izmisljenim imenima, pod suprotnim polom, nekad kao stariji, nekad kao mladji. Ne znam sta je to sa ljudima, kao da pred kompjuterom nema stida, iskazuju se stvari koje nikada ne bi u obicnom zivotu, ispoljavaju se raznorazne mastarije, a opet jedno 90% mastarija su seksualne prirode. Ili je neko premlad za to u stvarnom zivotu, a to mu je interesanto, ili je u zrelim godinama, ali neispunjen, a ima i onih u dobrim partnerskim odnosima, ali zeljnih neceg novog, sto ce im raspaliti mastu, ali onda to ode predaleko, pa se otudje od svog do juce pravog partnera. To je cela istina. U to vreme sam bila mladja osoba, a sada roditelj i posmatram situaciju sa obe strane. Najbolje se, kao i od svakog drugog poroka, sto vise kloniti i interneta. Zapazite, ako je nekome internet ili facebook ili slicno uskraceno nekoliko dana, ponasa se kao narkoman koji nije uzeo svoju dozu. Ja sam se toga dosta nagledala, verujte mi istina je. A oni koji su smislili facebook, znali su sta time dobijaju, besplatnu ciu, fbi, itd. I nazalost, onima koji upravljaju svetom, cilj je unistavanje porodice i normalnih ljudskih vrednosti. Pogledajte svet oko sebe, postaje sve izopaceniji...

1
(petak, 12. mar 2010, 07:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Fejs

Mislim,da treba uvesti.Da kad se napravi profil,pošalje broj lične karte,i ne samo na fejsu,već na svim,takvim sajtovima.E onda,da se napravi baza podataka u MUP-u srbije,koji bi se bavio,i ovakvim stvarima.Jednostavno,posle ne bi bilo Lažnih profila,i ovakvih stvari....... Mislim da sam jasan !

1
(petak, 12. mar 2010, 12:22)
Mrgud [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sve pametan do pametnog

Ma super ti je to druze sa brojem licne karte, a gde je zakon o privatnosti tu??? Internet je jos uvek barem delimicno slobodna i demokratska zona gde svako moze da kaze sta hoce. Manijaka imas svuda pa i na ulici. A sad biste da se fejsbuk zatvori ili ogranici, zato sto je neka klinka dala svoj broj mobilnog nekom pedofilu pa je ovaj uznemirava. E pa nece moci, prvo ona broj nije trebala da daje nekom koga ne poznaje, to je prvo i osnovno pravilo od kad postoji internet, ne ostavljas licne podatke. Pod dva pogledajte malo sta vam deca rade po kaficima i u skoli, svako trece dete se drogira ili pije i stupa u seksualne odnose vec sa 12 godina, e to su dragi moji roditelji, vasa deca ponela od kuce, tako ste ih vaspitali ili ih uopste niste vaspitali.

1
(petak, 12. mar 2010, 12:46)
Srpkinja [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bravo

...Mrgude, slažem se s Vama. Roditelji su ti koji treba decu da vaspitaju.

1
(petak, 12. mar 2010, 13:12)
Tanja [neregistrovani]
opošalji odgovor

Slazem se

Moja petnaestogodisnja cerka ima fb, ali ja sam stalno u toku sa kim prica i koga prihvata za prijatelje. To su iskljucivo njeni vrsnjaci i uslov je da ih poznaje. Mislim da razgovor i povremena kontrola moze biti biti veoma uspesna prevencija od raznoraznih opasnosti koje krije ne samo moderna tehnologija vec i za sve ostalo. I da se slozim sa konstatacijom za maloletne devojcice koje se slikaju u tako groznim pozama, cerka mi je pokazala fotografije nekih poznanica, da je to otvoren poziv i za normalne mladice a kamoli za izopacene. Mislim da nisu ni svesne sta rade, vec samo kopiraju druge.Edukacija svih vrsta i sa svih strana je neophodna.

1
(petak, 12. mar 2010, 17:07)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

nista

ma to je nista,deca od deset godina imaju profil...

1
(petak, 12. mar 2010, 17:08)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

za roditelje

za ovo su roditelji krivi,a ne deca,ne bi trebalo dopustati facebook,deci mladjoj od 15 godina jer su ona samim tim nezrela i dosta neiskusna sa tim stvarima

1
(petak, 12. mar 2010, 17:27)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

slazem se

apsolutno si u pravu

1
(subota, 13. mar 2010, 07:56)
Ljiljana [neregistrovani]
opošalji odgovor

Slazem se

Slazem se da su roditelji krivi i odgovorni.I ja sam roditelj i imam dve devojcice,devojke od 17 i 15,5 god.Imaju profile na fb a kaoprijatelje na tim stranicama,iskljucivo osobe koje poznaju u ovom jedinom zivotu koji imamo.Ne bih znala da kazem koliko sati i sati,dana i dana razgovora je potrebno da biste zastitili decu od svega i svacega sto ih vreba i sa ove i sa one strane monitora.Naravno,ne mozete decu drzati van sveta,van ovog vremena,pod staklenim zvonom .Sustina:Pricajte ljudi sa svojom decom!I kad vam kazu da ste dosadni i kad kazu da preterujete.I tada pricajte!

1
(subota, 13. mar 2010, 08:00)
Ljiljana [neregistrovani]
opošalji odgovor

Tacno tako!

Tacno tako-mnogo toga se nosi iz kuce.Porodicno vaspitanje je sasvim zanemarena kategorija a funkcija roditelja se svela na to da hrane i oblace decu,po mogucnosti firmiranom garderobom i u stilu estradnih takoreci zvezda.

1
(subota, 13. mar 2010, 08:06)
Ljiljana [neregistrovani]
opošalji odgovor

I to je tacno...

i to je tacno,no roditelji bi ipak morali malo vise da gledaju detektivske serije i filmove i da budu uvek korak ispred dece,da uvek malo dalje misle od onoga sto im deca serviraju.Naravno,ako to zakon o decijim pravima dozvoljava:)Ovo je kiseli osmeh-danas vise ni roditelj ne mozes da budes ako ne postujes prava koja dete ima pre nego sto se rodi a koja vrlo cesto mogu biti zloupotrebljena i na stetu samog deteta.

1
(subota, 13. mar 2010, 08:11)
Ljiljana [neregistrovani]
opošalji odgovor

Stop zabranama!

Zabrane nista ne resavaju!Pa najsladje je jesti zabranjeno voce!Pricajte sa svojom decom,druzite se,koristite zajedno fb sa svojom decom,i inace net,naucite ih da pravilno koriste blagodeti civilizacije i da se zastite od losih uticaja...isto kao kad su bili mali pa hteli da pipnu vrelu ringlu...primaknes im ruku da osete toplotu ali ne da se povrede...i kazes PEC!

1
(subota, 13. mar 2010, 18:15)
Tamara [neregistrovani]
opošalji odgovor

FB nije kriv :)

Hey, FB nikoga ne primorava da daje broj mobilnog, niti bilo kakve podatke bilo kome. To je stvar licnog izbora.. FB je fantasticna stvar, naravno, dok koristite vi nju, a ne ona vas.. Princip je "Noz u rukama hirurga i maloletnog deteta je ista stvar, ali posledice mogu biti prilicno razlicite".. a noz je i dalje noz :) e, isto vazi i za FB :)

1
(ponedeljak, 28. jun 2010, 22:46)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

reply

pa ja imam 16,a napravio sam ga isto sa 14god..sto je sad to cudno,kad deca uzrasta 7 - 13 godina takodje prave svoje facebook profile...

1
1