nedelja, 21. jun 2009, 18:50 -> 11:13
Učenik tukao profesorku zbog ocene
Državni tužilac Slobodan Radovanović traži pokretanje sudskog postupka protiv učenika koji je tukao profesorku u Sremskoj Mitrovici.
petak, 10. feb 2012. | Izaberite pismo: Ћирилица

nedelja, 21. jun 2009, 18:50 -> 11:13
Državni tužilac Slobodan Radovanović traži pokretanje sudskog postupka protiv učenika koji je tukao profesorku u Sremskoj Mitrovici.
| komentari | broj komentara 166 | |
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:04) anonymous [neregistrovani] |
|
Sine kakvih likova ima danas u skolama
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:05) Duka [neregistrovani] |
|
Ako mu deca od profesorke ne zagorčaju život pozovite me, Neće više ni mrava pomisliti napasti.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:10) marija [neregistrovani] |
|
Takvi incidenti se desavaju iz dana u dan po celoj Srbiji, ali se zataskavaju 'strucnom' sluzbom! Kada ce ministarstvo prosvete preduzeti mere za zastitu profesora od agresivnih ucenika??? Smanjenje ocene iz vladanja ne tangira ni ucenika a ni njegove roditelje, koji stite svoje dete ne birajuci sredstva. Ucene i pretnje profesorima od strane roditelja su svakodnevna pojava u nasim skolama.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:11) Anonimni gradjanin [neregistrovani] |
|
U kamenolom s njim, da tamo istrese negativnu energiju a nek povede i mamu i tatu koji su ga tako vaspitali.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:13) dufko [neregistrovani] |
|
Nikako ne odobravam ovo učenikovo ponašanje ali moramo se zapitati i da li je profesorica "zaslužila" ovakvu reakciju ... Naravno da je nije trebao tući ali verujem da mu se skupilo (znam na desetine primera iz za vreme svog i školovanja mojih kolega i poznanika)
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:15) anonymous [neregistrovani] |
|
Kad je digo ruku na profesorku sta li tek radi na ulici..
ovo ne bi trebalo proci nekaznjeno
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:21) milos [neregistrovani] |
|
Jao, jadna i bedna nam država i vlast. Pa kako je nije sramota da joj ovakva deca ide u EU a u toj istoj EU istoj su još gori....
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:22) Aleksandar [neregistrovani] |
|
Najveći problem je što se profesori ustežu da o ovome pričaju jer se plaše da će onda da ih optuže da su "neprofesionalni", pošto, zaboga, nemaju kontrolu nad učenicima. Pretpostavljam takođe da kamera nije tek tako proradila i da je ovako nešto već viđano u školi pa je neko odlučio da to ovekoveči. (Ovo je već koji put da se video sličnog sadržaja u raznim drugim javnim institucijama nalazi na Youtube o nama.) Da li ćemo da čekamo Youtube i za sve druge probleme kojih odbijamo da postanemo svesni?
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:26) mladjo [neregistrovani] |
|
...ovo je vise nego zalosno, momka treba udaljiti pod hitno iz te skole, jer on tu nema sta vise da trazi...ovako ili slicna kocijaska ponasanja treba sankcionisati bez ikakvoga zaljenja!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:27) anonymous [neregistrovani] |
|
Sramota sta ce drzava da uradi na ovo naka objavi javno kako i koliko i cime je ovaj kaznjen ili je tatin sin
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:30) anonymous [neregistrovani] |
|
Ovo moj sin nikad nece ni smeti da uradi niti ce uraditi, ovo mogu samo tatini sinovi, nije ovo dete nekog radnika vec nekog glavonje
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:31) anonymous [neregistrovani] |
|
Sto se ceka sa hapsenjem, odmah u pritvor! (da nam ne treba jos jedan Miladin Kovacevic i jos milion eura da se naucimo da ovako ne moze nista da se dobije!!!)
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:32) anonymous [neregistrovani] |
|
Ona je prva njega udarila, ako je vec krenuo da otima dnevnik, trebalo je da ga pusti, pa neka disciplinska komisija to resava, time sto ga je prva udarila, samo ga je izazvala jos vise.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:32) anonymous [neregistrovani] |
|
Mene više od ovog lika zabrinjavaju njih tridesetoro koji nemo sede u svojim klupama i ništa ne preduzimaju... Da li je moguće da su se tako oglušili i da tako mirno gledaju ovo... Ovakvi ispadi učenika se dešavaju, ali ovakva reakcija ostalih... to je već alarmantno...
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:33) Pera [neregistrovani] |
|
Sama je kriva. Zašto ga je ona prva udarila? Otkud joj prava?
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:38) anonymous [neregistrovani] |
|
E pa pero, otkud prava učeniku da se tako ponaša?! Znači, po tebi, ovo je opravdano? Strašno!!!!!!!!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:40) anonymous [neregistrovani] |
|
Na snimku se vidi da je on prvo počeo da otima dnevnik... A i nema opravdanja za ovakav postupak... Heeej, diže ruku na žensko, na Nastavnicu!!! I takvi ljudi koji dižu ruku na žensko su najveće i obične .......
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:44) anonymous [neregistrovani] |
|
...ne primiti ga u Crnoj Reci!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 20:59) anonymous [neregistrovani] |
|
Sramota da je moj ja bi mu sudio. Dvojicu sam othranio, zato tako komentarišem. Ako sudstvo ne odradi džaba naše groženje. On je mlađi punoletnik tako da podleže zakonu. A i otac mu snosi odgovornost. Za primer maksimalna kazna pa će drugi posle razmišljati.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:03) anonymous [neregistrovani] |
|
Nemam reci ovo je stvarno iz dana u dan alarmantnije
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:04) bivša učenica [neregistrovani] |
|
Gledam video i prisećam se 1988 godine, na času odbrane, stari profesor je doneo pušku i proziva jednog od učenika da obavi zadatak. Ali, on je uzeo pušku i uperio u njega, bio je mnogo neozbiljan i opali... srećom, nije bilo metka. Onda profesor ga opali šamarom da je ovaj skroz pocrveneo kao ljuta papričica i ućutao se. Kasnije, kako sam čula, posle školske smene, ovaj učenik je sačekao profesora i izmlatio ga, i ovaj slučaj nije bio prijavljen disciplinskoj komisiji. Šta reći. Verujem da ima puno ovakvih slučajeva koji nisu prijavljeni i mnogim agresivnim učenicima progledali kroz prste, a milion pitanja bez odgovora.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:11) anonymous [neregistrovani] |
|
@Dufko
A kad je takav mangup što ne digne ruku na oca ili majku koji su ga tako lepo vaspitali. Kakvi ste tek vi likovi koji opravdavate njegovo ponašanje, verovatno niste ništa bolji od njega.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:18) anonymous [neregistrovani] |
|
Strasno, da li taj momak ima roditelje koji ga vaspitavaju!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:22) Ivan [neregistrovani] |
|
Sta god da se desilo na relaciji profesor hemije - ucenik divljak, on nema prava tako da se ponasa...
Ovde ne bi trebalo da budu sankcije samo izbacivanje iz skole manijaka, vec i tuzba za nanosenje dusevnog bola, a mozda i telesnih povreda profesorki uzimajuci u obzir ono uvrtanje rukom...
Mislim da treba podneti i tuzbu i protiv ucenika koji je okacio snimak na youtube...
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:24) Milossss [neregistrovani] |
|
Ovog treba odvesti u policiju, pa da vidi kad ce sledeci put da digne ruku na jednu zenu.. Ako je hrabar sto se nije potukao sa nekim ravnim njemu, pa pa onda da snimi i stavi na youtube.. Sramota!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:29) anonymous [neregistrovani] |
|
Otkud joj pravo? Pa otuda sto ju je manijak satero u cosak i ne da joj da makne, i pri tom joj otima dnevnik. Pa naravno da ga je udarila. Treba joj orden dati.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:31) anonymous [neregistrovani] |
|
Ne postoji razlog zbog koga bi neki ucenik smeo da i pomisli da dotakne profesora, a ne da ga tuce, jer je mozda profesor ipak to zasluzio!
Ne postoji razlog zbog koga bi neki ucenik smeo uopste da smeta profesora da radi svoj posao, pa ma kako ga radio.
Postoji nacin da se prijavi i profesor, da se strajkuje, da se protestvuje na milion nacina, ali bilo koga tuci, to nema niko pravo!
Ucenik je imao drugi izbor, stop nasilju.
Sramota, da li sme da tuce mamu i tatu kada mu nesto nije po volji?
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:32) anonymous [neregistrovani] |
|
Njega treba osuditi na 200sati rada.
Da cisti skolsko dvoriste i ucionice da se dobro oznoji pa ne bi imao toliko energije na pretek.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:32) Goran [neregistrovani] |
|
Zaprepascujuce je sto je za sve ovo javnost saznala tek kada je neko od ucenika postavio snimak na internet. Koliko je tek ovakvih scena koje nisu snimljene.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:42) anonymous [neregistrovani] |
|
Neko rece "nakupilo mu se", valjda misleci na nekakav nagomilani bes.. Sta reci, kad neki od nas nalaze opravdanje i za ovakvo izivljavanje nad prosvetnim radnicima.. Sramota. Ne kazem da su profesori sjajni, ali oni rade svoj posao, pa kome se ne svidja, moze da se zali institucijama nadleznim za takve stvari, a ne da iskazuje svoje nasilnicko ponasanje. Ovakvo ponasanje zasluzuje ne samo momentalno izbacivanje iz skole (to bi trebalo da se podrazumeva), nego i druge sankcije, krivicne. I ja sam svojevremeno imao problema s profesorima, jer sam bio ubedjen, a i danas sam, da su me ostetili za neke ocene, ali nijednog momenta mi nije palo na pamet ni da se s njima svadjam, a kamoli ovakvo nesto. Policija bi trebala da reaguje nakon ovog snimka, pa da se taj mladi tatin siledzija odstrani iz skole, i od ostale dece.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:43) anonymous [neregistrovani] |
|
Pa on misli da je faca...
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:44) Iznervirani gradjanin Srbije [neregistrovani] |
|
Takvog treba lepo ostaviti sa osnovnom skolom. Izbacite ga lepo iz skole za primer, da ne bi nekom drugom palo na pamet slicno "junastvo".
I onda kada ne bude imao skole, neka kopa kanale ceo zivot, jer za drugo bolje i nije!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:45) anonymous [neregistrovani] |
|
Dugo pokusavam da izrazim svoj prezir prema ovakvim Energumenom ali ne nalazim odgovarajuce reci? Otac bi se trebao stideti ovakvog "magarca". Da li ce i ovog puta pobediti mito, korupcija, kumstvo ili ne znam vec sta. Trebalo bi da vlasti obaveste o konacnom ishodu ove afere. Svako precutkivanje bi znacilo da je stvar zataskana a to ne bi valjalo.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:46) anonymous [neregistrovani] |
|
To je video od tate kako mu tuce mamu. I on ce kad se ozeni. itd itd
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:49) anonymous [neregistrovani] |
|
Zajednica je skroz poremecena, a tekovine EU se kod nas shvataju kao anarhija, tako da samo cekamo, ne daj Boze, da ucenici pocnu nositi kame i pistolje u skole.
Zakoni nisu jasni i precizni, deca postaju sve agresivnija, sto i roditelji nazalost podrzavaju. Ovaj momak je poludeo a ostali sto ga ne sprecavaju se boje reperkusije istog i mozda neke ekipe okupljene oko njega. Roditelji su definitivno u trci za novcem prepustili i sebe i decu ulici, sve je poslo naopako i mislim da je celo nase drustvo u dubokoj moralnoj i civilizacijskoj krizi. Grozno i zalosno! Jeza me je uhvatila kada sam video ovaj snimak na TV Dnevniku na RTS-u. Zatvor i za roditelje i za "maminog i tatinog sincinu" pa tamo nek uci da vadi krompir i da lupa kamenje!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:49) Aleksandar [neregistrovani] |
|
Najgore u celoj stvari bi bilo zataškavanje ili izbegavanje da se ovakvi dogadjaji javno analiziraju i komentarišu. Videli smo ovaj šokantni snimak i ništa se više nije moglo doznati osim mesta gde je on napravljen.
Srednja škola nije obavezna. Ne verujem da ovaj uhranjeni šesnaestogodišnji nije ispoljavao svoj karakter i pre. Da je neko ranije radio svoj posao kako treba, do ovakvih scena sigurno ne bi sada došlo. Pravila igre se moraju poštovati, inače nema igre. Ponašanje svih u školi, i pogotovo odnos nastavnik-učenik, moraju biti jasno definisani, a možda i pismeno prihvaćeni od strane učenika i njihovih roditelja na početku svake školske godine.
U slučaju ovog mladog rmpalije, mislim da je vrlo teško naći neku regularnu kaznenu meru koja bi opravdala svoju svrhu, odnosno korigovala razvoj njegove ličnosti. Najveća blamaža i odgovornost ipak pripada njegovim roditeljima, pa tek onda ostalima.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:50) MILAN [neregistrovani] |
|
Ovog podhitno u zatvor!!!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:52) pravda nego sta [neregistrovani] |
|
I ako ga je udarila, zena se osetila ugrozenom u tom trenutku i to je bila spontana reakcija, tom mladicu bi bilo bolje da je ucio bar pet minuta dnevno nego sto otima dnevnike i upisuje ocene...
|
(nedelja, 21. jun 2009, 21:55) Zolinjo [neregistrovani] |
|
Ljudi ovde je sve u haosu. Nije tu cudno samo sto onaj samara profesorku vec da 30 njih gleda sta se desava. Treca stvar je ta da kod te profesorke verovatno od 30 ucenika 25 imaju jedinice... Ima mnogo takvih profesora koji glume neku strogocu na pogresan nacin. Ne zelim ni jednog trenutka da opravdam ovog ucenika. Inace sam danas u jednom tramvaju slusao razgovor jednog momka koji je obucen kao huligan kako nagovara nekog coveka da prica sa njegovom profesorkom i da mu popravi neku jedinicu ili ce on da je saceka ispred skole i da je ubije!!! Uopste mi nije bilo prijatno sto sam to cuo!!! Ljudi zakon i politicari moraju da menjaju sve !!!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:04) anonymous [neregistrovani] |
|
Zasto da se tuzi ucenik koji je stavio snimak na You-Tube? Da nije to uradio ti ne bi ovde pisao, a mi videli ovu sramotu iz skole. Ovakve stvari treba da se objavljuju na velikom ekranu na Trgu u centru grada. Ono sto me nervira je da je celo odeljenje sedelo dok je ovaj maltretirao profesorku.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:09) Nenad [neregistrovani] |
|
Ovo su samo posledice lošeg obrazovnog sistema. Nije redovna škola za svakog učenika (trebalo bi za ovakve da postoje posebne škole - možda u okviru KP domova) a nije škola ni za nesposobne profesore - koji ne umeju da prenesu znanje učenicima. Zato se i dese ovakve stvari. Možda bi trebalo uvesti česte provere predavanja tj. kako profesori predaju gradivo i da li učenici razumeju ono što im se predaje. Ako ne razumeju onda treba menjati profesora.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:12) Pedagog [neregistrovani] |
|
Pogledajte ostale ocene ovog ......... Kladim se da su slicne. Ne bi me iznenadilo da tuzi profesorku zbog fizickog napada.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:14) anonymous [neregistrovani] |
|
Mislim da treba zahvaliti uceniku koji je okacio snimak na internet. Da snimak nije okacen sve bi se zataskalo i javnost ne bi saznala za ovakvo nasilnicko ponasanje ucenika.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:15) Olivera anonymous [neregistrovani] |
|
Treba proveriti i ponasanje profesora pre osude ovog decaka. Nigde u svetu ne postoji ni ponasanje profesora kao kod nas. I danas kao starija osoba vrlo dobro pamtim neke svoje ucitelje koje bih sasvim sigurno danas na ulici izudarala. Ako decko nije imao razlog, otkuda tolika ljutnja u njemu? Sigurno jeste, a i zasto mora da otme dnevnik da bi saznao svoju ocenu? Mislim da tu ima nesto. A udarac profesorke, ma molim vas, pa ako pominjete sve te strasne kazne dodelite ih njoj!!!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:16) anonymous [neregistrovani] |
|
Cekaj malo: profesor prvo okine pušku, pa onda opali šamar učeniku? Jesam li dobro razumeo?
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:26) anonymous [neregistrovani] |
|
Koliko vidim i prosvetni radnik je udario prvi ucenika, ovde treba prosvetna inspekcija da kazni obadvoje
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:33) anonymous [neregistrovani] |
|
Neverovatno, ima onih koji uvek cinjenice drugacije vide. Zato se i desavaju ovakve stvari.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:35) anonymous [neregistrovani] |
|
On je potegnuo za dnevnikom, ali ga je ona prva udarila. On joj je uzvratio istom merom - sto je po zakonu "nuzna odbrana".
Svi udarci koje joj je kasnije uputio ne mogu se smatrati nuznom odbranom, vec napadom ili upotrebom neproporcionalne odbrane i zbog toga ga treba krivicno goniti!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:41) anonymous [neregistrovani] |
|
Da covek ne poveruje sta se danas desava po skolama... Dok sam ja isao u skolu profesor se postovao, ne znam kako ovo objasniti?! A ostali samo stoje i gledaju kako im "drugar" deli samare profesorki! I oni treba da se stide! A ovom malom ne znam sta bih uradio, maltretira zenu koja moze baba da mu bude, koja je upola niza i laksa od njega! Pravo olicenje Srbije gde jaki i dalje ugnjetavaju slabe i nemocne!!!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:44) anonymous [neregistrovani] |
|
Nekada sam i ja bio nedisciplinovan ucenik , ali kada bih ovo uradio zeni u godinama ranije ili kasnije bi me sustigla savest.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:48) jeca [neregistrovani] |
|
On to nije smeo da uradi bar iz postovanja prema starijim od sebe. Ocigledno da je mali veoma nevaspitan i agresivan i ja mislim da bi ga neka ostra kazna dovela u red kad to vec nisu uspeli roditelji.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:52) anonymous [neregistrovani] |
|
Jadne li su nase skole sa ovakvom omladinom. Mada je po meni ovo sve zaovstavina siromastva koja je unistila sve moralne vrednosti naseg drustva. Boze sacuvaj... Ovaj lik treba otici u zatvor na 10 godina, Mada me ne bi cudilo da drzava plati kao za Miladina Kovacevica 1 milion nagradu.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:54) anonymous [neregistrovani] |
|
A jel' otkud njemu prava da joj otima dnevnik? Al' si mi ti neka mustra. Svi ste vi isti, uglavnom kao generacija.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 22:59) anonymous [neregistrovani] |
|
Ako je ovaj mislio ovako da popravi ocenu zeznuo se a to sto odeljenje mirno posmatra ceo dogadjaj govori da su oni svi isti.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:00) anonymous [neregistrovani] |
|
I posle se Nevenka zali da joj mi zagorcavamo zivot.....
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:03) anonymous [neregistrovani] |
|
Kako sve Vas nije sramota da na taj nacin komentarisete incident ? Od dece smo pogresnim vaspitanjem napravili idiote, svojim negativnim postupcima, podmicivanjem, ulizivanjem vezama i vezicama sa kojima su nasa deca bila upoznata, doveli smo do toga da deca izgube osecaj vrednosti, postovanja starijeg, narocito vaspitaca. Nasoj deci ni mi nismo neki autoriteti pa je potpuno normalno da mu profesor ne moze predstavljati autoritet. Ne branim ucenika, potrebno ga je kazniti najstrozije sto se moze, ali takodje kazniti i roditelje koji su za ovakav postupak najvise krivi. Potrebno je vise decu usmeriti ka sportu, radnim akcijama, dobrotvornim fizickim radovima, mestima i sposobom trosenja fizicke energije, a ne sedeti po kaficima, gledati TV gde se izuzev vesti da je neki njihov vrsnjak tamo negde u USA ubio desetak i vise ljudi nista normalno i ne moze videti. Kriza morala je u nasim generacijama, generacijama roditelja toga ucenika, a to sto se desava je realna posledica nasih gresaka. Ne mozete ocekivati ni u buducem neke druge bolje reakcije, trebamo ocekivati gore. Mora se pod hitno maldez navici da radi, a posebno da odgovara za to sto radi. Molim redakciju da me izvini na ovako dugom komentaru, mislim da ovaj dogadjaj treba posmatrati u ovakvom svetlu. Pozdrav za Srbiju iz Rusije.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:04) anonymous [neregistrovani] |
|
A sto tuzba??? Sta bi ti? Da se cuti i krije?! Dobrodoso u 21. vek - sve je dostupno i bice jos dostupnije! Nece vise mamini i tatini sincici da prave gluposti a da ne odgovaraju! Ziveo internet!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:04) bojan k |
|
Sramota brate u prvom razredu, nama su nekad govorili sto stariji to gori al vidim da i mladji sad sve gori, gdje im je pamet?
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:13) veca [neregistrovani] |
|
E da mu je majka profesor, bas da vidim kako bi on reagovao na tako nesto da se njoj desi!!!!!!!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:14) IVANNN [neregistrovani] |
|
O Bozeeeeeeee.....!!!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:19) anonymous [neregistrovani] |
|
Mamini i tatini sinovi obicno placaju da prodju dalje a ovo je produkt lazne svesti ratova i mnogih, nazalost, domacih i neprikladnih filmova.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:20) anonymous Tom Kulezic [neregistrovani] |
|
Skolski dnevnik to je vlasnistvo Skole!!! I ako neki ucenik zeli da na fizicki nacin prisvoji dnevnik, profesor ima pravo da brani taj dnevnik. Sigurno je da taj ucenik nece nikad vise videti tu skolu, niti bilo koju skolu na teritoriji Srbije. Sada sledi zatvor, a posle zatvora popravni dom.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:28) bivša učenica [neregistrovani] |
|
Ne. Učenik je opalio pušku ali prazno u profesora, pa ga profesor ošamario. Znaš kakva su pravila kada u nekoga uperiš pušku?
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:34) Lučo [neregistrovani] |
|
Ljudi dečak nije zdrav. Previše gleda filmove sa roditeljima.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:39) BESAN&SOKIRAN [neregistrovani] |
|
Pa, zar je ova "persona" jos na slobodi? Kakva zemlja... Najstroze kazniti!!! Iskljuciti iz drustvenog zivota! Ovakvi su opasnost za okolinu u svakom smislu!
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:49) anonymous [neregistrovani] |
|
Ne odobravam postupak momka. Treba da se sankcionise u svakom slucaju ali pri tom treba misliti i na njegovu buducnost. Sta ce biti od njega ako se istera iz skole? Znam da ucitelji, nastavnici i profesori imaju velikih problema sa ucenicima i da su cak neki oboleli
i nisu u mogucnosti da rade svoj posao. Tu bi drzava morala da se umesa da bi se naslo neko razumno resenje. Deca su nam sve agresivnija, zasto? Niko ne moze da zna sta mu dete radi i s kim se druzi kad izadje iz kuce. Neki cak tuku i roditelje. Mozda je resenje u drustvu.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:54) strasno [neregistrovani] |
|
Ovakvo ponasanje je neprihvatljivo. Svako od nas je bio u skoli, ja sam licno ima problema sa profesorom matematike i svasta sam imao u glavi kako da mu vratim, na kraju sam uvideo da bih katastrofalno pogresio i da bi to moglo imati posledice za ceo moj zivot. U sustini ja sam bio kriv i dobro je sto nisam ludacki odreagovao nego sam naucio to sto treba i revansirao sam mu se znanjem... Nisam znao da ne znam (ko razume shvatice)
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:57) anonymous [neregistrovani] |
|
Prva ga je udarila, a mogla je da posalje nekog djaka po direktora uz pretnju jedinicom.
|
(nedelja, 21. jun 2009, 23:59) anonymous [neregistrovani] |
|
Bivši sam đak aktuelne škole te je i meni isti predavač predavao hemiju. Pamtim je kao korektnu osobu... Svaki od predavača je simpatičan na svoj način... Ali čuvsi da se ovo dogodilo... Toliko sam besan...
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:01) anonymous [neregistrovani] |
|
E moj Milose ako mislis da je jos gore u EU varas se pa to u evropu nema kao kod nas da se samaraju profesorke, znas kako milose, u evropu bilo kojeg psa da sretnes na ulici mozes da ga pomilujes nece ti nista.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:09) anonymous [neregistrovani] |
|
Sta prva ga udarila? I ja sam bio problematican ucenik kao i dosta mojih drugara, ali samo na ulici. U skoli smo pravili problema sa drugim ucenicima kao i sve generacije... ali kad nas razredna staresina postroji... Nikom nije palo na pamet da uzvrati i osamari razrednu ili drugog profesora. Ipak je to zena, necija majka, baka... Gde smo mi ljudi otisli sa moralom i ovakvim ponasanjem koje ce biti sankcionisano samo premestajem u drugu skolu. A za svoju generaciju, i mladju ''mangup''idol koji je isamarao profesorku. Sto rece vec jedan: ''ni mrava vise ne bi zgazio da ga pitam par stvari pred roditeljima..." Zaboga, njemu je povredjen muski ego sto je dobio cusku od zene, profesorice. Jos ce doci vreme da pocnu da sutira celo odeljenje jednog profesora.Zalost, jad i beda...
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:14) Dzon Vejn [neregistrovani] |
|
Pa ovaj je bas dasa, frajer nema sta! Ma skole su otisle u .... Djaci mogu sve, sutra ce i pistolje da nose u skole, pa cik da ne dobije 5-cu, a onda i na fakultete itd...
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:19) anonymous [neregistrovani] |
|
Nevaspitan, nesposobnost roditelja da vaspitaju dete!!!!Kako ga samo nije sramota!!! Uzas!!!U zatvor!!!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:20) anonymous [neregistrovani] |
|
U moje vreme 60-tih godina kada sam ja isao u skolu u bivsoj Jugoslaviji - ako sam bio u problemu sa uciteljem ili nastavnikom drhtale su mi noge a ako bih o tom problemu rekao roditeljima izvukao bi deblji kraj stapa. Kada sam bio u gimnaziji sve cetiri godine ako sam dosao na cas nespreman noge su mi drhtale i jedva sam cekao da se zavse 45-minuta casa, a sta se ovo danas desava? Sramota dokle smo dosli.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:24) anonymous [neregistrovani] |
|
Ti si verovatno mlada osoba. Ne razlikuješ šta znači udariti i provocirati. To nije isto. Ovaj učenik na video je Provocirao profesorku i apsolutno je kriv za svoje ponašanje i nastalu situaciju.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:28) djak [neregistrovani] |
|
Ne znas ti sta pricas druze, u drugim zemljama se za ovo ide u zatvor a kod nas ce dobiti samo ukor direktora i premestice ga u drugu skolu... Malo zatvora nije na odmet za takve napasnike.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:37) Nikola Cacak [neregistrovani] |
|
Tatin sin! A drugari iz odeljenja su mu sjajni!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:37) anonymous [neregistrovani] |
|
Majku nema, na oca ne sme ruku dici ali je zato nasao koga ce da maltretira. Kako mu pomoci? Ko?
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:39) anonymous [neregistrovani] |
|
E bas tako!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:41) nenad_ar [neregistrovani] |
|
A vidi se da ova deca ne smeju ovom nasilniku nista sigurno je on neko pa nisu smeli nista!!!!!!!!!!!!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:47) anonymous [neregistrovani] |
|
Ovo je omladina kojoj je ratko mladic uzor.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:48) anonymous [neregistrovani] |
|
Imam 25 god i nemam takve roditelje koji su me ili bi me podržavali u tako nemoralnom huliganskom postupanju. Da gospodo, ima profesora koji su i mene i mnoge kinjili ali to mi ne daje za pravo da ih ja tada a ni sada vređam a kamoli tučem! Moje je da dobijem znanje i obrazovanje (što i jesam). Ovaj delikt nije nužna odbrana već nasilje kvalifikovano kao maloletnička delikvencija! Pravnik sam i toliko znam. Drugo valjda smo u svesti i savesti toliko evoluirali da smo se uzdigli iznad ameba i nižih primata da možemo koristiti mozak a ne šake!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 00:57) anonymous [neregistrovani] |
|
Kako neko može da podržava i opravdava ovo i ovakvo ponašanje rečima "i ja bih izudarala neke profesore ovako stara"??? Gospođo da li je vas život naučio da čovek ima svest i da se sa godinama razvija mentalno? Ako vi smatrate da bes treba da pamtimo decenijama teško se nama kakvi sve daju vaspitanje. Poštovana bes se ne leči šakama već je odavno poznato da um caruje snaga klade valja!!!!!!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 01:03) anonymous [neregistrovani] |
|
Molim RTS da nas obavesti o konačnom ishodu cele situacije !!!Ovo je pokazatelj stanja u državi i društvu kazna za roditelje!!!Molim vas da barem medijski isteramo stvar na čistac
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 01:20) anonymous [neregistrovani] |
|
Tatini i mamini sinovi ne biju oni cak i ne idu u skolu oni voze dobra kola.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 01:25) olivera [neregistrovani] |
|
Da draga moja, ja to znam verovatno bolje od vas. Danas sam intelektualac, zivim i radim u inostravnstvu, uspesna i majka dvoje fantasticne dece, takodje intelektualaca. Nisam zelela da izazivam neciji bes i nikako da upucujem.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 01:27) anonymous [neregistrovani] |
|
Taj uopste nije ni hteo da cuje za ocenu, verovatno je i sam znao sta ima, hteo je bes zbog ocene da iskali na profesorki. A sto se tice ovih koji opravdavaju ovakvo ponasanje, ljudi, kao prvo on nije smeo ni da joj prilazi da joj otima dnevnik iz ruke, sto znaci da nije profesorka prva pocela nego djak! A profesorka svakako nije ocekivala takvu reakciju tog ucenika.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 01:28) anonymous [neregistrovani] |
|
Pogledajte na You Tube-u sta se radi za vreme odmora i sudeci po visini i gradji aktera u osnovnoj skoli naziv video zapisa je:
- Obican dan u skoli
- Tuca ispred tehnicke skole u Sapcu
- Budem li imao jedan
- Tuca prvo tri. Samo otkucajte "tuca u skolama" i sve ce vam biti jasno.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 01:43) anonymous [neregistrovani] |
|
Strasno, nemam reci. Jos se secam dogadjaja kada je djak, odmah posto je profesor usao u ucionicu, prisao do njega (to je bio profesor u srednjoj skoli ali je istovremeno predavao i u osnovnoj i verovatno je, dok je taj djak bio u osnovnoj skoli, njemu predavao) i pitao ga: Profesore, jel vi mene znate? A profesor je odgovorio da ga ne zna. Onda ga je djak udario pesnicom pravo u lice, jadan covek je bio u nesvesti oko 10-15 minuta, a ucenici, verovali ili ne, nisu se ni pomerili da nesto ucine (svaka cast momcima koji su pritrcali profesorki u ovom slucaju u pomoc), samo su sedeli nepomicno i gledali. A kada je udario profesora, vratio se na mesto i ponasao se kao da se nista nije desilo, sve normalno. Taj slucaj je samo jedan od mnogih drugih zataskavanih slucajeva ove vrste. Pa da se to desi u Engleskoj, Francuskoj, Spaniji..., pa taj vise ne bi skolska vrata video, bio bi potpuno odstranjen iz normalnog sveta. Ali ovo je Srbija, ovde se takve osobe brane, a njihovi postupci opravdavaju! Pa dokle cemo ta nedokazana stvorenja stititi? Pa popravni dom je za njih mala kazna! Ako dete nije za skolu, ne treba ga ni slati u skolu, za dobrobit skole i bezbednosti osoblja, a i za dobrobit samog deteta. Sta cemo, takav nam je zakon...
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 01:54) anonymous [neregistrovani] |
|
Bas tako. Bar ce drzava imati neke koristi.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 01:59) anonymous [neregistrovani] |
|
Voleo bih da ove komentare procitaju njegovi jadni roditelji koji su vaspitali ovo delikventno deriste, i da im vidim izraz lica!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 02:09) anonymous [neregistrovani] |
|
Ima raznih profesora, neki od njih su jako losi pedagozi, nedorasli svojoj profesiji i radu sa decom. Bilo je mnogih koji su me i u srednjoj skoli i na fakultetu doveli do suza. Nijednog trenutka mi vaspitanje niti ljudskost nisu dozvolili ni pomisao o samaranju, pljuvanju, unosenju u facu profesoru, saterivanju u cosak istog, otimanje dnevnika i slicne bahatosti. Prava i dostojanstvo se ne brane ovakvim ponasanjem. Sam ih je sebi narusio. Sramota!!!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 02:17) anonymous [neregistrovani] |
|
Vau, mora da ga je mnogo zaboleo samar! Mislim da ga je vise zabolela sujeta pred ostalim djacima. I on je trebalo da posalje roditelje na razgovor sa direktorom i ovom profesorkom. I mene je osamarila profesorka pa mi nije palo na pamet da je udarim vec da se smirim! Nisam pobornik batina vec zustri protivnik.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 02:23) anonymous [neregistrovani] |
|
Profesori sa kojima imam priliku da razgovaram svaki dan zgrozeni su kakva su deca nekad bila, kakva su sada. Nemoguce ih je obuzdati vec u osnovnoj skoli. Postovanje je izbrisano sa liste primarnog vaspitanja dece. Dete u osnovnoj skoli je tuklo uciteljicu koja nije mogla nista da ucini jer mu je tata mnogo bitan. Trebalo je meseci i meseci da dobiju pravo da ga izbace iz skole. Sta li ce on ili slicni njemu raditi u srednjoj skoli a sta kada izadju iz nje? Uzas!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 02:26) Beagle Girl [neregistrovani] |
|
Profesori trpe uvrede od ucenika svaki dan. Radila sam u prosveti 5 godina. Dosta mi je uvreda i gadjanja kvakama i olovkama. Moj prvi cas u skoli: ucenik drugog razreda srednje skole me gadja hemijskom olovkom, koja me je pogodila ispod oka.
Pre nego sto sam dala otkaz gde sam bila stalno zaposlena, dozivela sam pretnje i psovanje majke. A ja ne smem ni da ga izbacim sa casa, ni da mu kazem nesto sto ce on smatrati da je uvreda, jer me moze tuziti. A za to sto oni rade profesorima, pa, eventualno im se smanjuje ocena iz vladanja.
Volela bih da se ucini nesto za nasu prosvetu. Ne postoji vise taj odnos ucenik-profesor. Danasnja deca su cudna... mogu reci agresivna. Konzumiraju alkohol, drogiraju se...
Stvar je veoma ozbiljna. Ukoliko se ne preduzmu mere, verovatno ce se uvesti na ulazu skola oni detektori metala.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 02:40) Zabrinut [neregistrovani] |
|
Ne znam da li me je vise sramota onog neandretalca sto tuce profesoricu, onih sto ga brane ili onih sto krive nju.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 02:53) AleksandarRS [neregistrovani] |
|
Nazalost karakteristika danasnjice, gde je sve izgubilo moralnu vrednost...
Idiota u zatvor, na prisilni rad...
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 03:19) Smederevac [neregistrovani] |
|
Mislim da ga treba ne samo izbaciti i skole vec u popravni dom staviti ili jos bolje u mentalnu bolnicu... Na sta ovo lici?
Ja znam da djaci mrze profesore i ja sam ih mrzeo ali mi nikada nije palo na pamet da isamaram svoju profesorku zbog losih ocena... Kamo srece da su mi dale jos gore da me podstaknu da jos vise naucim tada dok sam jos uvek imao vremena za to...
Ovakve stvari ne smeju da se desavaju, treba pricati sa djacima i pokazati im ovaj video...
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 03:21) anonymous [neregistrovani] |
|
Ovde u Australiji bi profesorka automatski izletela sa posla zbog napada na studenta koji bi dobio novcanu odstetu, a posle bi njega izbacili iz skole zbog odgovaranja na napad i zbog pokusaja otimanja dnevnika. Tako vam je to na zapadu. Dobro je dok je u Srbiji jos uvek ovako, sta bi da smo ko Amerikanci ili Norvezani pa da deca uzmu pistolje i pobiju i profesorku i ceo razred. S obzirom kroz sta je prosao nas narod zadnjih 20 god ovo i nije nista jos uvek smo mi dobri.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 03:27) anonymous [neregistrovani] |
|
Najgore od svega je sto neki ovde insistiraju da je ona njega prva udarila! Ajd sto je ucenik da-ne-kazem-sta, ali ovi sto ga brane mi jos vise govore u kakvoj tragicnoj zemlji zivim!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 06:19) anonymous [neregistrovani] |
|
Ako mu se nakupilo sa 14-15 godina sta ce da radi kad mu bude 20-et?
Dajte molim vas. Ovo je odlicje kucnog nevaspitanja, anarhije, kabadahluka i mafijaskih poteza!
I ja sam bila ucenik, i ja sam imala dobre, lose, stroge, a bogami i veoma nepravedne profesore/nastavnike, i meni (a i mojim drugarima) se nakupljalo pa nam nije padalo na pamet da se izivljavamo nad njima. I gdje su roditelji ovom neizivljenom tipu? Sta oni kazu? Samo nemoj da bude kako jadnik nije kriv, nego je skolstvo krivo i drustvo i jos neka dodaju kako je prezivio bombardovanje pa da se cijela prica okaci macku o rep! Sramota!!! Ja bih prvo roditelje kaznila, pa onda djete. I nemoj da mi neko kaze kako jadni roditelji rade po ceo dan, pa nemaju vremena, jer i nasi su radili po ceo dan pa nismo se ponasali kao danasnja djeca. Izgleda da je najlakse dati u ruke igrice, nekoliko evra da pojedu brzu hranu, samo da ga ne gledas po kuci i problem je rijesen. Uzas!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 06:28) miske [neregistrovani] |
|
Ljudi pa ni video nadzor više nije skup kao što je nakad bio. Lepo u svaku učionicu se stavi kamera koja može da snima i zvuk i lako se reši problem. Ako je profesor kriv onda neka ga izbace sa posla i tuže a ako je kriv učenik onda u zavisnosti da li je maloletan ili ne odgovara njegov staratelj (roditelj) ili on sam. Naravno onda lepo njega izbaciti iz škole i tužiti ga. Mislim da je i pre bilo nasilnika kao i danas samo je pitanje način na koji se to rešavalo i kako se škola i država ophodila prema tome.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 07:37) anonymous [neregistrovani] |
|
Kakva smo drzava i kakvo imamo pravosudje jos
ce mo osuditi profesorku, sramota.
Sta mislite kakav kriminalac raste od ovog.
Neka nam je bog u pomoci.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 07:59) anonymous [neregistrovani] |
|
Ovog momka treba udaljiti iz svih skola zauvek. To je jedini lek. Doduse tako bi bilo da smo da smo sada Srbija od pre drugog svetskog rata. I posle udaljenja 5 godina teskog, prinudnog i beskorisnog rada. Malo smo mi pretarali sa pravima ucenika. Puno ime i prezime sa slikom u novinama. I roditelje sa slikama u novinama. Dosta sa inicijalima. Udariti profesora bez obzira na razlog je isto kao udariti sudiju na terenu ili vojnog staresinu u kasarni. Jer, ako se takve stvari ne sankcionisu najrigoroznije, ceka nas mnogo losa buducnost.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 08:04) anonymous [neregistrovani] |
|
Sto se tice EU grdno se varas. U Francuskoj svaka dva tri meseca dogadjaju se incidenti po skolama i neretko bas slicni slucajevi. I eto sta su oni resili po tom pitanju nista. Doduse mislim da su to skole po predgradjima gde oni bas nemaju neku veliku kontrolu. Milicija ima strah da intervenise nocu u predgradjima to su gomile huligana uzas. Gledao sam puno reportaza kakvo naselje takve i skole ocigledno. Al kod nas je drugi problem. Celo nase drustvo je u kompletnom haosu.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 08:13) maks [neregistrovani] |
|
Kad se kaze da treba ovakve huligane najstroze kazniti ja znam da ce da se jave raznorazni dusebriznici koji ce da brane dete. Ali da su neki raniji slucajevi bili strogo kaznjeni ovo se ne bi desilo. Dakle ovakve treba strogo kazniti i tako ce se eliminisati 99% nasilja a onda nek se psihijatri bave s onih 1% koji ce da ucine nasilje cak i kad znaju da ih ceka kazna. Nema tu velike filozofije, Engleske huligane nisu smirili psihijatri i socijalni radnici nego ostre zatvorske kazne. Nijedan narod na svetu nije rodjen kulturan nego se to postize adekvatnom kaznenom politikom koja obeshrabruje svakog normalnog coveka da cini zlo.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 09:24) bivša učenica [neregistrovani] |
|
U tom slučaju postavite kamere u ucionic! Da se zna šta se unutra dešava!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 09:27) anonymous [neregistrovani] |
|
Koja Vi prava poznajete, sta Vi znate o vaspitanju dece, tako nam i jeste sto svi poznaju prava a niko obaveze.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 09:35) djura [neregistrovani] |
|
Olivera, tuzno je da postoji neko ko ovako razmislja. Zato nam se ovo i desava.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 10:03) Дејан [neregistrovani] |
|
Ovakav gest učenika bruka i sramota, ali takođe veliku krivicu snosi i profesor. Kad je već došlo do čarke i cimanja oko dnevnika, zašto nije ostavila dnevnik i napustila učionicu, već je prva udarila učenika? Mogla je da napusti razred i da obavesti direktora i drugo školsko osoblje, pa da se preuzmu mere prema učeniku. Ovako, izazvala ga je svojim udarcima i došlo je do tuče. Ponavljam, ne opravdam gest učenika, ali isto tako ni profesora. Oboje treba žestoko kazniti. A o tim "čudnim radnjama" naših prosvetnih radnika svi znamo. Svi pominju sudstvo, zdravsto i "opštinare" za korupciju, a u prosveti je mnogo, mnogo gore stanje po tom pitanju.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 10:17) anonymous [neregistrovani] |
|
Profesorka ne koristi pedagoske metode pristupa
ovakvoj situaciji. Nije trebala prva da udari ucenika i da ga vise isprovocira. Pitanje koja je geneza ovog dogadjaja. Ne opravdavam ni ponasanje ucenika. Ovde je zakazao ceo sistem
ove drzave Srbije. Ne samo Ministarstvo prosvete. A strada samo ucenik. Eventualno profesor....
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 10:19) anonymous [neregistrovani] |
|
Ocito se ucenici pribojavaju stroge profesorke.
Da li je iko ikad proveravao njen rad i statisticke podatke. Da li profesorka ima porodicu i decu?
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 10:23) nezaposlena profesorica [neregistrovani] |
|
Svi su krivi, i dete i roditelji i škola i ministarstvo prosvete i država.
Agresivnih ima i sa jedne i sa druge strane. Treba poslati inspekciju u sve škole (što se, naravno, nikada neće desiti) jer kako ima nevaspitane i bezobrazne dece tako ima i sujetnih nastavnika i profesora koji definitivno nisu za rad sa decom. Nema onoga ko neće reći da u svakoj školi postoji bar jedan nastavnik/profesor koji ni po čemu nije adekvatan za posao koji obavlja. A zaštićeni su ko beli medvedi i niko im ništa ne može iako je njihova nestručnost više nego vidljiva, a mladi nezaposleni nastavnici sede kod kuće... A tek roditelji... što ne provode vreme sa svojom decom i ne nauče ih pravim vrednostima, što deci daju sve na dlanu, što nemaju sistem nagrade i kazne...
No, ovo je Srbija i naša stvarnost. I kao takvi nikada nećemo otići nigde osim bestraga...
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 10:23) anonymous [neregistrovani] |
|
O cemu ti pricas, ko je koga prvo udario... ne verujem! Pogledaj profesorku kolicka je i njega u odnosu na nju, a drugo sta on ima da joj uzima dnevnik... Kakvo je to izivljavanje djaka u prvoj godini... Ovo nije za smanjivanje ocene iz vladanja ovo je za izbacivanje iz skole... Istina je da se profesori ponasaju ponekad potcenjivacki ali skole su kod nas izgubile vrednost, vaspitavanja, podsticanja i ucenja.. Sve je vise koje cije dete, koliko mu roditelji zaradjuju koje se marke nose i ko koliku i kakvu vezu ima... To je sramota.. Ovo ne sme proci nekaznjeno samo sto ce opet profesorka da izvuce deblji kraj.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 10:29) anonymous [neregistrovani] |
|
Niko ne pominje bahato ponasanje ucitelja, nastavnika i profesora. Kada roditelj ili djak uvredi ili povredi njih to je strasno. Njih ni novac vise ne zadovoljava i sve im je malo. To znamo mi koji krvavo placamo decije "besplatno skolovanje". Stop korupciji u skolama a Zeleno svetlo znanju u obrazovanju.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 10:54) Ljiljana [neregistrovani] |
|
Zasto je profesorici bilo neophodno da zadnji radni dan u svojoj karijeri raspravlja sa djacima, deli jedinice, ne zeli da pokaze ocene, prevaspitava tatine sinove? Pravo je ucenika da pogleda ocene. Nije smela ni u najludjim snovima ni da se otima sa njim ni da ga udari. Svakako ,to ne znaci da treba on nju da pretuce!!! Jednostavno, trebalo je da na njegovu bahatost, izadje iz ucionice i obrati se direktoru, pedagogu, a oni dalje neka rade svoj posao a ne samo da figuriraju i primaju platu!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:00) anonymous [neregistrovani] |
|
Овакво неваспитање се носи из породице! Родитељи раде од јутра до сутра, трудећи се да стекну што више материјалних добара, а немају времена да васпитају децу! Па тек ће да се дешавају сличне ствари и у школама и у друштву.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:01) anonymous [neregistrovani] |
|
A pre svega ciscenje nasih prljavih gradova, jedna od kazni! Ne ispuni li normu za taj dan - dodati mu dva i tako dalje! A za ovo su pre svega krivi roditelji, koji uvek traze izgovore, samo oni su "pravi"!!!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:16) Mirjana [neregistrovani] |
|
U jednom prilogu pise da srednja skola nije obavezna, ali kada dodje do ovakvih slucajeva ministarstvo reaguje tako sto brani ovakve ucenike po svaku cenu i nije retko da ovakve ucenike vrate posle iskljucenja iz skole, nasta se mi, prosvetni radnici zgrazavamo. Zakon o osnovama nimalo nije dobar i treba ga u delu o obavezama i odgovornostima ucenika korenito menjati. Ne kazem da su svi prosvetni radnici u redu, ali zakon i to mora da predvidi i da se nesavesni nastavnici takodje kaznjavaju. Ja bih ovog ucenika odmah strpala u zatvor, pa neka tamo ohladi glavu. Ako radnici ministarstva ne shvate ovaj slucaj ozbiljno i ako ovaj ucenik i dalje nastavi skolovanje bice podstrek slicnim ucenicima da se ovako ili slicno ponasaju.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:25) Ratko Mladić [neregistrovani] |
|
Kako sam se samo bio iznervirao kad sam ovo gledao. A i ovi iz njegovog razreda me nerviraju zato sto nisu uleteli i razdvojili ih.
Sramota stvarno, profesorku d atuce. To ne treba raditi zbog ne znam ti cega, a tek ne zbog ocene.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:33) anonymous [neregistrovani] |
|
Da, u školama ima stvarno naopakih likova, kako nasilnih učenika, tako i nastavnika koji sebi dozvoljavaju da budi ti koji će prvi da udare učenika. Njih dvoje bi trebalo da disciplonski odgovaraju. Ubeđen sam da bi i nastavnici za vreme svog ogromnog godišnjeg odmora trbalo da idu na doškolovavanje npr. iz konfliktmenadžmenta ili da uzmu par kurseva o svrsi svog posla, i sl..
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:34) anonymous [neregistrovani] |
|
Verujem da je veliki procenat i roditelja koji prete profesorima a mozda se i fizicki obracunavaju ovo je strasno
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:37) anonymous [neregistrovani] |
|
Ne branim nikoga, ali smatram da ima krivice i sa jedne i sa druge strane. Kada to kazem onda mislim i na profesore i na ucenike.
Sistem vrednosti vise i ne postoji.
Ranije su profesori bili autoritet. Znali su da se ponasaju i da se postave prema ucenicima. Danas, druguju privatno sa roditeljima uzimaju mito na razno razne nacine (usluge, novac itd).
Ucenici nemaju postovanja. Nivo znanja im je jako nizak..
Roditelji se bore da sastave kraj sa krajem ...O deci niko ne vodi racuna. Prepustena su ulici...
Jedini lek za ovo stanje je novi zakon!
Koji ce urediti prava,obaveze i sankcije !
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:39) anonymous [neregistrovani] |
|
Nemam reci... Gde je tu postovanje profesora? A bre, baka moze da mu bude! Ako je toliki frajer da digne ruku na profesoricu, zasto se ne potuce sa nekim pet puta jacim od njega? Sutra ce tuci svoju devojku, zenu, decu... Sramota! Treba ga poslati da kopa kanale. Kad vec ima toliko negativne energije, neka bude bar drustveno koristan!
Sta to bese moral???
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 11:49) anonymous [neregistrovani] |
|
Treba mu suditi, to naravno, ali treba da odgovara i profesorica koja ga je prva udarila nekoliko puta pred celim razredom.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 12:12) anonymous [neregistrovani] |
|
Ako ta mladez ne ceni obrazovanje i obrazovane ljude, zasto se i pesnicama bori za ocene ??? Ako se poziva na svoja prava, da li nekad pomisli da ta prava imaju i drugi??? Ako se poziva na tudje obaveze, da li nekad pomislja i na svoje???
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 12:12) anonymous [neregistrovani] |
|
Ako pokrajinsko tuzilastvo bude brzo reagovalo sa ovim varvarskim ponasanjem u Sremskoj Mitrovici jednog tatinog i maminog odgajenog kriminalca kao u slucaju rusenja srpskog groblja u Staparima onda im stvarno treba cestitati na multikulturi i potpunog evropskog i demokratskom ponasanju ej jadna stradijo.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 12:24) anonymous [neregistrovani] |
|
Ja koliko vidim ona je njega prva udarila pa se je on isprovocirao. A ta profesorka da je imalo pametna ne bi sa sa takvim ucenikom ni raspravljala. Ona je trebala lepo da otvori vrata i da mu kaze izadji na par minuta pa se malo smiri ako to ne bi bilo dovoljno onda neka izadje ona pozove direktora i psiholaga pa neka oni sa njim rasprave. Tako bi ja uradio da sam na njenom mestu.
Treba kazniti obadvoje pa i onoga ko je snimak poslao na you tube.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 12:33) anonymous [neregistrovani] |
|
Sta treba da se uradi da u Srbiji ne sme niko nikoga da udari, a da ne bude kaznjen,
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 12:36) anonymous [neregistrovani] |
|
Voleo bih da ove komentare procitaju njegovi roditelji i da vide kako im je sincic osvetlio obraz
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 13:12) anonymous [neregistrovani] |
|
Ma da, zbunio se. Jadan on kad se tako lako zbunjuje. Verovatno ne zna ni pertle vezati koliko je zbunjiv.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 14:38) Mira [neregistrovani] |
|
Slazem se da ovog decaka treba kazniti.
Slazem se da ovakvo ponasanje ne sme da se ponovi...
Svi osudjuju ovog decaka i njegovo ponasanje i uvek su djaci krivi...Sta je sa profesorima?
O tome niko ne zeli da govori...
To nije drustveno prihvatljiva tema?
Ja sam u osnovnoj i srednjoj skoli imala profesore cije je ponasanje bilo za svaku osudu.
Da ne pricam o tome kako su svi znali da imaju ljubavne afere sa ucenicama i svi su cutali.
Skupljale su se pare svakog meseca i svaki ucenik je morao posebno da daje novac za krecenje skole. Na kraju se skola nije okrecila a pare su se podelile...
A sta kazete o tome da profesorki pukne carapa pa posalje ucenika sa casa da joj kupi carape ??
To je sve pedagoski?
Nikoga ne branim, javasluk je sa obe strane ali nemojmo samo pricati o jednoj strani. Za svadju je potrebno dvoje.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 14:47) anonymous [neregistrovani] |
|
Prvo sto se tice fizickog obracunavanja:
- namerio se na zenu,
- namerio se na nekog ko je upola manji od njega,
- namerio se na nekoga ko je toliko stariji od njega da ne kazem toliko star
sto sve pokazuje da se poneo kao kukavica.
Drugo sto se tice odnosa nastavnik ucenik:
Ni tu se nije proslavio jer nema pravo da se tako ponasa prema nastavniku. Ako mu se ne dopada srednja skola moze da se ispise. Niko ga ne prisiljava da zavrsi srednju skolu. Po zakonu je obavezna samo osnovna skola. Ako mu se ne dopada ocena koju ima onda moze da uci pa da je popravi. Niko ne kaze da se mora imati 5 nego se ocena dobije onako kako se zasluzi. Strasno je sto deca ne vole da uce, ali vole da imaju neku drugu ocenu umesto one koja se dobija za neucenje.
Trece sto se tice kazne:
Iskljucivanje je besmisleno jer ce se upisati u neku drugu skolu i zavrsiti je bez problema posto ce u tu drugu skolu doci sa reputacijom ucenika spremnog da bije nastavnike pa ce ga se svi nastavnici plasiti. Sa takvim iskustvom iz skole mozete zamisliti sta ce da radi kada bude imao 25 ili 30 godina.
Odgovarajuca kazna bi bila da ostane u istoj skoli, ali da se prethodno slomi njegov siledzijski duh (nekada davno se to radilo batinama, a danas moze opstim neodobravanjem njegovog postupka i ignorisanjem njegovog postojanja od strane okoline) tako da do kraja skolovanja bude manji od makovog zrna i da shvati da ce tako proci uvek u zivotu kada pokusa da remeti sistem. Bice mu to dobra pouka i za period posle skole kada bude poceo da radi i kada bude vaspitavao svoju decu.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 15:03) Marija [neregistrovani] |
|
I ovaj dogadjaj potvrdjuje da je kod nasilje u porastu, svuda i na svakom mestu. To je znak da je nase drustvo bolesno. Dakle, treba ozbiljno shvatiti ovaj problem i poceti ga resavati na nacin da u tome ucestvuje i porodica i drustvo, a i drzava koja zaista treba da bude pravna drzava. Sve dok se to ne uradi, nasilja ce biti sve vise. Boraveci u Kanadi imala sam priliku da vidim kako se deca jos od jaslica i vrtica uce nenasilju. Kada vaspitacica ili nastavnik pozove roditelja i ukaze na ne adekvatno ponasanje deteta, roditelj ne optuzuje vaspitacicu ili nastavnika vec zajedno sa njima resava problem. Deca koja ne uspeju da se uklope u ta pravila bivaju odstranjena iz tih ustanova, a to onda i te kako pogadja i dete i roditelje. I tako za sve uzraste. I to se unapred zna. Dajte da svi zajedno radimo na tome od malena pa na dalje! Volimo svoju decu ali nemojmo misliti da su oni ono sta mi mislimo da jesu, vec su ono sta jesu tamo u kolektivu!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:57) anonymous [neregistrovani] |
|
Zbog ovakvih kao Vi imamo takvu decu, postoje nacini da se dodje do pravde, a ne, molim vas, tuci profesore.
Ma i najgoreg profesora ne sme niko ni prstom da dodirne, imamo mi i zakone, ljudi, sta je vama?
I niko nikoga ne sme ni da dodirne, a ne da tuce i to u skoli????????
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 17:58) anonymous [neregistrovani] |
|
Mislim da ste vi zasluzili.........
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:04) anonymous [neregistrovani] |
|
E, pa stvarno je gospodja profesorica trebala da klekne i zamoli gospodina ucenika da uzme dnevnik i radi sa njim sta hoce, pobogu na koji nacin vi to razmisljate? Otimacina dnevnika vama nista ne znaci, po vama konflikt je poceo kada je profesorica udarila (mogu misliti kako ga je zabolelo) ucenika, a ono prethodno "nista" pojela maca!!!! Sramota!!!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:07) anonymous [neregistrovani] |
|
Tacno, tako to ide u krug.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:21) anonymous [neregistrovani] |
|
A sto ju je sabio u cosak i razvlacio dnevnik onom svojom snagom a ona onom svojom "snagom" mislite da joj je bilo prijatno, i jos profesorica u onim svojim godinama, ma nemojte molim vas! Kako je smeo da pridje katedri profesora?
Tako je pocelo, a ne sto je ona njega udarila. Ma zato imamo takvu nevaspitanu i siledjijsku decu, zato sto ih brane i tetose da ne kazem kakve sve mame, tete, babe i tatice!!!!!!!!!!
Da je to uradio moj sin, ja bih mu sudila, ja bih ga odvela u Policiju, tako mi Bog pomogao.
Samo nisam imala potrebe to da radim, bila sam samohrana majka i imala uzornog djaka i druga njegove generacije. Sada je on jedan normalan covek, hvala Bogu!!!!!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:26) anonymous [neregistrovani] |
|
Ovde se govori o kokretnom slucaju.
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:28) anonymous [neregistrovani] |
|
To o cemu vi govorite se isto ne kaznjava samarima, postoji zakon, postoje ljudi koji sumnjaju u nesto ili znaju, pa to lepo prijave negde, postoji Policija, a ne pobogu deliti okolo svima samarcine!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:30) Snezana [neregistrovani] |
|
Sramota, ja sam 1978 god. i ne mislim da sam mnogo stara, ali u moje vreme ovoga bilo nije. Mi nismo smeli da pridjemo uz katedru, niti da povratimo rec nastavniku, a kamoli ovakvo ponasanje. Majka mi je uciteljica i direktni sam svedok bezobzirnih roditelja koji se zaboga naljute kada im dete dobije manju ocenu od petice. Sramota je ovo za sve nas, skolstvo je totalno prslo. Vratiti uniforme i postovanje u skolu, mada je to tesko jer su roditelji poludeli i sve se manje bave svojom decom. Ovaj mamin treba da se onemoguci da zavrsi bilo koju skolu, pa neka ga pita starost gde mu je bila mladost. Neka ga celog zivota cuvaju mamica i tatica, jer su ga bas lepo vaspitali. U zatvor.... Nastavnice, primite veliki pozdrav i podrsku!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 18:52) nenad [neregistrovani] |
|
Da li ovo nije slucajno jedan od roditelja ovog prestupnika,jer samo bi roditelj koji ga je vaspitao mogao da ga brani!!!
|
(ponedeljak, 22. jun 2009, 23:44) Vlada B. [neregistrovani] |
|
Deca i omladina su ogledalo odraslih i uopšte celog društva.
Prema tome, s obzirom na to kako ova zajednica izgleda-naša deca su sjajna...
|
(utorak, 23. jun 2009, 00:35) djina [neregistrovani] |
|
Hvala bogu da se skola zavrsila, pa necu da gledam vise ovakve stvari.
|
(utorak, 23. jun 2009, 10:12) Sloba [neregistrovani] |
|
Drugarice i drugovi profesori,
Niko ne sme da Vas bije!
|
(utorak, 23. jun 2009, 11:33) anonymous [neregistrovani] |
|
Ne mogu da razumem ljude koji uopšte mogu da razmišljaju na relaciji "ona ga je prva udarila". Ako su to komentari njegovih "istomišljenih" vršnjaka , to mi ide uz njih, ali ako su to komentari drugih osoba pa dokle smo mi stigli. Hvala svim savetnicima iz dijaspore koji nas uče "demokratiji" (ubjeni i čitavi razredi) pa ta njihova demokratija nam je i donela sve ovo. Ovoliko nasilja po školama pa čak i osnovnim nije rezultat demokratije već osnovnog kućnog nevaspitanja. Šta li jedan učenik traži pored katedre ako ga nastavnik nije tamo pozvao? Da li postoji bilo koji đak koji nezna koju ocenu ima jedino ako očekuje da se desi neko čudo?
|
(utorak, 23. jun 2009, 11:49) tanja [neregistrovani] |
|
Volela bih da mu vidim mamui tatu. Sigurno su isti kao i sin im. Ma kakva prosveta, kriza devedesetih, to se sve iz kuce donosi.
|
(utorak, 23. jun 2009, 16:50) anonymous [neregistrovani] |
|
Nisam mogao da ostanem ravnodusan na komentar,kako kakva zemlja divlji Zapad je bio uredjeniji za nasu Srbiju!Imas pare imas sve!!!
|
(utorak, 23. jun 2009, 19:28) Vlada [neregistrovani] |
|
...ostao bih suzdržan sto se tiče krivice jedne i druge strane. Sa neke strane kriva je i profesorica sto je pomalo neprofesionalno postupila u datoj situaciji. Trebala je da mu pokaže ocenu svidelo mu se to ili ne. Umesto da napusti učionicu i prijavi situaciju direktoru, ona se spušta na njegov nivo sa rečima:"lupiću te" i posle toga udarajući ga! Što se tiče ucenika, zaslužuje da bude rigorozno kažnje za nepoštovanje i nedolično ulično ponašanje na času! Pod hitno ga treba na prevaspitavanje.
Strašno je tako nešto videti!
|
(sreda, 24. jun 2009, 01:53) anonymous [neregistrovani] |
|
.....i to na radnom mestu......pa nema za njega srednje skole, njemu ni osnovna nece trebati....ne mora on ni da se potpise.....imace broj a ne ime!!!!
|
(sreda, 24. jun 2009, 19:03) anonymous [neregistrovani] |
|
Zgranuta sam postupkom djaka,a koleginica je odavno trbala da ode u penziju zato sto ne zna da organizuje disciplinu na casu! profesorka hemije iz Nisa
|
(sreda, 24. jun 2009, 19:13) anonymous [neregistrovani] |
|
Ima toga i u osnovnoj skoli,samo pedagozi koji se bave administrativnim poslovima-umesto pedagogijom,kazu da se to desava samo onim nastavnicima koji ne znaju da vode cas.Pa,za te "strucnjake"jedno obavestenje:treba svakom profesoru oko 4 g.da se potpuno uhoda,prestane da se sprema za sutrasnje casove,pise pripreme za casove...prikuplja gomilu zanimljivosti za casove,samo da bi nastava bila uspesnija.I onda se desava da tek svrseni profesor upadne u danasnji deciji teror,a mora to da trpi,jer nema skole za to-nego sama praksa tj.iskustvo koje dolazi godinama.Ovaj snimak je jedan primer kako se to desava starijim kolegama,a sta onda mi da kazemo koji imamo 1g.radnog staza?
|
(sreda, 24. jun 2009, 23:28) anonymous [neregistrovani] |
|
Daleko od toga da je ucenikovo ponasanje opravdano i svakako ga treba sankcionisati,ali i gospodja profesorka kao jedan pedagog treba da se zapita kakvo je njeno ponasanje?Nebi se reklo da i od nje deca mogu mnogo da nauce. Ako joj vec oteo dnevnik trebala ga je jednostavno prijjaviti pa neka se onda pozabave sa njim oni ciji je to i posao a ne ona da preuzima stvar u svoje ruke. Najostrije kazniti ucenika to je svakako nedopustivo,ali i nju za izazivanje i udaranje.Verujte mi ima i profesora svakakvih pa samim tim i dece.
|
(četvrtak, 25. jun 2009, 13:32) anonymous [neregistrovani] |
|
koji frajer,udara zenu za glavu nizu od njega
|
(subota, 27. jun 2009, 00:11) anonymous [neregistrovani] |
|
Zena je pred penzijom dozivela verovatno prvi put tako nesto :((...uzas
|
(subota, 27. jun 2009, 17:16) anonymous [neregistrovani] |
|
Ma sve je ovo zalosno. pogledajte nam porodice, skole,firme,skupstinu... drzavu. U samoj skoli pogledajte zbornice. Na roditejlskim sastancima pogledajte roditelje. Tuga i zalost. Ovo ponasanje ucenika ni pod razno ne sme da se tolerise. Ono mora biti kaznjeno. Kada budemo vodili racuna o uzroku, a ne o posledici bice manje nasilja i nezakonja u ovoj nesretnoj drzavi. deca nisu kriva krivi su odrasli. Deca imaju nazalost takav model ponasanja pred sobom svakog dana na svakom mestu.
|
(utorak, 30. jun 2009, 22:50) anonymous [neregistrovani] |
|
Bože teško profesorima sa decom. Treba da dobije 1 iz vladanj.
Pitam li se sta mu rade roditelji kad se tako ponasa:Sramota
|
(utorak, 30. jun 2009, 23:10) anonymous [neregistrovani] |
|
E da se svi ponašaju prema profesorima kao ja. Profesori bi blistali od sreće. Ja sa profesorima sve lepo i kulturno na nivuo ucenika. Ton nisam ni malo podigla ni u jednom trenutku. X puta mi pukne film ali precutim. Da je ucio, ne bi otimao dnevnik.
|
(nedelja, 27. jun 2010, 11:55) anonymous [neregistrovani] |
|
5 jedinica i on očekuje nečije razumevanje i podršku?!?!Treba da ga je sramota!!!Pred sam kraj godine imati toliko negativnih ocena???Šta je radio i gde je bio tokom cele školske godine?!I sam sam učenik,ocene se ne popravljaju nedelju dana pred kraj nastave!Šta je mislio da će time dobiti?!I jak mi je frajer,šamara žensku osobu koja je njemu do grudi?!Muka mi je od takvih nazovi frajera i opasnih,nadobudnih,mnogo jakih momaka!Žena je pred penzijom,zar je ovo slika koju treba da nosi sa sobom?!I koliko sam video,nije ga ni ošamarila,meni to više liči na odmahivanje rukom nego na šamar!Ćinjenica je da je tip bio žešće besan i samo je trebao okidač,što je ova jadna žena,uradila sebi na štetu!
|
(nedelja, 27. jun 2010, 12:27) anonymous [neregistrovani] |
|
Проблем је у родитељима,јер некада су овакве ствари, биле незамисливе!
|
(nedelja, 27. jun 2010, 12:29) anonymous [neregistrovani] |
|
dsa je vredno ucio tokom godine,ne bi imao losu ocenu.
Drugo,zbog agresivnog ponasanja i fizickog napada,trebalo bi da bude izbacen iz skole.
Sramota,da direktor skole nije mogao da obavesti policiju.
Ovaj postupak je za svaku osudu,i ja bih ponajmanje zelela da se ovakav napasnik nadje u bilo kojoj skoli.
BM
|
(nedelja, 27. jun 2010, 12:32) anonymous [neregistrovani] |
|
nema postovanja za samog sebe a kamoli za druge.
Pitam se samo da li ovako dize nasilnicku ruku na svoju majku,sestru
Profesorima veca zastita na poslu,a ovog nasilnika u zatvor.Nezasluzuje da bude privilegovan i uziva slobodu.