subota, 26. maj 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица



 

Naslovna > Vesti > Društvo > Sankcije za nasilnika

ponedeljak, 22. jun 2009, 09:28 -> 21:18

Sankcije za nasilnika

Učenik srednje škole "Nikola Tesla" iz Sremske Mitrovice koji je na času fizički napao profesorku hemije ispisan je iz škole. Podizanje dokumenata neće uticati na disciplinski postupak protiv učenika, tvrdi direktor škole.

Povratak na vest

komentari broj komentara 91 | cwpošalji komentar
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:36)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kад одробија мало (најмање 3 године) ...

... ни њему ни њему сличнима неће пасти на памет да ураде нешто слично!
То је један од одличних начина превенције.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:40)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

?

Bice iskljucen a sta onda??????????????

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nasilnik ce biti iskljucen iz skole

Treba i profesorku i ucenika iskljuciti iz skole. Ne bi mi palo na pamet da podignem ruku na ucenika dve glave viseg od mene. Pedagoski nema sta. To ne sme ni kod kuce da radi. Treba razmisliti da li se deca radjaju agresivna, ili uce od odraslih. Jos kad to rade profesori, to je vrlo poucno.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:46)
Sandra [neregistrovani]
opošalji odgovor

Grozno !!!

Kao roditelj devojcice od 13 meseci zaista sam zabrinuta jer cinjenica da se iz godine u godinu desavaju stvari koje su nedopustive mladim ljudima...... Pitam se ko je kriv porodica ili stanje u drzavi..... Ipak se drzim stare narodne "kako sejes tako ces i poznjeti".
Vaspitanje je najtezi posao koji roditelji ma kakvi karijeristi bili moraju da odrade sa puno truda ljubavi i razumevanja a pre svega strpljenja..... Jer kada se greske naprave nema povratka..... Sigurna sam da su roditelji ovog ucenika zgrozeni ali sam takodje sigurna da greska lezi u njima ... Ipak sve nosimo iz kuce i porodice .... Ja zaista ne znam sta me ceka sutra .... ali znam da necu ocekivati da mi skola, drustvo i ulica vaspitavaju dete nego cu se potruditi zajedno sa suprugom da mi budemo ti koji ce dati sve od sebe da je ucimo da spozna u zivotu prave vrednosti !!!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:48)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Drakonska kazna!!!

Za ovakve strahote nije dovoljno isključenje iz škole. Ovog dečka treba osuditi na nekoliko godina robije, pa neka leži u domu ili zatvoru i neka se dobro zapita kako će dalje!!!
Samo strogim sankcijama mogu se sprečiti nasilne scene!!!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 12:34)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Samo kazna

Gospodo, kada ćete se konačno dosetiti da samo kazna rešava problem u ovakvim situacijama. Govorite o preventivi. Pa to su roditelji trebali da urade. Oni su zakazali i trebali bi da snose posledice zbog toga. Vi govorite o isključenju iz škole. To je za ovog nasilnika nagrada. Za ovakve treba zatvor i da se celog života seća šta je uradio i da se kaje. Da bude primer drugima koji razmišljaju o ovakvim potezima. Gospodo ministri idite malo u svet i pogledaje kakva je praksa sa ovakvim nasilnicima. Treba jasno i glasno da se kaže roditeljima i treba da stoji u zakonu da će oni u svakom smilsu odgovarati za postupke svoje dece. Pa i zatvor.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 12:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nasilnik

Mislim da bi mu dobro doslo malo zatvora da na miru sam shvati sta je uradio

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 12:46)
ema [neregistrovani]
opošalji odgovor

Iostali djaci treba nekako da odgovaraju

Vrlo verovatno nema zakonskog osnova, ali i ostali đaci koji su prisustvovali sceni treba nekako da odgovaraju. Nemojte mi reci da ovaj koji je snimao nije znao da je događaj za crnu hroniku. Postoje psiholozi i pedagozi koji treba da nađu nacin i toj deci objasne da su sramota za ovu državu i svoje porodice sa takvim ponašanjem. Samo što nisu navijali. Valjda neko od njih ima savest pa da se u ime razreda izvini nastavnici. Ili bar u svoje lično ime što nije pomogao.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 12:54)
Maksa [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto su uvek krivi ucenici?

Mamini i tatini sinovi to resavaju novcem, a deca koja ga nemaju sama se bore za svoju pravdu, treba detaljno ispitati profesorku i ucenike kako se ona postavljala prema njemu tokom cele godine, da je bila korektna ne bi sigurno do ovoga doslo...

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 13:00)
Glas razuma [neregistrovani]
opošalji odgovor

Tragedija

Ovo je strasno! Krajnje je vreme da se divljastvu i primitivizmu stane na put! Ovaj klinac mora da odgovara za svoje divljastvo i krivicno, ali isto tako ni profesorka ne sme da bude abolirana svoje odgovornosti. Koliko god on zaista bio kriv i koliko god zasluzivao kaznu za svoje nedelo, ipak i profesorka mora da odgovara za nasilje. Na snimku se jasno vidi da je profesorka prva dva puta udarila ucenika u levu stranu lica, nakon cega je on odgovorio istom merom i pljuvanjem. Dakle, oboje treba da odgovaraju, a takodje treba podrobno ispitati kako i zasto je do svega uopste doslo, jer iako svi znamo da su danasnji ucenici u velikom broju slucajeva nasilni, nije retkost ni da neki od prosvetnih radnika lece svoje komplekse i izivljavaju se nad ucenicima, pa onda sve ovo i ne cudi. Dakle svi treba da snose svoj deo odgovornosti!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 13:37)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kazne i preventiva..

Drago mi je sto ce ovaj nasilnik biti iskljucen iz skole, i kaznjen. Trebalo bi u svim skolama mnogo bolje kontrolisati stanje, jer ima ih jako mnogo ovakvih, koji maltretiraju i profesore, ali i ostalu decu. Sve to treba zestoko kazniti, i iskljucenjem iz skole, i ostalim kaznama. Sto se tice preventive, mislim da je najbolje finansijski odrati roditelje, pa ce onda malo vise voditi racuna o vaspitanju svoje dece. Da su ovoga roditelji vaspitavali, uzeo bi knjigu, ucio, i tako se borio za bolje ocene, a ne da ovako... Kad vec zeli da pokazuje svoju snagu, onda lepo motiku ili lopatu u ruke, pa opleti po fizickim radovima. Koliko je kriv sam on, toliko su mu krivi i roditelji za njegovo ovakvo ponasanje.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 13:38)
Jovan [neregistrovani]
opošalji odgovor

Srednje obrazovanje nije obavezno!

Mislim da je ovim vandalskim cinom naneta steta i ugledu zemlje a ne samo skole koju je pohadjao ucenik. Pocrveneo sam jutros pred kolegama kada su me pitali o nemilom dogadjaju koji se dogodio u jednoj nasoj skoli, jer pomenuti snimak divljanja ucenika se razmenjuje i kruzi i ovde u Nemackoj. Ne znam, nisam tako davno otisao iz Srbije ali skole koje tamo pohadjah bile su jako ozbiljne i mnogo naucih u njima ...

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 13:39)
LAKI [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nikom Nista

I upisace se u drugu i tamo nastaviti gde je stao pa sve tako dok neko ne nastrada i onda nikom nista pojeo vuk magarca.
U zatvor treba tog i to odma na minimalnu kaznu od 5 godina pa da vidimo ko ce opet da udara profesora ili pofesoricu.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 13:44)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nasilnik

Nasilnik ce prvo pokusati da otkrije (ako ne zna) osobu koja je to snimila, sto znaci da nju treba zastiti na svaki moguci nacin.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 13:45)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Da!

U zatvor i roditelje i "tatinog i maminog sina"!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 14:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

miroslavsabljic@siol.net

Kakvu to stimulaciju imaju profesori da bi trpeli takvu torturu. Dovedeni su na marginu sa slabim plaćama i agresivnim učenicima. Svako poštovanje do onih učenika koji u školu dolaza da bi se učili i nešto naučili. Kazna za takvo ponašanje mora biti vrlo stroga i provedena odmah. Vratimo školama i profesorima ugled a boksere pošaljimo u ring. Očekujem podršku svih profesora u Srbiji, profesorici hemije koja je bila žrtva napada tog vandala.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 14:12)
andja [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto su uvek krivi ucenici?

Da jadan ucenik i bas lijepo vaspitan. Nasilje nije nacin da se dodje do pravde. Nema opravdanja za njega!!!!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 14:14)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Da!

Ne verujem da je ovo mamin i tatin sin... ovo dete je ocigledno kao i 80% mladjih generacija "ispusteno" iz roditeljskih ruku.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 14:21)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

I ostali djaci treba nekako da odgovaraju

Slazem se. I ostali treba da znaju da su se sramno poneli, ne zastitivsi profesoricu. Bez obzira da li je vole ili preziru kao profesoricu, nisu smeli da da skrstenih ruku posmatraju kako ovaj tatin i mamin siledzija bije stariju gospodju, koja moze svima da im bude mati ako ne i baka. Sramota. Istina, ova dva-tri decka su ga malo omeli u njegovom siledzijstvu, ali trebali su u tome da budu mnogo odlucniji. U nasoj zemlji se toliko malo vodi racuna o vaspitanju, da je to strasno. Maloletnici umisljaju da mogu svakoga da biju, da smeju da urlaju po ulicama po celu noc, lupaju govornice, prevrcu kante sa smecem, itd. To samo po sebi govori koliko nam je omladina nevaspitana od strane roditelja, i koliko se ne vodi racuna o adekvatnom i ostrom kaznjavanju takvih nasilnika i vandala.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 14:23)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Da!

Bravo, napokon da procitam nesto pametno, svaka cast.
Pozdrav

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 14:30)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto su uvek krivi ucenici?

Zato sto su pojedinci medju njima nevaspitani, i sto se ovako ponasaju. Da ne treba mozda kazniti profesorku, koju je ovaj siledzija udarao i pljuvao? Ako je ona nekorektna, imao je celu godinu da to resi na normalan i civilizovan nacin. Ali on nema ni minimum kulture, i postovanja prema okolini. Ocigledno bi se ovakav siledzija bolje uklopio u neko pecinsko okruzenje, nego medju normalnu i lepo vaspitanu decu. Mogu zamisliti kakav je prema svojim vrsnjacima, i sta sve oni trpe od njega (oni slabiji, naravno, jer kukavice napadaju samo slabije od sebe), kad se ovako ponasa prema profesorici.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 14:34)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto su uvek krivi ucenici?

Pa zar se na ovakav način treba boriti za pravdu? Ako ste videli snimak, onda Vam je jasno ko je za katedrom bio glavni. Onaj grmalj od učenika tuče sitnu nastavnicu biologije. Ja sam bio učenik i bilo je nepravednih profesora, ali sam se dokazivao dostojanstvom. Ovo drsko ponašanje nije borba za pravdu već nasilništvo koje mora da snosi sankcije. Ako je i bilo nepravde u ocjenjivanju, onda se mora boriti na pravi način. Svi u školi trebaju da poštuju pravila tako da do pravde dođu i učenici i profesori. Iz snimke se vidi nasilni pritisak na profesoricu da promeni svoje mišljenje. Nije to usamljen slučaj.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 14:39)
Nastavnik iz Paraćina [neregistrovani]
opošalji odgovor

Obrazovanje

Da li u školi ima pedagoga ili psihologa i da li je razgovarao sa svim učenicima prvog razreda u školi? Da li su nastavnici primetili nasilno ponašanje učenika makar u nagoveštaju? Ne verujem da se slučajno desilo ovo na snimku. Sve stvari imaju svoj koren.
Po meni učenik je zaslužio primernu kaznu ma koliko teška bila.
Šta će biti dalje- videćemo do sledećeg slučaja, a biće ih ako se nastavi sa ovakvim radom u školi.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 14:44)
anonymousVlada [neregistrovani]
opošalji odgovor

Da! sramota

Tužno i žalosno je ovo i zamisliti a ne u stvarnosti doživeti. Dugo se već dozvoljava da đaci mogu da rade sve i svašta. To je rezultat povlađivanja, i uvek delenja krivice sa još nekim, jer zaboga deca nisu kriva. Pa kada nisu deca onda je roditelj. Ja nisam sigurno jer moja deca nikada nisu bila ni blizu ovakvom sramotnom ponašanju. Ali sam zato bio uvek u školi i interesovao se ne samo za ocene, nego i za ponašanje. Onaj ko brani ovog siledžiju neka razmisli i o sebi. Zar ne vidite koliko nasilja ima na utakmicama. Tamo isto nisu kriva deca nego policija. Jel tako? Tako je! I onda traže pravdu za Uroša!!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 15:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto su uvek krivi ucenici?

Nase drustvo je kompletno zatranilo. Da li su profesori krivi kad dete u trecem razredu osnovne bez imalo srama trazi da mu se poklonjena poveca ocena?!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 15:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Udarac

Treba sankcionistai i profesorku ne moze da deli ona samare, sad smo demokratsko drustvo svi da snose posledice........

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 15:12)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

To je omladina novog sveta..

Pogledao sam snimak i stvarno je katastrofalan prizor...
Ali nemojmo samo suditi tom detetu, pogledajte ko je koga prvi udario, i ako pogledate snimak citava situacja je smesna kako jedan pedagog danas pokusava da resi situaciju koja od samog pocetka navodi na nasilje..
Ono sto ja smatram da do ovoga svega nije trebalo ni doci, da se situacija tretirala profesionalno, a ne na nacin "stara skola" kao sto je to napisano u izjavi jednog profesora te skole..
Kako ocekujete da ostali ucenici reaguju zastitno kad ni profesorica nije odreagovala kako treba..

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 15:26)
Tepke [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kazna!

Ma ja ga ne bi iskljucio iz skole... za kaznu... produzio bi mu skolovanje za jos 4 godine, i morao bi mesecno da odradi minimum 30 sati dobrovoljnog rada, a ako se ne bude pridrzavao toga, ostatak kazne bi proveo u popravnom domu gde bi imao predavanja svaki dan. Izasao bi odatle ko devojcica, miran, dobar... :) Samo kazne mogu da promene srbiju.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 15:33)
Марија Ваљево [neregistrovani]
opošalji odgovor

Брука и срамота!

Страшно, немам коментар! Ученик ће бити искључен из школе, али ће наставити да ''хара'' у другој... Као будући просветни радник осећам страх, али превасходно стид!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 15:39)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Tacno je to da je ovo neprihvatljivo, ali isto tako je neprihvatljivo i to da profesorka prva podigne ruku na studenta, bez obzira na to koliko on bio uporan da uzme dnevnik... Mene licno i jos par mojih drugova je vaspitacica udarala cunjevima po rukama jos kad sam bio u predskolskom uzrastu, a kasnije i u osmom razredu licno je mene i jos petoricu mojih drugova direktor poredjao ispred table ispred celog odeljenja i udario po dva samara svima... Tad nisu postojali telefoni sa kamerama.. Pa gde je bio tada neko da to rasvetli i objavi i preduzme nesto povodom toga.. Kakav je to pedagog? Je li su to kvalifikovani vaspitaci? Ja bi zamolio da se moj komentar objavi zato bi bio od vaznosti po mom misljenju ako se ministarstvo malo vise zainteresuje o tome sta se radi u skolama i sta se sve desava iza zavese...

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 15:42)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto su uvek krivi ucenici?

Svakako... da je ona bila korektna prema njemu, on bi joj sad doneo cvece, a ne bi propustio ni 8. mart, rodjendan i dan skole. Bas na takve korektne najcesce nasrcu.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 15:50)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

I ostali djaci treba nekako da odgovaraju

Pojavi će se jednog dana neki osvetnik. Tada će nekog zaboleti glava. Tada će svi biti krivi samo ne ti pojedini nasilnici koji maltretiraju i starije i svoje vršnjake.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 16:08)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto su uvek krivi ucenici?

Ja ovo gledam sa ucenicke strane, posto sam sad zavrsio osnovnu skolu. Prosto nisam mogao da poverujem kad sam ovo pogledao, nisam onaj kome roditelji imaju puno novca, niti neko ko se uvlaci svim profesorima za ocenu. Ne mogu da kazem da sam se preterano trudio u ucenju ovih godina, ali sam uvek stajao iza svoje ocene. Jeste da sam imao problema sa hemijom koju sam i ucio, ali nikad mi nesto ovako nije palo na pamet. Nastavnica jeste prestroga, ali na moje veliko zaprepascenje na kraju mi je poklonila jednu ocenu vise.

Otisao sam van teme, ali eto jedan dokaz da prema vecini nastavnika treba samo biti fin, i posten, naravno vaspitan (sto izlazi iz kuce)!!!

Izvinite ako sam vas smorio sa tekstom.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 16:09)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Tragedija

Сta god da je u pitanju ucenik je ucenik a profesor profesor a ako је on imao i ranije imao problema sa njom mogao je ici kod direktora ili da napise pismo ministarstvu prosvete. On je zreo za popravni dom i tacka!!!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 16:09)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Udarac

Kad vam neko nesto otima iz ruku na nasilnicki nacin, sasvim je opravdano braniti se. Da je ona njemu lupila samara bez ikakvog povoda, ili samo zbog toga sto trazi da vidi ocene, to bi bila sasvim druga prica. Dokle god budemo opravdavali nasilnicko ponasanje u nasem drustvu, tog nasilja ce biti sve vise i vise.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 16:10)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Arshini i nojevi

Isod ove vesti je vest i izjava Dacica da je iznenadjen da je pusten da se sa slobode brani tip kod koga je pronadjena gomila oruzja i pride eksploziv.
Zivimo u svetu bez etike i morala, u svetu duplih standarda i arsina. Nisu ni jedan ni drugi slucaj sami po sebi osobeni i unikatni. Ni kod nas ni u svetu. Kod nas jos nije ucenik uleteo u skolu sa kalasnjikovim i pobio sve sto stigne kao u Nemackoj. A pitanje je dana kada ce se ovo desiti. Nojevi su zakopali glave u pesak i prave se da ne vide, ne cuju, ne znaju..
Ima jedna stara prica o jednom svesteniku iz vremena naci Nemacke koji je cutao i nije se bunio dok su odvodili u logor njegove komsije Jevreje, pa prijatelje i poznanike, sve dok nidu doskli i njega pokupili. Tada vec nikoga nije bilo da protestvuje.
Tako ce i sa ovim nasima, sve dok neko od takvih kakav je taj Djukanovic ne raznese nekoga sa vlasti. Onda ce se nojevi setiti da povade glave iz peska, samo sto ce tada biti kasno.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 16:20)
Cope [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kад одробија мало (најмање 3 године) ...

Apsolutno se slazem s tobom! A kasnije neka se pita i on i njegovi roditelji zasto ne moze da nadje posao!!!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 16:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Grozno !!!

Slažem se da se sve nosi iz kuće. Postoji samo pitanje: kako da zaštitimo decu koja iz kuće ponesu lepo vaspitanje, dobrotu i ostale ljudske kvalitete, od ovakvih? Pa, roditelji ovakve dece se ponose njima i uče ih da se tako ponašaju!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 16:47)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Bas me zanima kako se njegovi roditelji osecaju, posto nijedan roditelj ne moze ovako da vaspitava svoje dete, njega je vaspitala ulica i lose drustvo koje u ovom vremenu ima veci uticaj neko porodica.
Njega treba poslati na robiju nekoliko godina i posle toga mu zabraniti jos toliko da se upisuje u sredje skole!
Neka bude uzor svima! Maksimalna kazna!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 16:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

A nastavnica

Sta ce biti sa nastavnicom? I nju treba kazniti.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Tragedija

Po Vama konflikt je poceo kada je profesorica udarila dva puta mladica po licu????..............
Ma Ucenik ne sme da pipne, dodirne, Profesoricu, pa i po cenu da je ona njega udarila bez veze, ona bi za to odgovarala. Ali sta je bilo pre no sto je Profesorica udarila Ucenika????

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:20)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kад одробија мало (најмање 3 године) ...

Slazem se u potpunosti!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:22)
Jasna [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nasilnik ce biti ispisan iz skole, a sta dalje

Ucenik je ispisan iz skole, ali se problem time ne resava. Vec dugo je u nasoj zemlji kriza autoriteta i deca nemaju od koga da uce. Svaka cast roditeljima cija se deca pristojno ponasaju, ali priznacete takvih je malo. Trebaju nam skole za roditelje koji su odlicno savladali decja prava, ali ne i obaveze. Ne postoje granice za nasu decu i zato se tako neodgovorno ponasaju. Ako je prosvetni radnik kriv, to se ne resava poslednjeg casa i za to postoji zakonska procedura, ali sta je sa ucenicima i roditeljima? Da li ce tu neko da odgovara?

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:25)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nasilnik ce biti iskljucen iz skole

Ne, nastavnica je trebala da stoji i trpi da je jedan nevaspitani pljuje i udara i otima dnevnik pred razredom, i u skoli u kojoj verovatno godinama radi. Mislim da je najvise za nastavnicu bilo ponizavajuce to sto je jos i snimaju, a kasnije su to u celoj drzavi, svi mogli da vide. Mislim da takav prestupnik mora da dobije najvecu mogucu kaznu. Da ide u popravni dom ili nesto slicno. Ne treba drzava da dozvoli da se odgaja dete koje ce kasnije, kao sto je napao profesorku, napasti i zenu i dete. Ne mislim da su samo roditelji krivi. Ne zaboravimo da ima mnogo dece sa teskim zivotnim pricama, koja zive u siromastvu, koja su ostala bez roditelja i sl., ali nista, apsolutno nista ne može da opravda postupak ovog deteta.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:29)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

A nastavnica

Treba nam josipa broza zakon ne bi ucenik tuko profesora. Pozdrav za bolju buduchnost.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:29)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Ko je bio prvi, otimac dnevnika, a onda je gospodja profesorica trebala uz naklon da mu preda dnevnik, ma nemojte molim vas.
A sto se Vasih iskustava tice to je druga stvar, pa i ja sam dobijala packe po rukama, ali to je bilo nekad, sada imamo drugacije zakone, pa neka bude po zakonu.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:31)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

To je omladina novog sveta..

Pa Ljudi, zar je trebala da da dnevnik da ne bi dobila po nosu? Gde se to dogodilo u pecini ili u skoli?????????

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

A nastavnica

Stvarno to mislite ozbiljno, e zato imamo takvu decu!!!!!!!!!!!!!!!!!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

A vi ste svi bili nevinasca koje je direktor mrzeo... Sacuvaj tu pricu za tvoje roditelje. Roditelji vise ne znaju kakva su im deca i na sta su sve sposobna. Za njih oni su jos uvek ona nevina deca koja su im se smeskala iz kreveca...

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:39)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

A nastavnica

Po meni nastavnica je u ovoj prici najmanje kriva.
Ta nastavnica se sigurno bavi tim poslom vise od 30 godina, i sigurno zna kako treba da se ponasa pred djacima, pa sad zamislite vi sta je on njoj sve rekao pa ga je ona prvo udarila, a ova danasnja omladina ne dozvoljava niko nista da im kaze a tek da ih neko udari, pa makar bio to i njihov roditelj.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:45)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razgovarati i pruziti pomoc

Mislim da se tom detetu treba pored kazne i pomoci razgovorima ili terapijom.. Mislim da on treba da ima sansu da se pokaje i da razmisli sta je uradio. Sama kazna i hajka protiv njega nece ga napraviti boljim. A i uciteljica nije smela da podigne ruku na njega nego da napusti odeljenje i trazi pomoc pre nego sto je student prisao da se otima za dnevnik.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:04)
profesor [neregistrovani]
opošalji odgovor

?

U školi maltretiraju nastavnika a neko dozvoljava sebi za pravo da analizira ko je koga prvi udario i slično.

Ovo je za sud, sasvim sigurno. Mladića ne treba ispisivati iz škole. Škola treba da pokrene sudski postupak protiv nasilnika. Po okončanju sudskog postupka......

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:14)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto su uvek krivi ucenici?

Nema opravdanja za ovakvo ponasanje ovog ucenika. Da su ga tome roditelji naucili, bez obzira na "nepravdu", on bi se drugacije borio za pravdu. Pa kakav je to nacin otimati dnevnik od profesorice? Gdje je tu osnovno kucno vaspitanje? Postovanje prema starijoj osobi i autoritetu? Kako bi vama bilo da je to vasa majka ili sestra u pitanju?
Od ovoga treba napraviti primjer, pa vise im nikada ne bi palo na pamet da se ponasaju kau u Harlemu.
Sve dolazi od kuce, pa tako i ovakvo ponasanje!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:20)
lepi [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Slucaj treba dobro ispitati. Ocjena je javna i nastavnica je trebala dati uceniku dnevnik, s ciljem da izadje van ucionice, a zatim nazvati direktora i policiju.
Nije ni ona neduzna, ima tu jos nesto, nije ni ona smjela da ga udari.
Ucenik je kriv, tu nema dvojbe, treba ga strogo kazniti, ali i nastavnicu, sta ona ima s njim da se prepire, tu su druge sluzbe da to obave.
Dnevnik nije njen vec skolski. Hvala.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:39)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

A nastavnica

Da ali kao profesor već više od 30 godina mora znati kako da upravlja situacijom. I da je uzeo taj dnevnik i upisao ocenu ponovo bi bio isključen iz škole. Zar i to nije način da se izbjegnu ovakve scene. I na kraju ako se ona ničega ne plaši zašto odmah nije sve prijavila upravi škole. A ponašanje učenika je stvarno "sa ulice". Mora se odvojiti ulica od škole! Zamislite da Vam neko onako bije majku....

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto su uvek krivi ucenici?

Verovatno ga je Profesorka terala da uci i bude miran ali to takvom momku ne odgovara jeli kako ce pred Vrsnjacima u Grad ako nije Siledjija to vise nije moderno...

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 19:07)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Napolje iz škole!!!!!

Ovakvom "učeniku" zabraniti pristup svim školama !
Neverovatno je da neki misle da je profesorka ovde kriva.Pobogu ljudi pa na snimku se lepo vidi da je učenik prvo počeo profesorki da otima dnevnik i normalno je da se žena brani i da ga udari.Ali, udaraće se i on i njegovi roditelji sami čitavog života !

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 19:21)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Koliko god da osudjujem ovog ucenika nasilnika toliko sam i protiv da nastavnik resava sukob na neprimeran nacin udarcima?! Jednostavno je trebala da napusti ucionicu i da se obrati Direktoru skole. Ovako ispade tuca...Ceo Svet saznade za Sremsku Mitrovicu, ali zbog cega i koga?

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 19:28)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

...

Slazem se u potpunosti.. dobar komentar.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 19:33)
ica [neregistrovani]
opošalji odgovor

A nastavnica?

Ako se ta nastavnica bavi tim poslom vec 30god. onda je trebala da zna da svaki djak ima pravo da zna koju mu je ocenu upisala, trebala je da mu kaze! U tom slucaju do svega ovoga ne bi ni doslo! Profesori se ponasaju kao strahovladari, deca su nenormalno agresivna i tako nesto je moralo da rezultira ovako necim. A sto se tice dece, deca su slika nas, samih! Svi smo mnogo agresivniji nego pre! Oni odrastaju u takvom okruzenju i ne mogu mnogo da se razlikuju! Mislim da je problem u celokupnom drustvu, u svima nama, na zalost. Zapitajte se!!!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 19:34)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razgovarati i pruziti pomoc

Ljudi moji zar ovde nesto treba komentarisati,
sem reci bruka i sramota. Pa taj sto bije stariju zenu(profesora) taj ce i roditelje i bilo koga na ulici,
samo ako mu nesto ne odgovara. Gde su ministri,
gde je parlament da o ovome raspravlja.
Pa ovo je nesto najgroznije.
Kada ce i kod nas ponovo doci obrazovanje i kultura i lepo ponasanje na prvom mestu, kada ce to sve biti vrlina a ne mafija, lopovi, siledzije, secikese,tajkuni i ostala nepismena bagra.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 19:36)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

I ostali djaci treba nekako da odgovaraju

Наравно, ником није пало на памет да оде по неког. Сирота жена, очигледно пред пензијом, старица скоро!
Родитељи у затвор, њему да се забрани упис у било коју школу у држави. Бар на неко време!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 19:48)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razgovarati i pruziti pomoc

Slažem se sa Vama da dečaku, osim primerene kazne, treba pružiti i pomoć. Ne samo zbog njega, nego još više da bi se zaštitile njegove potencijalne žrtve u budućnosti. Što se profesorke tiče: svaka joj čast! Mnogo starija i fizički slabija pokazala je ljudsku hrabrost kako bi odbranila svoj autoritet i autoritet škole! Nisu mi jasni ljudi koji bi pobegli ostavivši huligana da se iživljava na zvaničnom dokumentu jedne državne ustanove.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 19:52)
anja i luka [neregistrovani]
opošalji odgovor

O Boze...

Ako se vec nije spremio za cas mogo je da joj kaze a ne da skoci odma. To sto on misli da ce se on pokazati pokazao se primer da se to ne radi...... Pozzzzz

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 20:11)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

?

i upisće se u drugu školu, i tamo će u startu biti faca jer već ima ime i prezime i 100% sam siguran da će nastaviti dalje da živi i razmišlja na isti način

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 20:20)
Ljubim ruku [neregistrovani]
opošalji odgovor

A nastavnica?

Ovo se svakodnevno desava u svim nasim skolama,ali je nastavnike valjda sramota da prijavljuju slucajeve,a djaci malo o tome pricaju po hodnicima ,pa se zaboravi...Direktori se prave neobavesteni.Inace oni najvise sikaniraju i ne postuju profesore,a ne postuje ih ni pomocno osoblje,a deca sve to vide,pa oponasaju,naravno...Profesori treba da povrate svoje dostojanstvo,a ne da se tresu pred direktorima, postavljenim po politickoj podobnosti,koji naravno,to je politicki princip,suruju sa pomocnim osobljem i dodvoravaju se djacima i njihovim roditeljima...Profesori u takvoj atmosferi ne mogu da rade svoj posao.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 20:33)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Bruka

Da bruka za celu drzavu. mnogo filozofiramo u svemu i zato nam tako i jeste. Osuditi ga na par godina zatvora a presudu javno procitati na svim medijima pa glavu dajem ako jos neko slicno uradi

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 20:38)
Igor Gavran [neregistrovani]
opošalji odgovor

U zatvor

U zatvor i nju i njega!

Ona ga je prva udarila i to 2 puta, tako da je zasluzila da je istuce. A njega godinu dana u popravni dom zato sto je pokusao da otme dnevnik.

Dokle cemo vise da zatvaramo oci pred problemima? Kazne moraju da budu drakonske da bi se ovaj narod upristojio...

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 20:54)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Problem

Zaista je javna tajna koliko je nasilje prisutno u skolama.Medjutim tome treba stati na put. Naravno da ne treba deca da se plase profrsora, ali ipak treba da postoje jedno postovanje koje je bojim se davno, davno nestalo...i dok god bude tako, ovakve stvari ce se nazalost desavati.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 20:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto su uvek krivi ucenici?

Pa Makso, pre nego sto ovako nesto napises, idi negde pa pogledaj snimak, i onda pisi ovakve komentare! Sta bi radio da ti je profesorka majka, ili zena (ne znam koliko godina imas)?
Nego lepo mladica u dom, pa kad napuni 18 godina u zatvor i na prinudni rad, posto vidimo ima dosta neiskoriscene snage u njemu!

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 21:48)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Zasto su uvek krivi ucenici?

Maksi i ostalima ovde se vidi sva brutalnost maloletnog lica i to je problem drzave i drustva. Sta ce g-dine Makso biti ako taj isti sutradan Vas opsuje i verbalno vredja a na kraju i isamara jer mu jednostavno ne odgovarate.
Zasto taj siledzija nije nasrnuo na profesora od 40 godina koji je od njega visi za glavu nego na zensko koje je za glavu nize od njega. To je odraz psihologije kukavice i beskicmenjaka ali sto je najgore sadiste.
Profesorka je verovatno los predavac i to bi skola trebalo da ispita i da se daju licence kao i za lekare ali ovaj manijak ovakav ostaje da nekoga drugog maltretira.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 21:52)
smcity [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nasilnik

Ja sam iz sr. mitrovice .... i znam ko je snimao a i taj nasnlik zna ko je snimao.... shto znachi da bi se vec neshto desilo...

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 21:59)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

U zatvor

Nekada je bilo nezamislivo da učenik podigne i glas na profesora, a danas savetuju deci da podižu ruke na profesore.Zato nam tako dobro i ide.........

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 22:02)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nasilje...

Današnji način vaspitanja i obrazovanja, da dete može da radi šta hoće i kad hoće, donosi nam ovakve vidove ponašanja. Današnja deca ne umeju da rešavaju konfliktne situacije bez upotrebe nasilja, mirnim putem. Samodisciplina i samokontrola su nešto što se uči od rođenja. Roditelji, prosvetni radnici kao i samo društveno okruženje odgovorni su za formiranje ličnosti svakog pojedinca. Deca se vaspitavaju primerom, a ne kaznom... Pitanje koje treba da se postavi u ovakvim situacijama je: "Zašto raste nasilje među decom?". Pronađimo uzroke ovakvog ponašanja i zapitajmo se koliko smo ustvari odgovorni kao roditelji i društvo za ovakav vid ponasanja?

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 22:06)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

A nastavnica?

On nije hteo da vidi koju ima ocenu ... nego je terao nastavnicu da mu upishe 2...

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 22:35)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razumevanje ili hajka?

Naravno da je to sto je momak uradio nedostojno, drasticno i da se mora kazniti. Naravno da to nije smeo ni u kom slucaju. Ali dokle ta hajka? Nije to uradio od miline, ko zna sta stoji iza toga, i kolko je bio maltretiran dok je izgubio zivce. Nastavnik ne sme nikoga da samara. Da, pokusao je da joj otme dnevnik. I sta sad? Ko je od njih dvoje stariji, ko bi trebao da je razumniji i odgovorniji? Momak je jos u razvoju i moze da uci na svojim greskama, ali ga ova hajka sigurno nece urazumiti, nego pomoc, podrska i razumevanje koje ocigledno do sad nije imao.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 23:27)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Kад одробија мало (најмање 3 године) ...

Prevencija je razgovor sa ministrima i ostalima reformatorima školstva i borcima za prava učenika. Oni su ovo i napravili od školstva i degradirali sve vrednosti u društvu. Sve njih treba zaposliti da rade sa tom "jadnom obespravljenom decom" po godinu dana pa da onda budu pametni.

1
(ponedeljak, 22. jun 2009, 23:41)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razumevanje ili hajka?

Ma daj,molim te..Kakvo razumevanje,kakva pomoc..Pa kad on sa svojih 16-17 godina nema toliko razumevanja da zna da ne sme biti nasilan ni prema kome,kakvo onda razumevanje on zasluzuje ? Nije on dete od 5-10 godina pa da ne zna nista.I mnogo manja deca od njega idu u skolu,pa su dovoljno svesni i vaspitani da ne pljuju i biju nikoga.Njemu samo treba zesca kazna,i njemu i roditeljima,jer su i oni odgovorni.Svi smo mi isli u skolu,i mnogi od nas su imali probleme sa profesorima,pa ih nismo resavali kao neke kafanske siledzije.

1
(utorak, 23. jun 2009, 00:21)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

I ostali djaci treba nekako da odgovaraju

Potpuno ste u pravu! Netreba zatvoriti oci nad ovakvim nasiljem!
Stvarno, kako je moguce da je nastavnica nije odmah pozvala policiju ili barem upoznala kolege sa ovim dogadjajem, nego tek sutra!
Drzava mora da donese neke nove zakone i da zastiti koliko god moze nastavnike i profesore.
I naravno, treba malo istraziti kao je moguce da niko od ucenika nije pomogao svojoj nastavnici!??? A ucenika ili ucenicu koji su sve to hladnokrvno snimali telefonom, trebali bi kazniti isto merom kao i ucenika koji je sebi dozvolio da uradi tako nesto!
Isto treba preispitati roditelje!
Potpuno ste u pravu!!

1
(utorak, 23. jun 2009, 01:49)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Boot Camp

Tacno je da silezdija treba da se kazni, ali kazna morea da bude vaspitna. Da kad odsluzi kaznu izadje bolji covek. Inace poslati ga u klasican zatvor da izgubi par godina i kad izadje postane jos gori siledzija, mislim da nije resenje. U svakom slucaju psiholozi treba da imaju dosta posla sa ovim momkom. Na zapadu postoje kampovi za maloletne delikvente koje vode psiholozi uz odobrenje roditelja (u pustinjskom ambijentu) i kad "diplomiraju" u tim kampovima ovakvi su kao "devojcice".

1
(utorak, 23. jun 2009, 05:15)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Srbijo gde su ti zakoni?

Da se ovako nesto desilo na Zapadu oba roditelja bi bila uhapsena i dobili bi najmanje mesec dana zatvora, plus ogromnu novcanu kaznu za delo svog "junaka" jer su roditelji odgovorni za postupke svoje maloletne dece,(i to ne samo u skoli nego i na ulici, prodavnici ili bilo gde na javnom mestu). A i momak bi dobio svoje...Vidim da su mnogi propustili jedan podatak. Gore u tekstu pise da je imao 5 jedinica. Dali je i ostale profesore na ovakav nacin terao da mu poprave ocene?

1
(utorak, 23. jun 2009, 05:24)
Zeljko [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razumevanje ili hajka?

Taj momak je imao jos pet jedinica i svaka prica o tome ko je kriv je izlisna. Treba staviti u zakon drasticne kazne jer je ovde ocigledno izostalo porodicno vaspitanje. Da sam ja otac ovog momka, ja bih ga sam kaznio mnogo ranije nego sto se ovo desilo. Za ostalu decu koja sve ovo posmatraju i snimaju ja zaista nemam reci. Da je bar neko izasao i pozvao tog skolskog policajca sve bi bilo reseno.Ovako imamo tuzne statiste koji su nasa deca bez imalo naucenog da pomognu drugom u nevolji.

1
(utorak, 23. jun 2009, 06:40)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Jad i beda

Jad i beda, dodje mi da placem kad sam pogledao ovaj snimak, koja nezasticenost profesora !!!! Dokle idemo, a de ce tek da zavrsimo ?

1
(utorak, 23. jun 2009, 08:00)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

lll

najlakse je optuziti dete, roditlje, i na tome da se zavrsi. Treba sagledati mnogo dublje u kakvom mi drustvu zivimo. To su generacije koje su rasle uz nindza kornjace, rendzere, gde su gledali samo agresiju. Na TV u novinama deca samo slusaju o zemunskom klanu, mafiji, to su glavne teme, u skolama psiholog i pedagogo pre ce da sedi u kancelariji da pusi i pije kafu nego da vodi racuna o deci, da radi svoj posao. Nastavnici nemaju interesovanje za decu, bitno im je da ispredaju, da podele ocene, a da razgovaraju sa decom e tu vec jako stede reci, i svi okrecu glavu i nemaju nameru da se bave decom, da im ukazuju na lepe stvari, po skolama je suvoprano ucenje, metode su zastarele. Celo drustvo treba da se zapita, gde smo mi, i u kakve ljude rastu mladje generacije, da li smo svi kao drustvo odgovorni.

1
(utorak, 23. jun 2009, 08:32)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

U zatvor

A zasto ga je dva puta udarila po ruci, pa on je prvi po ceo otimati dnevnik, gospodja profesorka nije dala dnevnik, verovatno je zaduzena da ga vrati posle casa.
Zbog cega je bio dnevnik potreban uceniku.
Kako sme da se otima sa profesorkom?
Zasto profesorku u zatvor, mozda vi niste bili nikad u zatvoru, ili nisam u pravu?
Profesorka je samo dosla na cas i saterana je u cosak izmedju cetvorice grdosija, kako bi vama bilo da ste u toj situaciji. Meni bi bilo strasno.........

1
(utorak, 23. jun 2009, 08:46)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razumevanje ili hajka?

Procitaj komentar iznad tvoga, pa ce ti biti jasno zasto je deckic maltretiran. Imao je covek jedinicu, a silno zeleo dvojku.............
Mi ga napadamo, a ti mu dajes podrsku i razumevanje!

1
(utorak, 23. jun 2009, 08:48)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nasilnik

Sto ne znaci da se nece i desiti, tamo malo kasnije.............

1
(utorak, 23. jun 2009, 08:56)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Razumevanje ili hajka?

Razvijen je on dovoljno. Uhranjen i besan. Hoće ocenu na silu. Kazna je najbolji lek. Od takvih nasilnika ni danas, a još više sutra, nećemo moći mirno ići ulicom. Takvi su još veća pretnja svojim vršnjacima. Šta bi bilo kada bi mi svi što smo nezadovoljni počeli da tučemo sve oko sebe.

1
(utorak, 23. jun 2009, 11:17)
vladimir [neregistrovani]
opošalji odgovor

Sramota ze sve!!

Tek kada se pročitaju svi komentari u vezi ovog slučaja,možemo da vidimo u koliki smo problem zapali kao društvo.Ako svi gledamo i nadam se zdravim očima vidimo jedan isti snimak,a imamo i komentara koji podržavaju krivca ili dele krivicu na ravne časti sa profesorkom i to što otvoreno što prikriveno-onda nama nema leka ni boljitka.Zato u novosadskom parku siluju devojku a niko ni da pokuša da je odbrani.Zar je to bila ona kriva što smo gledali a nismo reagovali. Postali smo slabići pa se sada pravdamo pred svojom savešću nekim bezveznim tiradama.Vi koji podržavate ovog siledžiju razmislite i o sebi!! Niste daleko od njega.

1
(utorak, 23. jun 2009, 11:57)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Nepravedno!

Nasilnik ce samo biti iskljucen i nista vise, dok ce posledice snositi profesorka!!

1
(utorak, 23. jun 2009, 12:05)
anonymous [neregistrovani]
opošalji odgovor

Udarac

Ja bih pre rekao da to nije bio udarac vec instiktivni refleks da se odbrani. Bas bih voleo da se ti sutra sa 62 godine nadjes naspram ovog silnika i onda odreagujes na njegovo pljuvanje..

1
1